חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יעוץ זוגי

מאת: נינה כהןנישואין30/10/2012851 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

חשיבותו של צעד נכון

על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים. לא מעט זוגות בישראל כבר הבינו שאם הם אינם רוצים להיפרד ואם הם אינם רוצים להמשיך לסבול ממריבות מיותרות, כעסים הדדיים מטרידים או אי הבנה של שותפם לחיים עליהם לקבל יעוץ זוגי בצורה רצינית.

אין ספק שלא מעט זוגות בישראל יכולים להעיד כיצד צעד זה היה נכון ותרם להם רבות. בין אלו שהדבר הוריד מהם חיכוכים קטנוניים ומיותרים ובין אלו שהדבר מנע מהם פרידה מוחלטת הרי שאפשר להבין בצורה מאוד ברורה עד כמה יעוץ איכותי מאדם בעל ידע רב, גישה מצוינת וניסיון אמיתי הוא כזה שכדאי מאוד לשקול אותו ברצינות על מנת ליהנות מיחסים זורמים ביחד.

מזהים נקודות חשובות שיוצרות חיכוך

אין בני זוג שלא חוו במהלך חייהם חיכוכים מסוימים ברמות שונות. מאחר וזוגיות היא דבר מורכב הרי שניתן להבין בקלות כיצד קורים מקרים שבהם בן זוג אחד מעוניין לבצע מהלך מסוים ואילו שותפו לחיים שולל זאת מכל וכל ללא כל דיון בנושא. זוהי תקשורת לקויה שיכולה להיפתר אם מבינים שנקודות מסוימות יוצרות חיכוך כשלא מדברים עליהן בצורה פתוחה והדדית.

בזכות יעוץ זוגי איכותי יכול אדם מנוסה להדגיש את הצורך בתקשורת פתוחה גם אם לעתים מהלכים מסוימים או דברים מסוימים שאומר אחד מבני הזוג נראים בתחילה כדבר מאיים או פוגע. בזכות הקשבה אמיתית ובזכות רצון רב להבין את עמדתו האמיתית של הצד השני יכולים בני זוג רבים למנוע ויכוח או ריב על נקודות שכל עניינן היה דבר חיובי בסופו של דבר.

המון חומר למחשבה ועבודה לעתיד טוב יותר

בניית מערכת יחסית איכותית בין בני זוג היא לא דבר פשוט. לכל אחד מאתנו יש את האופי שלו ולכל אחד יש את הדברים שעליהם התחנך ואת התובנות האישיות שהסיק במהלך החיים. לכן זה אך טבעי שאחד מבני הזוג יראה דבר מסוים בעין אחת ואילו שותפו לחיים, שבאמת מאוד אוהב אותו, יראה דברים בעין אחרת ויגרום לויכוח מר.

הדבר מראה לנו עד כמה יעוץ זוגי יכול לעשות טוב לכל מערכת יחסית. זאת בזכות הדגשת השוני בין בני הזוג, ובכך אספקת מלאי גדול מאוד של חומר מחשבה לכל אחד מהשותפים לזוגיות. מחשבה על צורת ההתנהלות של בן או בת הזוג, והבנה כי למרות האהבה המחשבה לא תמיד זהה יביאו למהלך של עבודה משותפת בדרך להבנה טובה יותר ולעתיד טוב יותר.

 



תגיות המאמר: טיפול זוגי, ייעוץ זוגי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187768 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181591 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187732 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185313 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183498 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181416 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181231 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201606 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182082 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172042 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152401 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152406 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152064 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141916 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica