חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עייפות כרונית? מדוע לסבול כשאפשר לטפל?!

מאת: emma lionבריאות ורפואה כללי01/11/20121017 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כרבים וטובים, אפילו עבדכם הנאמן, בכל מהלך השנים בחיי האמנתי בלי ספק ברפואה המוכרת ובקופות החולים כמעט בכל תחושת כאב ברגליים קצר, בכל הרגשה רעה זמנית, נגמרה באמצעות נטילת כדור או לגימה מהסירופ. מה אני אעשה, אני פחדן, זה אני... עד מרץ האחרון, אחרי שבועות שבה סבלתי מכאב עז בצוואר ושום מרשם מרופא לא לסייע. עד שלבסוף, עם לא מעטחשדנות, נעתרתי להפצרת אמי שבעזרתה התוודעתי למסתורין מאחורי שיטות טיפולים אלטרנטיביות.

הטיפול ההוליסטי תרם לי באופן מדהים, לפיכך מאותה נקודה אני סיימתי עם המדע.

מה שיש לדעת בתחום של טיפול לא קונבנציונלי

בדרך כלל, אלה אשר אנטיים לרפואה משלימה, מרגישים ככה - כי כנראה והנושא לא מוכר לגמרי, או ייתכן כי חקוק אצלהם רושם ראשוני גרוע שהתחום הביא עמו למדינת ישראל לפני כעשרים שנה. העובדה היא ש עולם הטיפולים האלטרנטיביים מקבל הרבה לגיטימציה מאותם שנים, ברוב המקרים המטפלות והמטפלים הם מלומדים וותיקים בתחום ולא עוד איזו אותם סטלנים בעלי משועממים.

הפרעות שינה

אם נסכם, יחד עם כל היתרונות של המדע, הרפואה הקונבנציונלית היא תאגיד מפלצתי והניתוחים ה"פופולאריים" הם, ברמת העיקרון, מסחטת כסף ענקית מטרת הרפואה המודרנית לפתח "זיקה" לתרופות, בדרגה כזו שתגרום לך לבקר שוב לקבל טיפול רפואי מדי פעם ולרכוש שירותים נוספים.

עם זאת הוליזם - מטרתו לפתור בעיות שהרפואה הקונבנציונאלית לא הצליחה לפתור.

הרפואה המודרנית מטנפת את גופנו בגלל אותםכימיקלים הרסניים ותופעות לוואי. טיפול קונבנציונלי מסוגל לסייע זמנית, אך באותו הזמן הוא אולי להביא עימו סיבוכים שונים ולפציעות נוספות באיברים חיוניים אחרים.

יש עוד עוד יתרונות רבים, שאין זמן להסביר. אפשר למצוא מידע נוסף בספרים.

ומה עם חסרונות?

אין ספק שהרפואה הלא קונבנציונלית - גם אינה מושלמת, וישנם פרמטרים, בהם הרפואה המודרנית תהיה אפקטיבית יותר. ובכל זאת, ברפואה האלטרנטיבית, בדר"כ- כמעט ואין סיכונים, ולא קשה למצוא כעת כמויות גדולות של ידע בנושא זה. אם כך,בנושא זה נראה שיש יותר מעלות לעומת מגרעות.

אם אתם, הקוראים,חייבים לעיין בהמלצות חמות - קראו בעייפות, רק בריאות.
 



תגיות המאמר: עייפות, הפרעות שינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הבלוג של אמה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת emma lion

מאת: emma lionטיולים בחו"ל25/11/12852 צפיות
תחילה, יש להבדיל בינות אשרת שהייה לויזת עבודה. אף אם וויזה למטיילים מאפשרת לשהות בחול, ישנו גבול ולא ניתן להישאר שם. הסוג הנוסף לעומת זאת, מתיר את זה. יש אנשים שבכלל לא נדרשים לזה כהלכה ומוצאים עיסוקים בחול ללא אשרה. עם זאת הדבר בעייתי: ראשית משלחי היד שתקבלו יהיו במקצועות לאו רציניים לדוגמא מנעולנות. בנוסף לכך אתם מסתכנים בהרחקה. זה שווה? אין מצב!

מאת: emma lionהורות18/11/12881 צפיות
דוגמא לא רעה הינה כאשר צרכנו בהתרגשות מכשיר שנאמרו עליו מלא חוות דעת טובות ממומחים שרכשו אותו. אך, בצער נראה שכמו לדוגמה שלא לכולם אותו הטעם בקשר לאוכל, ככה בודאות לא כל הפעוטות מפיקים אותה נוחות מהחפץ שהחמיאו לו באוזנינו. ובגלל זה אני מדגישה, אבות ואמהות, לבדוק לעומק לפני הרכישה.

מאת: emma lionטיולים בחו"ל13/11/12888 צפיות
גם אם שהאופנים להוצאת האישורים הוקשחו מאד לאחרונה, תודות להכנה כולם יכולים להגשים חלומות ולבקר בחו''ל. אע''פ כן, יש להקפיד על השלבים וזאת על מנת להרחיק מעצמנו תקלות כגון לדוג' חותמת שחורה. אני מקווה שהשכלתם מזה, עלו והצליחו.

מאת: emma lionצרכנות13/11/12887 צפיות
תרגום עתידני זה נהיה מבוקש בשנתיים האחרונות, בסוף הוא תוצאה של הסתמכותינו והתבססות טכנולוגיות ברשת, ועקב כך 90% מאיתנו צורכים מידע מאתרים ברשת. מנהלי חברות מסוגים שונים, צריכים לשתף פעולה עם שווקים בנפאל ומדינות אחרות והם נאלצים להראות ולשתף באופן מקוון את כל הנעשה אצלם, אי לזאת ישנם משמעות וערך לתרגום מובן ומקצועי, גם בזמן שלנו.

מאת: emma lionאירועים וחתונות – כללי12/11/12806 צפיות
ארגון אירוע זה ענף השמור למקצוענים, היודעים כיצד להעניק ללקוחותיהם שירות מעולה. אכן, ניתן למצוא מלא מפיקים, אבל עדיין לא שוכרים מפיק חתונות עד שבודקים חוות דעת ובטרם בוחנים פורטפוליו המורכב ממגוון הפקות שונות. רק כך תצליחו לדעת שאכן מדובר במתכנן אירועים אמיתי שאכן ישווה ללקוחות שירות מושלם.

מאת: emma lionקניות 12/11/12849 צפיות
כמו מוצרים משונים נוספים, אוביקט שעושה רושם ומחזיק לאורך זמן, על פי רוב עולה מלא. ע"כ חשוב לי להסביר לצרכנים ובפרט לצרכנים הכבדים, שלא חייבים להיות ''טחונים'' ע''מ לצרוך שעון של סאב, וחשוב מכך אין יותר צורך למשכן את הדירה בזמן שמתחשק לנו לקנות שעון חדיש.

מאת: emma lionתרגום משפטי08/11/12991 צפיות
אם לקחתם שירותי תרגום בשנים האחרונות, בלי ספק אתם מבינים שתרגום הינו אספקט מסובך. המומחיות החיונית בתחום היא ללא ספק לאו מובנת. התפקיד נחלק ל מספר היבטים מקצועיים:

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223129 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213633 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201741 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201512 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201783 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201500 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191976 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica