חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תליוני יהלומים – שרשרת לכל אירוע

מאת: טלי גלתכשיטים04/11/2012850 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בוחרים שרשרת

השרשרת היא תכשיט נפוץ ופופולרי בקרב נשים וגברים בכל גיל, כבר בגילאים צעירים נהוג להעניק לילדים שרשראות זהב וכסף. את מרב תשומת הלב בתכשיט מושך התליון שנמצא במרכז השרשרת.

את התליון והשרשרת נהוג להחליף בהתאם לבגדים ולאופי האירוע. אלו שפחות אוהבים להחליף תכשיטים יוכלו לבחור שרשרת אחת קלסית עם תליון יהלום אלגנטי ולענוד אותה לכל אירוע. תכשיטי יהלום עדינים מתאימים לכל סוגי הבגדים וכל סוגי האירועים.

לענוד תליוני יהלומים

אפשר לענוד תליוני יהלומים בחיי היומיום ואפשר לענוד אותם לקראת אירועים מיוחדים. התליונים הגדולים שמושים תשומת לב רבה מיועדים לאירועים מיוחדים. תכשיט כה יקר לא כדאי יהיה לענוד בכל יום.

תליוני יהלומים קטנים ועדינים ניתן לענוד בכל יום, היהלום משתלב היטב עם כל בגד ומעניק לאישה מראה אלגנטי, פשוט ומסוגנן. אין כל ספק כי יהלומים מושכים תשומת לב ומוסיפים המון רושם להופעה החיצונית.

תכשיטי יהלומים במתנה

אל חנויות תכשיטים מגיעים בכל יום עשרות לקוחות שמבקשים לרכוש תכשיט במתנה לבני זוגם, חברים או קרובי משפחה. התכשיט הוא מתנה בעלת משמעות סמלית, הענקת תכשיט לבן הזוג מעידה על רגשות חזקים ומחויבות.

בכדי לבחור מתנה מתאימה כדאי לבחון לפני היציאה אל החנות את קופסת התכשיטים של האדם ולקבל רושם כללי אודות טעמו האישי וסוגים מועדפים. אם קופסת התכשיטים מלאה בפריטים עדינים וצנועים כדאי יהיה לבחור תליון יהלום לבן עדין, צמיד טניס או עגילי יהלום צמודים.

איך לנקות תכשיטי יהלום

עם הזמן נוטים יהלומים לאבד את הברק הטבעי שלהם, בעזרת תחזוקה נכונה ועבודת ניקוי מקצועית אפשר יהיה להחזיר לתכשיט את המראה הנוצץ והיוקרתי. שימוש בסבונים רגילים לניקוי תכשיטים עלול להזיק. הסבונים מכילים שומן ולחות שמיועדים לעור הגוף, השכבה השומנית שמשאיר הסבון על התכשיט יוצרת מראה עכור וחסר ברק.

את השומן והלכלוך שמצברים על התכשיט במהלך ענידתו יש להסיר בעזרת מטליות מיוחדות לניקוי תכשיטים ושאר תכשירים לניקוי יהלומים, כסף וזהב. רוב האנשים לא נוהגים להחזיק את התכשירים בביתם ומעדיפים למסור את התכשיט מעת לעת לניקוי ולקבל אותו נוצץ ומבריק ממש כמו חדש.



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121188 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121627 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121257 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121384 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121412 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121225 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121345 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222691 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204992 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205065 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204911 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174171 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173451 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173456 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica