חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך אפשר להרכיב מערכות סולאריות?

מאת: suncityאיכות הסביבה 05/11/2012954 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל הסידורים שיש לעשות

ראשית, לפני שמתקינים מערכות סולאריות יש לדאוג לכל האישורים המתאימים. יש לקבל אישורים מחברת החשמל כמובן. במקביל יש לקבל היתר לבניה חריגה על הגג מהרשות המקומית בה נמצא המבנה. כמו כן, עליכם לקבל אישור להיות תחנה מפיקת חשמל ממשרד התשתיות. מדובר בתהליך שיכול לקחת לא מעט זמן, משום שהרפורמה שמאפשרת בכלל להתקין מערכות סולאריות אצל אנשים וגופים פרטיים יצאה לדרך רק בשנת 2008, כך שבכל מקרה אתם תהיו מהראשונים בארץ, ביחד עם עוד כמה עשרות גופים אחרים שכבר הצטרפו לתהליך.

סידור נוסף שיש לעשות בדרך הוא כמובן לתכנן כמו שצריך את ההתקנה של המערכת. יש לקחת בחשבון את הזוויות שבהן יוצבו התאים, את גובה הגג שלכן, את הגודל שלו, את השיפוע שלו (בפרט אם מדובר על הבדלים בין גג רעפים לגג שטוח). יש לשים לב בהתקנה של מערכות סולאריות כי אין עצמים מסביב שיכולים להפריע ולחסום את קרני השמש. כמו כן יש לקחת בחשבון את התקנת הזוויות של התאים כדי שקרני השמש יחדרו במלוא עוצמתן למשך הזמן הארוך ביותר האפשרי.

כמובן שהשלב הבא הוא ההתקנה עצמה ש מערכות סולאריות. יש לחבר את המערכות לתשתית החשמל, להתקין מונה מתאים ולבצע את העבודה המקצועית ברמה הטובה ביותר. בהמשך יש לבצע בדיקות תקופתיות עבור מערכות סולאריות, וכמובן לטפל בתקלות שעלולות לצוץ.

ומה המסקנה מכך?

המסקנה מכך היא שאתם יכולים להרוויח לא מעט כסף מהתקנה של מערכות סולאריות - אבל בדרך יש המון עבודה שיכולה לקחת לא מעט שבועות ואף חודשים. אז למה שתעשו הכל בעצמכם? ממילא אתם תרצו לפנות לאנשי מקצוע שיתקינו עבורכם מערכות סולאריות. אבל היום החברות שעוסקות בתחום לא רק מתקינות. הן גם מתכננות ומשיגות עבורכם את כל האישורים הדרושים. החברה תבדוק את נתוני המבנה שלכם, ותסביר לכם איזה מערכות סולאריות יתאימו לכם, ומה תהיה התועלת הכללית שלכם כתוצאה מכך. בהמשך אנשי המקצוע גם ידאגו להשיג עבורכם את האישורים הרלוונטיים מכל הגורמים, כך שיהיה אפשר להתחיל במהירות במלאכה. אתם לא תצטרכו לעשות דבר. תוך זמן קצר כבר תהיה לכם מערכת סולארית מתפקדת, שתאפשר לכם לצרוך חשמל בצורה חכמה יותר.

 



תגיות המאמר: מערכות סולאריות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת suncity

מאת: suncityאיכות הסביבה 08/11/121318 צפיות
לעתים אנו קוראים על פיתוח מיוחד של אנרגיה סולארית באחת ממדינות מערב אירופה או בארה"ב. אין ספק שיש היום כמה פיתוחים מעניינים מאד בתחום, אבל מה בדבר מדינת ישראל? כיצד היום מנסה המדינה לעודד שימוש של אנרגיה סולארית? מה עושה האזרח שרוצה לקדם את הנושא בעצמו? יש לכך היום כמה אפשרויות שונות. חשוב להבין כי ישראל עדיין לא קרובה אפילו לממש עשירית מהפוטנציאל הסולארי שלה. ישראל היא מדינה חמה מאד למשך רוב חודשי השנה, ויש כמות עצומה של אנרגיה סולארית שאפשר לנצל.

מאת: suncityאיכות הסביבה 04/11/12999 צפיות
בעבור רבים, אנרגיה ירוקה הינה עדיין בגדר נעלם מוחלט, בטח כאשר מעט מאוד ידוע על סוגיה, תהליכי ההפקה שלהם ועוד. יחד עם זאת, האנרגיה הירוקה נחשבת לא רק לאנרגיה איכותית, סביבתית ונקייה, אלא אנרגיה אשר תלך ותחליף בהקדם ובמהרה כל צורת אנרגיה מוכרת ומזהמת. לכן, היות ומעט מאוד ידוע לא רק על סוגים של אנרגיה ירוקה, ולא פחות חשוב אודות תהליכי ההפקה שלהם, במאמר זה נסקור את סוגי האנרגיה הירוקה החיוניים ביותר ונסביר אודות תהליכי ההפקה שלהם – ונתחיל עם האנרגיה הסולארית, הלא היא אנרגיית השמש.

מאת: suncityבניין ואחזקה - כללי30/10/12929 צפיות
המדריך המלא (באמת) אודות אנרגיה ירוקה במהלך השנים האחרונות, ניתן לשמוע יותר ויותר 'קולות', הן של גורמים ממשלתיים והן של גורמים סביבתיים, להחליף את השימוש באנרגיה ה'ישנה', הארכאית, המזהמת ואפילו מסוכנת, באנרגיה ה'חדשה', החדישה, הנקייה והאיכותית, הלא היא האנרגיה הירוקה. יחד עם זאת, מעט מאוד ידוע עדיין לציבור הרחב אודות האנרגיה הירוקה, הטבעית, הנקייה והסביבתית.

מאמרים נוספים בנושא איכות הסביבה

מאת: yoni romאיכות הסביבה 14/11/191292 צפיות
מדינת ישראל מעודדת את ייצור החשמל דרך מערכות סולאריות. פתרון זה הוא פתרון ירוק, ידידותי לסביבה וזמין בבתים פרטיים ושטחים עסקיים. מערכת סולארית עסקית היא מערכת אשר נבנית על גגות בתי עסקים ובכלל זה: שטחים מסחריים, מפעלים, בנייני משרדים ודומיהם.

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171559 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161762 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143046 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: איוורור והנדסהאיכות הסביבה 05/11/142645 צפיות
מהו חוק אוויר נקי? חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008, גובש על ידי קבוצת חברי הכנסת ועמותת "אדם טבע ודין" ונכנס לתוקף ביום 1/01/2011.

מאת: בני דואניאיכות הסביבה 30/10/142624 צפיות
אחד הרעיונות הבולטים ביותר שעומדים לקבל בקרוב משנה תוקף הוא הוצאת שקיות הניילון החינמיות מהסופרמרקט הקרוב לביתכם. למעשה, כל קונה ייאלץ להגיע עם שקית רב פעמית מהבית על מנת להניח בפנים את המוצרים אותם הוא רכש, כאשר לשקיות הניילון אליהן התרגלנו עד עכשיו לא יהיה יותר שימוש, אלא אם נהיה מוכנים לשלם תמורתן.

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138669 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica