חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוצאים לחופשת סקי באיטליה? רכשו ביטוח נסיעות לחופשת סקי

מאת: wobiביטוח נסיעות05/11/2012890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שהתנסה בכך יוכל להעיד על חוויה חד פעמית. גם אם בישראל עמוסת השמש קשה מאד למצוא שלג, הרי שמדינות רבות בעולם מצטיינות בכך. לכן, חופשות סקי תמיד עניינו את התייר הישראלי. גם אתה מעוניין להיכנס לרשימה, וחושב על חופשת סקי באיטליה. חשוב מאד, טרם הנסיעה, לרכוש ביטוח נסיעות לחו''ל המותאם בדיוק לחופשות מסוג זה.

קור, פציעות ואובדן ציוד

מרבית חברות הביטוח מאפשרות לרכוש פוליסות ביטוח נסיעות לחו''ל המיועדות לחופשות סקי. לפני שנדבר עליהן, חשוב להתייחס לסכנות אשר אורבות לכל אדם העוטה על עצמו את המגלשיים. כידוע, פגיעות סקי הן דבר נפוץ ביותר, לרוב עקב נפילות. ולראייה- גם טובי הגולשים מתקשים לעיתים להתמודד עם תנאי הטבע הקשים אשר מאפיינים את המדרונים התלולים ביותר בעולם.

סכנה נוספת שטומנת בחובה חופשת סקי היא כוויות קור, שעה שזהו אחד הסממנים הברורים ביותר של מזג אוויר חורפי (מאוד). היבט אחר נוגע דווקא לציוד: ברוב המקרים, ציוד הסקי יקר ביותר, וכל פגיעה או גניבה שלו מביאים לנזק כספי של עשרות אלפי שקלים, אם לא מעבר לכך. וכאן, כאמור, נכנס לתמונה הביטוח הייעודי.

על ביטוחי הסקי למיניהם

ביטוח סקי, אם כן, הוא סוג מקיף ביותר של ביטוח נסיעות לחו''ל. ניתן לרכוש אותו כביטוח נפרד, או כהרחבה של פוליסה קיימת. הוא נועד, על קצה המזלג, להעניק פיצוי כספי נרחב עבור כל פגיעה גופנית אשר נגרמת במהלך חופשת הסקי. למעשה, ללא פוליסה מסוג זה, עומד האדם חשוף לחלוטין אל מול הנזקים הכספיים העצומים שבפגיעות אלה.

בנוסף על כך, יכללו מרבית פוליסות הסקי גם שירותים נלווים, שבכוחם לעיתים אף להציל חיים. כך, לדוגמא, שירותי האיתור וההצלה. אלה ניתנים מטעם חברת הביטוח בזמני מצוקה, ומונעים את ההסתמכות על רשויות החילוץ במדינה הזרה. כמו כן, יאפשרו הפוליסות הטסות רפואיות, כולל לישראל, פינויים לבתי חולים וכן הלאה.

נקודה חשובה אחרת בביטוחי הסקי, להבדיל מפוליסות ביטוח נסיעות לחו''ל אחרות, היא הציוד. ניתן לבטח גם אותו, לרוב בתוספת תשלום שאינה משמעותית יתר על המידה. ביטוח זה ניתן לרוב עבור ציוד אשר מקורו בישראל, ומאפשר למנוע את אובדן הכספים הרב על תיקון הציוד היקר הזה, או החלפתו.

מילת המפתח: התאמה

במקרים רבים, אנשים אשר נוסעים לטיול סקי משלבים זאת עם חופשה לכל דבר ועניין. חשבו, למשל, על איטליה עמוסת האטרקציות, או על שוויץ. אמרנו כבר שמחיר ביטוח סקי מייקר ולו במעט את הפוליסות הבסיסיות יותר. ועדיין, על מנת להימנע מבזבוז כספים מיותר, אפשר בהחלט להגדיר עבור חברת הביטוח בדיוק את הימים שבהם אמורים לבצע סקי. בימים אחרים, אפילו במהלך אותה חופשה, אפשר להסתפק בפוליסת ביטוח חופשה סטנדרטית.

איך בוחרים פוליסת ביטוח סקי?

כאשר באים לבחור ביטוח נסיעות לחו''ל, יש לתת את הדעת על מספר דגשים. לרוב, הנסיעה לחופשת סקי תהיה, בעיקר, על מנת לבצע את הספורט החורפי הזה. עקב כך, כל אימת שמסלול הטיול כולל לפחות עלייה אחת למדרון מושלג, רצוי להוסיף את הכספים הנדרשים ולבצע את ההרחבה החשובה הזו.

בבחירת הפוליסה, מומלץ מאד להכיר את התנאים במדינת היעד, וכן את פוטנציאל הסכנות שבה. יש להתבונן היטב על הסכם הפוליסה המתגבש, ולראות את כל המשתנים שבתוכו. חשוב לשאול שורה ארוכה של שאלות, דוגמת מה גובה ההשתתפות העצמית? למי פונים במקרה חירום רפואי? האם ישנה הגבלה על ימי האשפוז? וכן הלאה. רק חברה המציעה מענה מלא לאלה, היא ככל הנראה הראויה לרכוש דרכה ביטוח נסיעות לחו''ל מסוג זה.

Wobi - מנוע להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Wobi.co.il - משווים וקונים ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות וביטוח משכנתא.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת wobi

מאת: wobiביטוח רכב06/11/131629 צפיות
וותק הנהיגה מתייחס למספר שנות הנהיגה של המבוטח על הכביש, כלומר, מספר השנים שחלפו מרגע הוצאת הרשיון, ועד למועד הנוכחי. קראו כיצד הוא משפיע על הפרמיה.

מאת: wobiביטוח רכב17/09/131821 צפיות
התייחסות מיוחדת בפוליסת ביטוח הרכב מקבלות תמיד נסיבות המקרה - שאלה נפוצה ביותר היא מה קורה כאשר הרכב נגנב, בעוד המפתחות שלו נמצאים במתנע?

מאת: wobiביטוח רכב15/09/131501 צפיות
במאמר זה נדבר על מסלולי ביטוח לרכב שני, ולמדיניות הנהוגה כיום בישראל ביחס לסוגיה מורכבת זו.

מאת: wobiביטוח רכב15/09/131452 צפיות
במאמר זה נתייחס כאן למאפיינים של סעיף הגנה משפטית בביטוח הרכב, ולמרכיב מרכזי מאד בתוכה - סוגיית ההשתפות העצמית. מה בדיוק עומד מאחוריה?

מאת: wobiביטוח משכנתא11/07/132657 צפיות
במאמר זה נתייחס לרכיב מרכזי ביותר בתוך ביטוח המשכנתא, והוא ביטוח מבנה למשכנתא: מה הוא מציע למבוטחים מבחינת טיפול בנזקים לבית?

מאת: wobiביטוח רכב08/07/131652 צפיות
ישנה תורה שלמה שמסבירה את כל החישובים שנעשים לצורך חישוב גובה הפרמיה, וקוראים לה אקטואריה ("תימחור סיכונים"). במאמר הבא נסביר כיצד האקטואריה משפיעה על גובה פרמיית הביטוח המקיף.

מאת: wobiביטוח רכב06/06/131343 צפיות
מה בדיוק עושים עם פוליסת הרכב בעת מכירת הרכב? אנחנו נתייחס כאן לאפשרויות השונות העומדות עבור המוכרים, עם דגש על הקפאת הפוליסה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח נסיעות

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/163015 צפיות
כיום כולם כבר יודעים שממש כפי שיש להכין מזוודה, להודיע למקום העבודה על לקיחת ימי חופשה, לחדש את הדרכון ולבדוק לגבי מצב האקלים ביעד אליו טסים, כך גם יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. קשה למצוא אנשים שמעדיפים...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162992 צפיות
רבים מכירים את המונח "ספורט אתגרי", אך כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי שמתקבלת משמעות נוספת. למה הכוונה? ובכן יש להבין שאדם שיוצא לחופשת בטן גב באירופה, אינו צריך את אותם שירותי ביטוח להם זקוק...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162813 צפיות
יש אנשים שעוד עשויים להתלבט האם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, או שמא לוותר על כך ולקוות לטוב. ובכן ראשית נציין שאין שום הכרח לבצע ביטוח ותמיד ניתן לשלם מהכיס הפרטי שלכם עבור מגוון תרחישים פחות נעימים, אך...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162450 צפיות
לא כל יום נוסעים לחו"ל, לא כל יום לוקחים חופשה מהשגרה ולא תמיד יוצאים להרפתקה. עם זאת, אם בעתיד הקרוב אתם כן עומדים להגשים חלום ולצאת לחופשה בחו"ל, מוטב שתייצרו עבורכם את התנאים הטובים ביותר להפיק מהחופשה...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162534 צפיות
אין ספק שכאשר עומדים לקראת נסיעה עתידית, ההתרגשות גדולה, ניתן לחוש בריח של הדיוטי פרי מגיע למרחקים, לדמיין את המלון שמחכה לכם...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162534 צפיות
לצד ביטוח נסיעות סטנדרטי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות שמיועד עבור תרמילאים, וזאת כי יש הבדל מהותי בין תרמילאים שיוצאים עם תרמיל על הגב, מקל ביד ועם כוונה להגיע למקומות אקזוטיים (שבין היתר כוללים מבחר אטרקציות מסעירות)...

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163541 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica