חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורסי הכנה ללידה מקצועיים

מאת: משה יוריאילוף בעלי חיים06/11/2012976 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
הקונספט שלהפוך להורה הוא בוודאי מפחיד, מרביתן של בנות האדם' מתות מפחד מרגע האמת בו ילדו ויהפכו להיות הורים. הדאגה לפרי אהבתינו, והתפיסה שממועד הלדה ועד שימלאו לו 20 שנים הוא יהיה בקירבתכם כמעט כל היום, לרוב מסוגלת לייצור מירמור אצלכל זוג נשוי.

זה לא מפתיע שבנוסף, את מרבית הנשים הצעירות מטרידות מחשבות, שקשוק מהמחשבות על פרוצדורת הלידה, הכאב הצפוי, הפחד שיווצר סיבוך ומעבר לזה - המון מחשבות על פרוצדורת ההחלמה. כאישה שהתנסתה בהשלב הזה כבר 3 פעמים, ההארה הכי טובה שתקראו כאן ובכלל היא כמובן לנסות להבין אם איך מצליחים לעבור כל גשר, והחלק המהותי הוא כמובן הולדת הרך.

זונחים את הפחד

הליך הלידה הוא בוודאות, עניין סובייקטיבי, ישנן נשים שצולחות את זה ברוגע ובקלות, ולצערינו, יש מסכנות שסובלות ממש מכאבים גם 24 שעות, יש נשים שאומרות 'שזה ממש בקטנה'' ושזו מתנה, וכמובןלחלק מהבחורות הדה ז'ה ווים עשויים לגרום להן פחד, לכן ה'הארה' הכי משמעותית לאמהות לעתיד שאני יכולה לתת היא להשתמש בנותני שירות ספציפיים שיכולים לסייע ליולדות.

הכנה ללידה טבעית

ישנם המון רעיונות מעניינים לשירותים מסויימים שבאפשרותם לעזור רבות. יש סדנאות לתרגולי נשימה שמומלץ להירשם אליהם וגם להתייעץ עם דולה. תומכות לידה הן לדעתי אחד הגורמים הטובים ביותר שתפקידם הוא ללוות ולתמוך בזוג ההורים מתחילת ההריון וגם, בביה''ח.

תומכת לידה מסייעת במספר גדול של דברים: תומכת הלידה תעניק ביטחון, מקלה בהתמודדות עם כאבי התופת ויש כאלו שגם עוזרת ותומכת בשלבי ההנקה בביה''ח.

מומלץ מאוד להבין, שישנן דולות שהן בנוסף גם יועצות הנקה מקצועיות, אך לא ברוב הפעמים. על כן מומלץ לכן כבר בהתחלה למצוא מלווה ספציפית לשני התחומים החשובים האלו.

כשם שהסברתי קודם, לימודי הנקת הרך לצערנו הרב לא עובר בקלות, הבייבי שלכם לא מצליח לינוק, אין די חלב ואיך אפשר לשכוח את הרגישויות בחזה. מלוות הנקה תסייע מאוד לאותה האישה וללמד אותהאיך לעשות זאת עוד בפעם הראשונה, ובנוסף איך ניתן לבצע את זה ללא כאב.

החלמת האישה היא לכל הדעות לא דבר קל, בפרט כשהאם יולדת בצורה לא טבעית, בדמיון מוחלט לכל תהליך החלמה אחר שנת לילה טובה מהווה את הבסיס. ללא ספק גם במקרה כזה הן מסוגלות לתרום רבות, בשיחה עם יועצת שינה. בסופו של דבר זה מובן שהילד ישן כהלכה כך גם האמא תהיה מסוגלת לישון כהלכה, מה שיתרום להתאוששות.

בתחום השינה יש המון טכניקות שהורים יכולים לשקול, אולם תמיד מהותי להסביר כפי שבנושאים נוספים גם הדבר הזה הוא סוביקטיבי, יש את אלו שטכניקה מוגדרת תסייע להם לנמנמם כהלכה וחיים גם פעוטות אחרים שלא, ע''כ מומלץ בחום לדבר עם יועצת מקצועית שמתמחה בשלוש דרכים במינימום.

לסיכום אציין את כלל ההיבטים המהותיים שכדאי להקפיד ולקחת בחשבון טרם קבלת ההחלטה על יועצים:

יחסי מטופל מטפל - חשוב שתחושו ותרגישו קשר חזק למי שתחליטו לשכור.

היבט הזמינות -מהותי שתבחרו במישהי שתפנה זמן שצריך בכל ימות שבוע.

ניסיון מקצועי - מה שלא יהיה לא להאמין לשיחה בטלפון, אין מה לחשוש, תבקשו תעודות ההסמכה.

דבר קטן אחרון, במידה שאתן מעוניינות לקרוא מידע אחר בנושא עברו ל-קורסי הכנה ללידה ושיהיה במזל!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יורי

מאת: משה יוריאומנות - כללי16/01/137705 צפיות
כשתינוק קטן מגיח לעולם, מרביתנו משתנקים מציפייה והתרגשות וכמו כן ממתינים לשנייה שיהיה בזרועותינו, רק בכדי שייצא לנו לאבזר אותו בלבוש מעוצב בול כמו של בוגרים - אוברול לקטנטנים, תיקי צד, שורטס מגניב ועוד מגוון חלקי לבוש מעוררי קנאה.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315078 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריחיות בר02/12/1215025 צפיות
בפרסום זה בחרתי לחלוק עימכם קוראיי אפילו עם במעט מהמחשבות וההתלבטויות אשר היו לי כשהייתי צריך להחליט ולשכור צלם מיומן ביולי האחרון לבר מצווה של בני. הנני בטוח שעבור חלק מהקוראים היו אותן התלבטויות שהעסיקו אותי ועבור רוב הקוראים עדיין יהיו. תהיות פשוטות כ: כיצד להחליט ואולי מה צריך לבדוק - הסיבה העלתי עבורכם מספר נקודות להתחיל איתן:

מאת: משה יוריCRM28/11/128023 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם אתר ברשת, דאגתם לעיצוב, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן - יש לבדוק אחסון. כל פורטל ברשת, פרטי או מסחרי, מהותי שישמר על פני שרת. שרת כזה, הינו סופר מחשב שלאו כמו הביתי באפשרותו ניתן לגבות כמויות קבצים ומידע.

מאת: משה יוריפיסול25/11/127578 צפיות
לכאורה, לגמרי מקצוען כשרוני יוכל להפיק תוצרת ייחודית - מתצלום רגיל. עבור דבר כזה - יש להחזיק במכשירים ספציפיים ובכשרון אומנותי. הלכה למעשה, בכדי לעשות זאת יפה - על המומחה, בראש ובראשונה, לתקן את התצלום בעזרת אפליקציות ייעודיות. מעבר לכך, הוא חייב לדעת היטב באיזה ציוד עליו לעשות שימוש, לדוגמה: סוג המדפסת ואביזרי המסגור.

מאת: משה יוריאטרקציות20/11/127673 צפיות
תתחילו לארוז. חברים יקרים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק גדול מדיי מאזרחי המדינה אינו מסוגל לשרוד במדינה שלנו! המיסים מתייקרים, כלי התקשורת מסיתים ואנו איננו מאמינים במנהיגים שלנו. בפרט עכשיו, כשאנו מתקרבים לבחירות, האיסלאם מתחזק בעולם ומתרחקים מהרצון להישאר.

מאת: משה יוריאדריכלות20/11/127739 צפיות
בחודש האחרון היו לי כוונות לשנות את עיצוב קירות ביתי, רק שלא התחשק לי פוסטר נחמד - אלא לקנות יצירות מקוריות באמת. אחרי שבדקתי באינטרנט, גיליתי כי יש הרבה אפשרויות מעניינות וברות השגה, כגון טפט דקורטיבי - כך הצלחתי להבין שנמצאת בידיי האפשרות - לבחור באופן חופשי איך לבנות היצירה או לקחת תצלומים אישיים, נגיד זכרונות מאירופה. למעשה, עם מכונות מיוחדות - אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על מגוון מוצרים, סתם לדוגמה - תיקים ואביזרי לבוש.

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205629 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165744 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158045 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144470 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132535 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132289 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131963 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica