חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לאבטח את המחשב שלך?

מאת: אור מחשביםתוכנה25/10/20091302 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לך חששות שיום אחד בעת הדלקת המחשב הוא לא יעבוד יותר בגלל יותר מדי וירוסים או תוכנות ריגול? זה יהיה נורא אם המחשב שלך יקרוס בעוד שאתה מסוגל למנוע דברים כאלה לקרות.

למעשה ישנם פיתרונות להגנת המחשב שלך מפני וירוסים או תוכנות ריגול. כאן תמצאו כמה עצות כיצד לאבטח את המחשב מכל הדברים המזיקים שיגרמו לבעיות:

טיפ 1: יש לך אנטי וירוס מותקן במחשב שלך ?
אם יש לך מחשב, מומלץ כי אכן תוריד ותתקין תוכנת אנטי וירוס. תוכנה זו תסייע לחסום את כל הוירוסים, סוסים טרויאניים או תוכנות ריגול העלולות להשפיע על המחשב. יתר על כן, זה גם יעזור לך לסרוק ולהסיר שגיאות או דברים אחרים שעשויים להיות זדוניים ומסתתרים במחשב.
טיפ 2: השתמש בתוכנה החוסמת ריגול - Anti-Spyware .
אם אתה משתמש באינטרנט רוב הזמן, אתה לא יכול להיות בטוח מדי אם הדברים שאתה מוריד אינם מכילים וירוסים או תוכנות ריגול מזיקות העלולים לגנוב את המידע האישי שלכם כגון כתובת, דוא"ל או הסיסמה לפרטי חשבון הבנק שלכם. אם אתה רוצה לדעת איך לאבטח את המחשב,אתה צריך להשתמש בתוכנות אנטי וירוסים ונגד תוכנות ריגול עבור המחשב, וכך הפרטים החשובים שלך במחשב יהיו חסויים ובידיים טובות.
טיפ 3: סריקת וירוסים במחשב האישי שלך:
יש לוודא כי למחשב יש את הגירסה האחרונה של anti-virus/anti-spyware . אם יש לך את הגירסה הנוכחית, זה יהיה הרבה יותר קל  לסרוק ולהסיר את כל הדברים הזדוניים במחשב. זכור כי סריקת וירוסים במחשב רוב הזמן באמת יכולה לעזור ולהימנע מהרבה בעיות.
אתה יכול למנוע מהמחשב שלך מלקרוס. רק תנסה לזכור את טיפים הפשוטים אלו שודאי יקלו עליך באבטחת המחשב מכל סוגי וירוסים, סוסים טרויאניים או תוכנות ריגול.

בהצלחה !

הדרכות ע"י טכנאי מחשבים בעל ניסיון רב בתחום מחשוב ותוכנות הפעלה.

ליועץ טכנאי מחשבים תל אביב חינם התקשרו - 0544509979 אור.

באתר טכנאי מחשבים תקרוא מאמרים והסברים כפורטל לעולם המחשבים, רכישת מחשבים, הגנת מידע, פני העתיד, ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אור טכנאי מחשבים נותן שירות בבית הלקוח, ליעוץ חינם בתחום המחשוב: התקשרו 054-4509979, שעות פעילות בין 08:00 ל-20:00

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אור מחשבים

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה21/03/171605 צפיות
שימוש באנרגיה סולארית חשוב מאד, הן מבחינה סביבתית, הן מבחינה כלכלית והן מבחינות רבות נוספות. אנרגיה סולארית מופקת מן השמש. השמש היא מקור אינסופי לאנרגיה מתחדשת – בניגוד למשאבי טבע אחרים אשר משמשים לייצור אנרגיה, השמש היא משאב בלתי נדלה, היא נמצאת שם תמיד על מנת לספק לנו אנרגיה ירוקה.

מאת: אור מחשביםראיית חשבון24/10/162560 צפיות
הדוח השנתי הוא הדיווח שמידי שנה כל עצמאי מחויב בו הבסיס בדוח שמיחד אותו אצל עצמאי אל מול שאר מגישי הדוח הוא נספח א שבו רשומות כלל ההכנסות החשבוניות שבעל העסק הוציא באותה שנה ללקוחותיו ,מתחת לשורת ההכנסות רשומות כלל ההוצאות שבעל העסק הוציא.

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161760 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: אור מחשביםתוכנה26/02/151035 צפיות
פרמוט מחשב זה תהליך של מחיקת כל הקבצים בכונן הקשיח, כולל קבצי וידאו, תמונות, מסמכים וקבצי מערכת ההפעלה. פרמוט מחשב זה חלק מהתקנת מערכת הפעלה מחדש וחלוקת דיסק הקשיח.

מאת: אור מחשביםמחשבים וטכנולגיה - כללי17/04/101603 צפיות
בעבר היו באינטרנט הרבה מנועי חיפוש ומדריכים שכולם נאבקו ביניהם כדי לראות מי יהיה הטוב מכולם.נראה כי מלחמת מנועי החיפוש הגדולה הראשונה חלפה מהעולם כאשר גוגל ויאהו יצאו וידם על העליונה – לפחות לעת עתה.

מאת: אור מחשביםמחשבים וטכנולגיה - כללי01/04/102190 צפיות
כיוון שהאינטרנט הוא רשת מחשבים, הדרך היחידה להתחבר לאינטרנט היא באמצעות מחשב. איך מחשבים מתחילים להופיע בכל מיני צורות, והם כבר עשויים להימצא בביתכם בין אם אתם מודעים לכך ובין אם לאו.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162640 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152269 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151856 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151780 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151795 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151794 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151660 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica