חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך טכנאי מחשבים על תהליך פרמוט מחשב

מאת: אור מחשביםתוכנה26/02/20151036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כדי לתקן מחשב חולה, לעיתים נדרש לעשות לו פרמוט מחשב. פירמוט מחשב, אשר לרוב נעשה בידי בעל ידע או טכנאי מחשבים בתל אביב או במקום הקרוב אליכם הוא הפעלת תוכנת ההפעלה מחדש לאחר מחיקת כל התכניות ומידע שהיו בו.

המחשב, ידידו הטוב של האדם, אשר בו חבויים סודותיו, עסקיו, מכתביו, קבציו ושעות הפנאי הרבות שהוא בילה עם המחשב. המחשב זהו אחד ההמצאות הטכנולוגיות המופלאות ביותר, אשר כיום הוא הכרחי לכל אדם ולכל חברה. לעיתים, קורה, שהמחשב מגיב בקצרים, תקלות ובבעיות בשימוש. לעיתים אלו תקלות זמניות ולעיתים התקלות ממושכות, כמו למשל- מחשב איטי ולא זז, לא מצליח להעלות תכניות מסוימות, לא מגיב או נתקע.

כאשר המחשב מראה סימנים כאלו של תקלה, אנו ניגשים לטכנאי המחשבים,והוא מציע לתקנו. לעיתים, כאשר התקלה לא פשוטה ולא ניתן לפתור אותה בדרכים פשוטות יותר, הטכנאי מבצע פירמוט מחשב.

מה זה פירמוט מחשב?

פירמוט מחשב, הוא בעצם שיקום המחשב על ידי מחיקת התכנים של המחשב הקיים והתקנתו ואתחולו מחדש של המחשב. כאשר נעשית התקנה מחדש- מחזירים את ההגדרות, התוכנות וההתקנים שהיו במחשב. פירמוט מחשב נועד כדי למחוק וירוסים או תקלות אשר נמצאות במחשב, על ידי כך ש"מנקים" את המחשב מכל התוכניות, הקבצים ומערכת ההפעלה. לאחר מכן, מאתחלים מחדש ומתקינים את התוכניות ואת ההתקנים וההגדרות כמו שהיה בתחילה. מחשב לאחר פירמוט מחשב, יפעל לוודאי במהירות, בקלות וללא תקלות.

פירמוט מחשב הוא כעין טיפול עומק ו "ניתוח" במחשב חולה באמצעות השתלה מחדש של מערכת ההפעלה מה חשוב לדעת לפני שעושים פירמוט מחשב?בתהליך פירמוט מחשב, נמחקים כל הקבצים, התוכניות, ההגדרות ומערכת ההפעלה. על כן, חשוב לדעת לעשות גיבוי לכל אותם קבצים ותכניות אשר נמצאם על המחשב. בדרך כלל, יש לעשות גיבוי לקבצים, לתמונות, לסרטי וידאו שהלקוח שמר על המחשב. ניתן לעשות גיבוי ע"י צריבת הקבצים בדיסק או בדיסק און קי או ע"י העברה לגיבוי בשרת מרוחק או באינטרנט. חשוב מאוד לבצע גיבוי, כי לאחר הפירמוט המחשב יהיה כחדש- ולא יהיו על המחשב שום זכר לקובץ שנשמר קודם לכן. טכנאי המחשבים, אשר יבצע את פירמוט המחשב, יתקין לכם מחדש את תוכנת ההפעלה, את תוכנות אופיס ותוכניות אחרות אשר רכשתם עם המחשב.

ניתן לעשות פרמוט מחשב בלי לשלם לטכנאי מחשבים, התהליך די אינויטיבי, אוטומטי וקל. ניתן למצוא הרבה מדריכים וסרטונים שהדריך אותכם כיצד לפרמט ולהתקין ווינדוס מחדש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אור טכנאי מחשבים נותן שירות בבית הלקוח, ליעוץ חינם בתחום המחשוב: התקשרו 054-4509979, שעות פעילות בין 08:00 ל-20:00

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אור מחשבים

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182592 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה21/03/171611 צפיות
שימוש באנרגיה סולארית חשוב מאד, הן מבחינה סביבתית, הן מבחינה כלכלית והן מבחינות רבות נוספות. אנרגיה סולארית מופקת מן השמש. השמש היא מקור אינסופי לאנרגיה מתחדשת – בניגוד למשאבי טבע אחרים אשר משמשים לייצור אנרגיה, השמש היא משאב בלתי נדלה, היא נמצאת שם תמיד על מנת לספק לנו אנרגיה ירוקה.

מאת: אור מחשביםראיית חשבון24/10/162564 צפיות
הדוח השנתי הוא הדיווח שמידי שנה כל עצמאי מחויב בו הבסיס בדוח שמיחד אותו אצל עצמאי אל מול שאר מגישי הדוח הוא נספח א שבו רשומות כלל ההכנסות החשבוניות שבעל העסק הוציא באותה שנה ללקוחותיו ,מתחת לשורת ההכנסות רשומות כלל ההוצאות שבעל העסק הוציא.

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161766 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: אור מחשביםמחשבים וטכנולגיה - כללי17/04/101605 צפיות
בעבר היו באינטרנט הרבה מנועי חיפוש ומדריכים שכולם נאבקו ביניהם כדי לראות מי יהיה הטוב מכולם.נראה כי מלחמת מנועי החיפוש הגדולה הראשונה חלפה מהעולם כאשר גוגל ויאהו יצאו וידם על העליונה – לפחות לעת עתה.

מאת: אור מחשביםמחשבים וטכנולגיה - כללי01/04/102194 צפיות
כיוון שהאינטרנט הוא רשת מחשבים, הדרך היחידה להתחבר לאינטרנט היא באמצעות מחשב. איך מחשבים מתחילים להופיע בכל מיני צורות, והם כבר עשויים להימצא בביתכם בין אם אתם מודעים לכך ובין אם לאו.

מאת: אור מחשביםתוכנה09/03/101645 צפיות
לפני שנים, צץ במוחו של גאון אחד הראיון ליצור אתר רשת שניתן יהיה להירשם בו לקבלת חשבון דוא"ל, ואז להתחבר ולקרוא ולשלוח הודעות.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162650 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152276 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151861 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151784 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151800 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151798 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151666 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica