חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תהליך הכנה להנקה

מאת: מה רוצההריון ולידה08/11/2012951 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
הקונספט שלהפוך מאישה לאם הוא לכל הדעות מבעית, רוב רובן של בנות האדם' חרדות מהרגע בו יהפכו להיות אימהות. הדאגות והאחריות לתינוק המקסים, והתפיסה שמזמן הלידה ועד שיהיה בן 19 הוא לבטח יהיה מחובר אליכם כמעט בכל עת, מסוגלת לבאס כל הורה לעתיד.

אלא שאת מרבית הנשים הצעירות מסבכות חרדות, חרדה מהמצפה לה בלידה, כאבי הצירים, החשש שהתינוק יפגע ולא פחות גם, חששות רבים מההחלמה והתאוששות. כהורה שהתנסתה בתהליך מיוחד זה 4 פעמים, ההמלצה הטובה ביותר שאני רוצה לשתף היא כמובן להבין איך מתמודדים בהצלחה עם כל גשר וחלק, והרי השלב הראשון הוא כמובן הולדת הרך.

עזרה בלידה

פרוצדורת הלידה היא לדעת הרוב תחום אינדוידואלי מאוד, יש כאלו שעבורן הלידה עוברת ברוגע ובקלות, ולצערנו, יש שסובלות ממש מכאבים מספר ימים, יש כאלו שיספרו 'שיש דברים גרועים יותר'' ושזו מתנת האל, אולם יש כאלה שעצם הזיכרונות מהיום עשויים לגרום להן פחד עמוק, לכן העצה הכי משמעותית להורים לעתיד שתשתמעו היא להתקשר למספר שירותים יעודיים שיכולים ממש לסייע ליולדת.

הכנה להנקה

יש לי המון טיפים לדברים שיכולים לעזור מאוד. קיימים שיעוריתרגולים ללידה שמומלץ להירשם אליהם ואף תוכלו להיעזר בתומכת לידה. תומכות לידה הן לדעתי אחד מהגורמים האחראיים שתפקידם הוא ללוות את האם והאב לעתיד מראשית ההריון ויותר מכך, בבי''ח.

תפקידה לעזור ביותר ממספר דרכים מרכזיות: הדולה מעניקה בטחון, מסייעת להתמודד בקלות עם הכאבים החזקים ואף עוזרת ותומכת בתהליך ההנקה כשמסתיימת הלידה.

כדאי מאוד לקלוט, שכמה מהן שבנוסף הן מיעצות הנקה, אבל לאו דווקא. לכן מומלץ כבר בתחילת ההריון לחפש ולבחור ביועצת ספציפית לשני הנושאים החשובים האלו.

כפי שכבר כתבתי, גם תהליך ההנקה בשביל חלק מהאמהות די צולע, הבייבי שלכם יונק קצת מידי, אין מספיק חלב ובנוסף את הרגישות בחזה. יועצת הנקה מוסמכת תוכל לעזור לאישה ולתינוק בחניכה של באיזו דרך להניק כבר בפעם הראשונה, ויתרה מזאת כיצד בכלל לעשות זאת ללא כאבים.

החזרה לשגרה היא במרבית המקרים לא קלה, בעיקר אם האם החדשה ילדה בלידת עכוז, בצורה דומה לכל החלמה אחרת מנוחה היא הבסיס. גם בנושא הזה ישנה אפשרות לסייע לזוג, בהתייעצות עם יועצת שינה. בסופו של דבר דיי ברור שהרך הנולד ישן כהלכה כך גם האישה תיהנה מהאופציה לישון שנת ישרים, מה שיאיץ את הבראתה.

בבעיות שינה ישנן המון דרכים שתוכלו לקחת בחשבון, אך מהותי להסביר כפי שבתחומים אחרים גם תחום השינה הינו תלוי ילד, יש תינוקות שאופציה מסויימת תעזור ותאפשר להם לישון לילה שלם ויש ילדים שלא, לכן מומלץ ליצור קשר עם בעלת מקצוע שבקיאה במספר שיטות.

דבר אחרון ארשום את כלל ההיבטים המרכזיים שאני ממליצה להפנים טרם הבחירה בנשות מקצוע:

יחסי אנוש - חשוב מאוד שתשרה אוירה של חיבור וקשר למי שתבחרו.

אספקט הזמינות -שרצוי שתבחרו ביועצת או דולה שתמצא זמן בכל ימות שבוע.

ידע וניסיון - בכל מצב אל תסתפקו בשיחה אחת, בלי להתבייש בקשו לראות את ה תעודת ההכשרה.

לסיום, במקרה שאתן מחפשות מידע נוסף הקליקו וגלשו ל-יעוץ הנקה ושיעבור בקלילות!
 



תגיות המאמר: יעוץ הנקה, הכנה להנקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13970 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12980 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12939 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12932 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12924 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121196 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12972 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214431 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201472 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182408 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181623 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181579 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172298 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica