חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפסקת הריון

מאת: טלי גלהריון ולידה12/11/2012893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם מקרים מצערים בהם צריך לבצע פרוצדורה אשר נקראת הפסקת הריון. כאן חשוב מאוד לקבל חוות דעת שנייה ולבחור את הגניקולוג אשר מבצע את הפרוצדורה. בנוסף, יש לוודא כי המרכז הרפואי בו אתם בוחרים הוא מרכז הפועל באישור משרד הבריאות ומחזיק בציוד חדשני.

תמיכה וייעוץ- חובה

הפסקת הריון היא פרוצדורה לא פשוטה מבחינה נפשית. לכן, חשוב מאוד לעבור תהליך זה עם עזרה מקצועית, תמיכה וליווי. ישנם מרכזים אשר מספקים ליווי על  ידי אנשי מקצוע מנוסים לאורך כל התהליך. הליווי יכלול ייעוץ ראשוני של אנשי מקצוע, הסבר לגבי סוגי הפסקות ההריון וזו אשר תעברו, ועדה רפואית, הפלה ותמיכה נפשית לאחר ההפלה. כל אלו נעשים לרוב במסגרת פרטית.

הפסקת הריון- באמצעות תרופות

כאן מדובר על הפלה אשר מתאימה לנשים אשר מצויות בשבוע שלישי עד שישי של הריונן. הפסקת הריון זו אינו מערבת פעולה כירורגית או הרדמה כלשהי, שכן היא נעשית באמצעות כדורי 'מפיג'ין'. הכדורים ניתנים לאישה על ידי גניקולוג ולאחר בדיקה יסודית המאשרת כי אלו אכן מתאימים לה.

לאחר נטילת הגדור, המטופלת תישאר כשעה תחת השגחה ולאחר מכן תשוחרר לביתה. לאחר 48 שעות היא תחזור לגניקולוג על מנת לקבל כדור נוסף. כדורים אלו יוצרים מצב בו האישה מקבלת מחזור והיא מפילה תוך כדי. לאחר סיום התהליך האישה תישאר במעקב לתקופה של שבועיים לפחות.

הפסקת הריון באמצעות וואקום

הפעולה אשר נעשית לנשים המצויות בשבוע שלישי עד עשירי להריונן. כאן כל אישה תוכל להחליט אם היא מעוניינת לבצע פרוצדורה זו בהרדמה חלקית או מלאה. התהליך לוקח בין חמש לעשר דקות. לאורך כל התהליך הגניקולוג ינטר את מצבה של האישה באמצעות מכשיר האולטרה סאונד. פעולה זו אינו כואבת, אך גם כאן חשוב לקבל תמיכה נפשית ולהישאר במעקב של מספר שבועות בתום התהליך.

הפסקת הריון מלאה

כאן מדובר על הפלה אשר נעשית לנשים בשלבים מתקדמים של ההריון (שבוע 11 עד 20). כאן חשוב להעביר לגניקולוג את כרטיס מעקב הריון וזאת על מנת שהוא יקרא את היסטוריית ההריון שלכן. השלב הבא יהיה בדיקת אולטרה סאונד, בדיקה גניקולוגית והכנה של צוואר הרחם לניתוח יום לפני. יום אחרי הפרוצדורה תתבצע תחת הרדמה מלאה בחדר ניתוח. משך הניתוח הוא כרבע שעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121620 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121379 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121341 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214408 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201467 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192030 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181620 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181575 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172293 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica