חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חביב שמעוני על אירועי קד"ם

כל עסק המעוניין לפרוץ קדימה ולאגף את המתחרים שלו באותו תחום עיסוק, יחד כמובן להשתמש בכלי הפרסום והשיווק השונים על מנת לעשות זאת באופן יעיל ומוצלח. אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע להצלחה היא באמצעות אירועי קד"ם. השתתפות בכנסים ידועה כדרך מעולה לקידום מכירות. כנסים מושכים אליהם אנשים רבים, מהם אנשי מקצוע ומהם אנשים המתעניינים בתוכן הכנס ובקיצור, לקוחות פוטנציאלים מסתובבים בכנסים כל הזמן. כנס הוא מקום בו אתה יכול להראות את המוצרים שלך ולהיראות לעיני אנשים רבים, לחלק כרטיסי ביקור ופליירים שונים, להשתתף בהרצאות שונות בתחום וגם לנצל אותו כדי ללמוד על המתחרים שלך .


מאת: חביב שמעוני

דרכים שונות להשתתף בכנס


חברות רבות מנצלות כנסים על מנת לתת להם חסות וכך לחשוף את החברות לקהלי היעד המגיעים לכנסים. כך יכול בנק גדול לתת חסות לכנס כלכלי או לכנס חברתי וכדומה. כמו כן ניתן להשתתף בכנס כחבר פעיל ולקדם את המכירות על ידי מתן הרצאות, הקמת דוכן של העסק, דלפקי מכירה או חלוקת דוגמאות שונות, חלוקת פליירים, מוצרי קד"ם וכדומה. השתתפות בכנס יכולה להיות על רקע מסחרי או על רקע מקצועי מסויים ובכל המקרים ניתן לקדם את המכירות של המוצרים והשירותים שלכם .



דוכן בכנס מקצועי

דוכן מכירות או דוכן מידע וחלוקת דוגמאות מאד פופולארי בכנסים. את הדלפק יש לבחור בהתאם לגודל העסק והמוצרים שרוצים לקדם. יש לבחור האם תהיה הסברה מילולית או הקרנה של מסרים בוידאו.  ניתן לעשות שימוש בדיילות כמקדמות מכירות כדי שיחלקו חומר שיווקי, טעימות, דוגמאות שונות וגם שיסבירו אודות המוצרים השונים. גם עריכת הגרלות וחלוקת מתנות מומלצים וכדאיים מאחורי הדוכן שהקמתם .



חלוקת מתנות קד"ם

חלוקת מוצרי קד"ם מאד פופולארית בכנסים. מתנות שעליהם מודפסים פרטי החברה והלוגו שלה כמו: עטים, תיקים שונים, חולצות, כובעים, מגנטים, מחזיקי מפתחות וכדומה. את המתנה לוקח הלקוח איתו וממשיך לפרסם אתכם גם הרבה אחרי שהכנס נגמר. את המתנות מחלקים בעזרת דיילות ודיילים צעירים ויפים כדי למשוך את הקהל לדוכן שלכם .

חביב שמעוני הוא יזם ואיש עסקים, מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חביב שמעוני

יזם ואיש עסקים - מומחה לפרסום, מדיה, הוצאה לאור וארגון אירועים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חביב שמעוני

מאת: חביב שמעוניתרבות ובידור05/07/131383 צפיות
הוצאת "באואר" בארצות הברית עובדת על שלושה מגזינים חדשים שיושקו בארצות הברית בתוך כחמישה חודשים ונועדו לפנות לנשים ולנערות.

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/131788 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

מאת: חביב שמעוניבידור ופנאי - כללי29/05/13914 צפיות
בארצות הברית מכונה המגזין O בקיצור. מדובר בירחון שנוסד על ידי אופרה ווינפרי. המגזין מכוון להעניק השראה לשלל הקוראים והקוראות לחיות את חייהם בצורה הטובה ביותר תוך הצגת מידע, מתן עצות מועילות וכלים כיצד להתמקד על שיפור עצמי. הירחון מקדיש את עצמו לעזור לקוראים לכוון את עצמם בצורה הטובה ביותר ולהציג את עצמם כפי שהם באמת.

מאת: חביב שמעונימיתוג22/04/131138 צפיות
כיום כבר מובן לכל בעל עסק שבלי להיות נוכח ברשת האינטרנט אין לעסק שלו סיכוי להגיע לקהל הלקוחות הנעזר בכלי זה באופן שוטף ויום יומי. כיום כל מספרה וחנות למכירת אוכל לחיות מחמד מפרסמים באינטרנט. אפליקציות חכמות יודעות להפנות אנשים לחנויות בסביבה באמצעות הסמארטפונים השונים והאינטרנט הפך לכר ענק לפרסום ושיווק.

מאת: חביב שמעוניפרסום11/04/13969 צפיות
כמה פעמים אמרתם לעצמכם כי בפגישת העסקים הבאה שלכם עם לקוח תקפידו על האופן בו אתם מתלבשים, תהיו מסורקים או מאופרים כמו שצריך, תפגינו חביבות יחד עם הנחישות הטבעית שלכם וכדומה? וכמה פעמים לא עמדתם במשימה, ויכול להיות שהפסדתם לקוח בגלל שטויות של חזות והופעה, סגנון דיבור או עייפות מוזרה. כמו המשפט השגור "לעולם לא ניתנה לאדם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני", שמתייחס בדרך כלל ליחסים שבין בין אדם בכלל הוא מתאים ובגדול גם בעסקים ובפרסום.

מאת: חביב שמעוניהודעות לעיתונות - כללי08/04/131004 צפיות
מגזין בישולים האמריקאי פורסם על ידי חברת AMERICANS TEST KITCHEN בברוקלין ויוצא לאור אחת לחודשיים. הייחוד של המגזין הוא בכך שאינו מכיל פרסומות.

מאת: חביב שמעונימיתוג04/03/131100 צפיות
מוצרי קידום מכירות מהווים כלי מעולה לקידום מכירות והגברת מכירות העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192944 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175554 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176081 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176267 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152468 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica