חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היתרונות עם מאמן כושר אישי

תופעת הבריאות בשנים האחרונות הצליחה לחדור לשוק הצרכנים בארץ ובעולם בצורה מקסימאלית, הדבר בא לידי ביטוי בזה שרבים מן האנשים מתחילים לעסוק יותר בפעילות גופנית, נרשמים למסגרות ספורטיביות וכמובן מקפידים על תזונה בריאה ואיכותית. כלומר, המודעות של בני האדם לבריאותם, לגופם ולמראם הפכה לחשובה מאוד במהלך השנים האחרונות.

בכתבה הבאה, אני מתכוון להציג בפניכם מספר נקודות חשובות ורלוונטיות, כמו כן להציג בפניכם את הרווח שאתם משיגים במידה ותתחילו להתאמן עם מאמן כושר אישי, אז תהיו קשובים כי אנחנו מתחילים...

חיסכון גדול בזמן - אתם לא חייבים לצאת מהבית שלכם בשעות גדושות ועמוסות של לחץ ודוחק בכבישים לכיוון המכון כושר, אלא אותו מאמן כושר אישי יתייצב בפתח ביתכם כאשר הוא חמוש בכל הציוד המקצועי הנדרש בכדי להוציא מכם תפוקה מקסימלית. במילים אחרות, אתם לא מבזבזים אף דקה, אלא הופכים את מימד הזמן ליעיל ואפקטיבי.

חיסכון בכסף - אומנם זה נשמע לא הגיוני בעליל, אבל אני מבטיח שבתום הקריאה של זה הכול יהיה מובן מאוד. כאשר אתם נרשמים למכון כושר, אתם ברוב המקרים מתחייבים לתקופה ארוכת טווח של 12 עשר חודשים אשר במהלכה, אתם מגיעים רק בחודשים האחרונים ואילו לאחר מכן אתם מתחילים להזניח ולדלדל את כמות ההגעות שלכם. לעומת זאת במידה והחלטתם להתאמן עם מדריך כושר אתם משלמים רק בעבור האימונים אותם עשיתם ואם לא התאמנתם אזי לא שילמתם.

אין התחייבות מצידכם - כאשר החלטתם כי האימונים מכל סיבה שהיא לא מתאימים לכם יותר, אתם יכולים להפסיקם בכל רגע נתון וכמובן ללא קנסות והיטלים מיוחדים. לעומת זאת, ישנן הרבה מסגרות אשר כדי לעזוב אותן אתם צריכים לשלם תשלומי יציאה נפרדים ולהיות בעלי כישורי שכנוע סופר טובים.

בלי תירוצים - כואב לי, קיבלתי, אני לא מרגישה טוב, אין לי בייביסיטר, הכלב חולה, הבעל חוזר מאוחר, יש תוכנית מצוינת בטלוויזיה... זוהי רק דוגמה קלאסית קטנה לרשימת התירוצים שאני פוגש בה מידי יום. ברגע שיש לכם פגישה עם אותו מדריך כושר שקבעתם מולו, כל התירוצים נעלמים בשנייה.

גיוון והנאה - שגרת אימונים מונוטונית ורגילה זוהי תופעה שכיחה בקרב אוכלוסיית המתאמנים, שכתוצאה מכך עם הזמן מתחילים לאבד עניין מהשגרה המשעממת. לעומת זאת, אימונים עם מאמן אישי הם חוויה עוצמתית בפני עצמה, כאשר כל אימון מגוון מקודמו ואף פעם לא יודעים למה לצפות.

לעמוד ביעדים ובמטרות - אותו איש מקצוע ידאג להגדיר לכם יעדים סבירים במטרה שתוכלו לעמוד בהם. כמו כן הוא ילווה אתכם לאורך כל התהליך, ינחה אתכם ויעניק לכם את כל הטיפים הדרושים לשם הצלחתכם. זכרו, לקוח מרוצה יביא עימו עוד מספר לקוחות מרוצים שזהו רצונו של כל מאמן.

יחס אישי מרבי - כחלק מהתהליך אתם תקבלו ליווי אישי המלווה בתשומת לב על בסיס יומי: טלפון מידי יום לשאול למצבכם והודעת מוטיבציה יומית לפייסבוק. הרציונאל שעמוד מאחורי זה הוא שתרגישו שיש מישהו שדואג לכם ואיכפת לו מכם, וכאשר זה יקרה גם התוצאות המהירות תגענה.

איש מקצוע אחד בכמה כובעים - אותו מאמן הופך להיות הפסיכולוג שלכם, התזונאי שלכם, השוטר שלכם, המדריך שלכם, המנטור שלכם ואיש הסוד שלכם כלומר במציאות אתם זוכים לכמה אנשי מקצוע והכול תחת כותרת אחת.

השגחה פרטנית - כל תרגיל שאותו אתם מבצעים מקבל את הדגשים המקצועיים הרלוונטיים, במטרה שחס וחלילה לא תיפצעו וכמובן שתקבלו את התמורה המרבית מכל תרגיל. כאשר תדעו שיש מישהו שמסתכל ומתקן אתכם אתם תרגישו ביטחון בעת ביצוע התרגילים.

>> לפרטים נוספים על אימון כושר אישי תלחצו כאן

 



תגיות המאמר: מאמן כושר אישי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן סין - מוסמך ובוגר ווינגייט בעל וותק של 10 שנים בתחום.

דף הבית: http://fitness4u.co.il

פייסבוק: https://www.facebook.com/ronensin1



 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן סין

מאת: רונן סיןספורט וכושר גופני - כללי24/11/12851 צפיות
זהו סוג של אימון המתבצע בצורה פרטנית של אחד על אחד, כאשר אותו מתאמן נמצא מול המאמן אשר מקנה לו ידע מקצועי וכלים רלוונטיים, כיצד לעבוד על הגוף ולעשות כושר בצורה אפקטיבית ויעילה. הליווי לאורך כל התהליך הוא בצורה מקסימלית והמטרה היא לגרום למתאמן להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

מאת: רונן סיןאימונים25/05/121179 צפיות
מחקרים רבים מראים, כי למוזיקה ישנה השפעה עוצמתית על אימון הכושר שלנו. תרומתה לאימון הכושר שלנו היא ללא ספק אדירה, חיונית ופרודוקטיבית. וזה פשוט מאוד, תאזינו לשיר קצבי שאתם אוהבים ומתחברים והתוצאות שלכם באימון יהיו הרבה יותר טובות. הנה 4 דברים שכדאי לכם לדעת על המוזיקה והשפעתה עלינו בזמן אימון כושר אישי.

מאת: רונן סיןאימונים18/05/12958 צפיות
לבחור מאמן כושר אישי, יכולה להיות משימה מאוד קלה ופשוטה אם אתם יודעים איך להיערך לקראתה. במאמר זה אחשוף בפניכם 6 טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הטובה והכדאית בשבילכם.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204890 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205450 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172871 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173430 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173887 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163118 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica