חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוצמתה של המוזיקה בזמן אימון כושר אישי

מאת: רונן סיןאימונים25/05/20121177 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחקרים רבים מראים, כי למוזיקה ישנה השפעה עוצמתית על אימון הכושר שלנו. תרומתה לאימון הכושר שלנו היא ללא ספק אדירה, חיונית ופרודוקטיבית. וזה פשוט מאוד, תאזינו לשיר קצבי שאתם אוהבים ומתחברים והתוצאות שלכם באימון יהיו הרבה יותר טובות. הנה 4 דברים שכדאי לכם לדעת על המוזיקה והשפעתה עלינו בזמן אימון כושר אישי:

  • אין קושי בזמן האימון אם תבחרו לשמוע מוסיקה שאתם אוהבים, המוסיקה תסחוף אתכם ותכניס בגופכם פרץ אנרגיות שייגרמו לאימון להיות קל יותר. היא גורמת למעין אשליה שפתאום הכל קל לנו: הצד שלנו לא נתפס, הכאב שהיה ברגל נעלם ואפילו אנחנו אנחנו מרגישים תחושת ריחוף בזמן הפעילות הגופנית.
    • אדרנלין בשפע המוסיקה היא זריקת המרץ בזמן הפעילות הגופנית, היא מסייעת לנו להיות אקטיבים, פעילים ונמרצים בזמן האימון. ידוע כי כאשר אנחנו נמרצים פעימות הלב שלנו מהירות יותר. בכל אופן המוסיקה מספקת אדרנלין לגופנו שכן האדרנלין הינו הורמון שגופנו מפריש אשר מעלה את לחץ הדם, ממריץ את מערכת העיצבוב ומגביר את קצב פעימות לבנו.
    • זהירות זה ממכר אימון אחד בליווי של מוסיקה קצבית יגרום לכם להתמכרות מסחררת כזאת התמכרות שלא תוכלו אחר כך לעסוק בספורט ללא מוסיקה ברקע.
    • משפיעה על מצב רוחנו אין ספק שהמוסיקה גם משפיע על מצב רוחנו. כשכיף לנו אנחנו מזמזמים, כשאנחנו קמים בבוקר מחוייכים ומאושרים אנחנו ממלמלים, כשהלך לנו טוב בעבודה אנחנו שרים באמבטיה להנאתנו. מסקנה: המוסיקה היא חלק בלתי נפרד ממצב רוחנו. במידה והיה לנו יום טוב בעבודה, אנחנו נשמע שיר טוב ואם היה יום לא הכי להיט אנחנו סביר להניח שלא נשמע שיר טוב.

    לסיכום, למוזיקה ישנה תרומה אדירה במהלך אימון כושר אישי שלנו. היא חיונית ואפקטיבית מאוד בזמן אימון הכושר שלנו. אם אנחנו רוצים שהאימון יעבור מהר, שנרגיש שאנחנו קלילים ואפילו לשכוח מהמחשבות המעיקות שמפריעות לנו למהלך סדר היום כדאי ללחוץ על פליי ולשמוע איזה שיר טוב.

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    רונן סין - מוסמך ובוגר ווינגייט בעל וותק של 10 שנים בתחום.

    דף הבית: http://fitness4u.co.il

    פייסבוק: https://www.facebook.com/ronensin1



     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת רונן סין

    מאת: רונן סיןספורט וכושר גופני - כללי24/11/12849 צפיות
    זהו סוג של אימון המתבצע בצורה פרטנית של אחד על אחד, כאשר אותו מתאמן נמצא מול המאמן אשר מקנה לו ידע מקצועי וכלים רלוונטיים, כיצד לעבוד על הגוף ולעשות כושר בצורה אפקטיבית ויעילה. הליווי לאורך כל התהליך הוא בצורה מקסימלית והמטרה היא לגרום למתאמן להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

    מאת: רונן סיןספורט וכושר גופני - כללי20/11/12863 צפיות
    תופעת הבריאות בשנים האחרונות הצליחה לחדור לשוק הצרכנים בארץ ובעולם בצורה מקסימאלית, הדבר בא לידי ביטוי בזה שרבים מן האנשים מתחילים לעסוק יותר בפעילות גופנית, נרשמים למסגרות ספורטיביות וכמובן מקפידים על תזונה בריאה ואיכותית. כלומר, המודעות של בני האדם לבריאותם, לגופם ולמראם הפכה לחשובה מאוד במהלך השנים האחרונות.

    מאת: רונן סיןאימונים18/05/12957 צפיות
    לבחור מאמן כושר אישי, יכולה להיות משימה מאוד קלה ופשוטה אם אתם יודעים איך להיערך לקראתה. במאמר זה אחשוף בפניכם 6 טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הטובה והכדאית בשבילכם.

    מאמרים נוספים בנושא אימונים

    מאת: עופר שלואימונים15/06/185629 צפיות
    אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

    מאת: דודישאימונים22/03/184601 צפיות
    על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

    מאת: דודישאימונים19/03/184019 צפיות
    פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

    מאת: דודישאימונים14/03/163578 צפיות
    אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

    מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152663 צפיות
    רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

    מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143021 צפיות
    קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

    מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142851 צפיות
    אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica