חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמן כושר אישי - מותאם בול בשבילך

מאת: רונן סיןאימונים18/05/2012956 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תעשיית הכושר העולמית בכלל ובישראל בפרט עמוסה וגדושה במאמני כושר אישיים, אשר כל אחד בעל כישורים מיוחדים, יכולות מקצועיות ובמילים אחרות כל אחד עם הצבע שלו והגוון שלו. כדי לבחור מאמן כושר שיתאים לכם כמו כפפה ליד עליכם לדעת כמה דברים, הנה 6 טיפים שיעזרו לכם לבחור מאמן כושר אישי המותאם בול בשבילך:

נסיון מקצועי - מומלץ לשאול את המאמן כושר כמה שאלות מפתח שיעזרו לכם לזהות מי עומד מולכם כגון: איזה נסיון יש לו בתחום? מה מייחד אותו?  במה הוא מתמחה? מהו האני מאמין שלו?

תמורה - מומלץ לשאול מה אתם מקבלים בתמורה לתשלום שלכם: האם האימונים כוללים מעקב אישי וצמוד? שקילה והיקפים? תפריט תזונתי מותאם ואינדיבידואלי? תמונות של לפני ואחרי?

אינטרקציה - חשובה מאוד הכימיה והאינטרקציה הראשונית. במידה והיא קיימת הרווחתם ואתם תצליחו להגיע ליעדכם, במידה ולא כדאי שתוותרו מראש.

ממליצים - אל תהססו לשאול את המאמן להמלצות ואפילו תבקשו ממנו טלפונים של לקוחות מרוצים כדי שתהיה לכם חוות דעת אמינה טרם פגשתם בו. מאמן כושר עם רשימת המלצות מוצלחת ומפוארת ברוב המקרים יהיה זה שתרצו שיהיה לצידכם.

ציוד - בררו עם המאמן באיזה ציוד מקצועי הוא משתמש. האם הציוד הוא חדש ומודרני או ישן ובלוי. תתאמנו עם זה שמציע לכם מגוון רחב של מיכשור וציוד ככה יהיה לכם גיוון מצוין באימונים.

עלויות - תבררו כמה עולה האימון כושר וכמובן כמה דקות הוא כולל? התעריפים בין המאמנים מאחד לאחד וטרם אתם מתחילים להתאמן תעשו את החשבון הכלכלי בהתאם לכיס שלכם.

לסיכום, בחירת מאמן כושר אישי זוהי משימה קלה ופשוטה, צריל רק לדעת כיצד להיערך לקראתה. ממש כמו הצטרפות לחברה סלולרית חדשה.

 


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן סין - מוסמך ובוגר ווינגייט בעל וותק של 10 שנים בתחום.

דף הבית: http://fitness4u.co.il

פייסבוק: https://www.facebook.com/ronensin1



 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן סין

מאת: רונן סיןספורט וכושר גופני - כללי24/11/12848 צפיות
זהו סוג של אימון המתבצע בצורה פרטנית של אחד על אחד, כאשר אותו מתאמן נמצא מול המאמן אשר מקנה לו ידע מקצועי וכלים רלוונטיים, כיצד לעבוד על הגוף ולעשות כושר בצורה אפקטיבית ויעילה. הליווי לאורך כל התהליך הוא בצורה מקסימלית והמטרה היא לגרום למתאמן להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

מאת: רונן סיןספורט וכושר גופני - כללי20/11/12863 צפיות
תופעת הבריאות בשנים האחרונות הצליחה לחדור לשוק הצרכנים בארץ ובעולם בצורה מקסימאלית, הדבר בא לידי ביטוי בזה שרבים מן האנשים מתחילים לעסוק יותר בפעילות גופנית, נרשמים למסגרות ספורטיביות וכמובן מקפידים על תזונה בריאה ואיכותית. כלומר, המודעות של בני האדם לבריאותם, לגופם ולמראם הפכה לחשובה מאוד במהלך השנים האחרונות.

מאת: רונן סיןאימונים25/05/121177 צפיות
מחקרים רבים מראים, כי למוזיקה ישנה השפעה עוצמתית על אימון הכושר שלנו. תרומתה לאימון הכושר שלנו היא ללא ספק אדירה, חיונית ופרודוקטיבית. וזה פשוט מאוד, תאזינו לשיר קצבי שאתם אוהבים ומתחברים והתוצאות שלכם באימון יהיו הרבה יותר טובות. הנה 4 דברים שכדאי לכם לדעת על המוזיקה והשפעתה עלינו בזמן אימון כושר אישי.

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185629 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184598 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184017 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163578 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152663 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143021 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142851 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica