חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון כושר אישי

זהו סוג של אימון המתבצע בצורה פרטנית של אחד על אחד, כאשר אותו מתאמן נמצא מול המאמן אשר מקנה לו ידע מקצועי וכלים רלוונטיים, כיצד לעבוד על הגוף ולעשות כושר בצורה אפקטיבית ויעילה. הליווי לאורך כל התהליך הוא בצורה מקסימלית והמטרה היא לגרום למתאמן להשיג את התוצאות הטובות ביותר. ההבדל בין זה לעומת אימון כושר קבוצתי, כאן העבודה היא מאוד אישית ולא נחלקת לכמה אנשים בו זמנית.

בכתבה הבאה, אני הולך לפרט לכם את כל אשר ביקשתם לדעת על אימון כושר אישי והיססתם לשאול, אז קדימה תהיו קשובים כי אנחנו מתחילים..

חבילת אימונים - לכל לקוח מוצעת חבילה של אימונים בהתאם למטרותיו, צרכיו ורצונותיו. כל אחד יכול לבחור את החבילה המתאימה לו הן במחיר והן מבחינת צורך. ככל שבוחרים בחבילה גדולה יותר משלמים פחות.

פעילות אינטנסיבית - קחו בחשבון שבמהלך כל אימון כושר אישי אתם הולכים להזיע ולהרגיש את כל השרירים בגוף תוך כדי עבודה פרודוקטיבית ויעילה. זה עוזר לכם לנצל את הזמן בצורה הכי טובה שיש.

אימון הכרות - בטרם אתם רוכשים חבילת אימונים שלמה, זכותכם כצרכנים לקבל אימון ניסיון בו תוכלו להתרשם ממקצועיות המאמן ומחוויית האימון עמו. לאחר שתנסו ותרגישו על בשרכם את החוויה, תוכלו להגיע להחלטה נבונה באם זה עונה לכם על הדרישות והציפיות או שלא.

התייחסו לזה ברצינות - מומלץ לקחת את נושא האימונים בכובד ראש ולנתב אותם למקום מאוד חשוב בחייכם. מידת ההתייחסות שלכם לזה תתרום לעשייה שלכם, כלומר אם תתייחסו לאימון כמו אל פגישה מאוד חשובה בחייכם ותשריינו לכך מקום ביומן, סביר להניח שזה יגרום לכם למעין מחויבות אשר תגרום לכם להתמיד לאורך טווח.

הגברת המוטיבציה - התפקיד של המאמן הוא לדעת להוציא מכם את התפוקה המרבית גם כאשר אתם עייפים או כאשר לא מתחשק לכם להתאמן בכלל. הגדולה שלו היא לעזור לכם להתגבר על כל המכשולים ועל הימים בהם אתם לא בשיא מיטבכם.

אימונים מדורגים - כל אימון מותאם באופן אישי לכל לקוח ולקוח בהתאם לצרכיו וליכולותיו הגופניות, כאשר המטרה הינה להביא את הלקוח למצב שהוא נמצא בכושר טוב על פי סרגל מאמצים מדורג.

ציוד ספורטיבי - המאמן יגיע לכל מקום שרק תרצו עם כל הציוד הספורטיבי הדרוש לשם קיום אימון מאתגר ויעיל. אתם לא צריכים לדאוג לכך, כל שעליכם הוא להכין את עצמכם לאימון ותסמכו עליו הוא כבר יידע כיצד לשרוף לכם קלוריות.

ייעוץ תזונתי אישי - כל לקוח מקבל כחלק מעסקת החבילה הנחיות ודגשים נכונים, אשר ינחו אותו ויעזרו לו לדעת כיצד לאכול בצורה מושכלת ונבונה. במקביל לכך, בהתאם לדרישותיו של כל לקוח ובאם יהיה מעוניין יבנה תפריט תזונתי המותאם במיוחד עבורו.

מטלות לבית - כל לקוח מקבל מטלות הביתה שעליו לבצע ולהקפיד לעשות אם בכוונתו לראות תוצאות מהירות. זה כולל: לבצע הליכה מהירה למשך 40 דקות, או לעשות רכיבה על האופניים בפארק למשך 60 דקות. הרעיון הוא שהלקוח תמיד יהיה בפעילות מתמדת, גם כשהוא לא נמצא עם המאמן.

ניצול הזמן בתבונה - כל אימון שתעשו אתם תרגישו שהוא הינו מאוד ממצה ותכליתי וכי העבודה השרירית הינה מאתגרת, לעומת אימון שתעשו בצורה עצמאית שהרבה פעמים אתם מרשים לעצמכם הפסקה גדולה יותר, ומשאירים יותר זמן לדיבורים מאשר לביצוע תרגילים.

שקילה והיקפים - במהלך האימונים המאמן מגדיר לכם יעדים שאתם צריכים לשאוף להגיע אליהם, תוך כדי שהוא שוקל ומודד אתכם כל שבועיים בערך. הרעיון הוא להכניס אתכם לבקרה עצמית וכמובן לראות האם חל שיפור וירדתם במשקל או שמא עליתם. אני מבטיח לכם שאם תראו שרזיתם כמה קילוגרמים והצרתם את ההיקפים, זה יכניס בכם רוח לחימה קרבית ותחושת סיפוק אדירה ויגרום לכם לתת יותר פוש אימונים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן סין - מוסמך ובוגר ווינגייט בעל וותק של 10 שנים בתחום.

דף הבית: http://fitness4u.co.il

פייסבוק: https://www.facebook.com/ronensin1



 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן סין

מאת: רונן סיןספורט וכושר גופני - כללי20/11/12863 צפיות
תופעת הבריאות בשנים האחרונות הצליחה לחדור לשוק הצרכנים בארץ ובעולם בצורה מקסימאלית, הדבר בא לידי ביטוי בזה שרבים מן האנשים מתחילים לעסוק יותר בפעילות גופנית, נרשמים למסגרות ספורטיביות וכמובן מקפידים על תזונה בריאה ואיכותית. כלומר, המודעות של בני האדם לבריאותם, לגופם ולמראם הפכה לחשובה מאוד במהלך השנים האחרונות.

מאת: רונן סיןאימונים25/05/121178 צפיות
מחקרים רבים מראים, כי למוזיקה ישנה השפעה עוצמתית על אימון הכושר שלנו. תרומתה לאימון הכושר שלנו היא ללא ספק אדירה, חיונית ופרודוקטיבית. וזה פשוט מאוד, תאזינו לשיר קצבי שאתם אוהבים ומתחברים והתוצאות שלכם באימון יהיו הרבה יותר טובות. הנה 4 דברים שכדאי לכם לדעת על המוזיקה והשפעתה עלינו בזמן אימון כושר אישי.

מאת: רונן סיןאימונים18/05/12957 צפיות
לבחור מאמן כושר אישי, יכולה להיות משימה מאוד קלה ופשוטה אם אתם יודעים איך להיערך לקראתה. במאמר זה אחשוף בפניכם 6 טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הטובה והכדאית בשבילכם.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204875 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205432 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172862 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173424 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173884 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173688 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163115 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica