חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיסון טבעי לחורף - הכן את גופך בצורה הנכונה

מאת: שירה דרוריתוספי מזון20/11/20128263 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כל שנה, כאשר הטמפרטורות מתחילות לרדת, והרוח מתחילה לנשוב, גופנו נחשף שוב לוירוסים וחידקים שונים הנישאים באוויר בצורה מוגברת, כאשר כל אחד ואחד מאיתנו מגיב להם בצורה שונה. המערכת החיסונית שלנו היא הראשונה שבאה במגע עם גורמים אלה, ולכן כקו ההגנה הראשון של גופנו, חשוב לתגבר אותה בכלים חזקים ולשדרג אותה לקראת החורף הבא.

המערכת החיסונית

כפי שרובנו יודעים, כל אחד מאיתנו מגיב למחלות בצורה קצת שונה. חלקנו יכולים לחלות קשה מהצינון הכי קל, וחלקנו בקושי נרגיש את הסינוסיטיס או השפעת שתפסה אותנו. ובכלל, כל אותם מחלות מדבקות  ודלקות משפיעות על אנשים מכל הסוגים ובכל הגילאים, ברמות שונות ותחת השפעתם של סימפטומים שונים. התשובה לכך מונה לא מעט סיבות ונימוקים מדעיים, אך כולם מסכימים פה אחד כי המערכת החיסונית היא הגורם המשפיע הגדול ביותר על כיצד נגיב למחלה ומהי מידת הסיכון שלנו בכלל להידבק בה.

אז מי צריך את זה בכלל?

גוף האדם הוא מכונה מופלאה ביותר שעושה לא מעט דברים, אך כמו כל מכונה, גם גופנו זקוק לתחזוקה איכותית ומתמדת, ובין היתר שידרוגה של המערכת החיסונית. המערכת החיסונית היא מערכת  אקטיבית שמשפרת את עצמה מרגע לרגע, ולומדת כיצד להתמודד עם הסיכונים והאיומים החדשים שבחוץ. אך כיצד בכל זאת אפשר לדעת האם אנו זקוקים לחיזוק של מערכת החיסון?  לרוב, כאשר עמרכת החיסון שלנו חלשה, יהיו לכך סימנים חיצוניים ברורים המראים על היחלשותה להתמודד עם זיהומים קלים יותר. למשל: התפרצות יתר של דלקות ופצעים שלא מחלימים לאורך זמן (למשל בחניכיים או בפרקים), תשישות כרונית, אלרגיות חוזרות ונישנות, פטריות למינהן (פטרת הציפורניים, פטריות ברגלים וכו'), מעי רגיז, הרפס ועוד מכלות כרוניות העלולות להעיד על מערת חיסונית חלשה.

חיזוק מערכת החיסון באמצעות צמחי מרפא

אחת הדרכים הטובות ביותר לחיזוק מערכת החיסון לקראת החורף, היא השימוש בצמחי מרפא, שמאפשר לכם בצורה טבעית ובטוחה לשפר את יכולות המערכת החיסונית שלכם ולדאוג לבריאותכם. השימוש בצמחי מרפא הוא שימוש עתיק יומין, שמבוסס על מדע אשר התפתח עוד הרבה לפני הרפואה המודרנית שאנו מכירים היום. הטיפול בצמחי מרפא הוא טיפול שמותאם אישית למטופל ולבעיה שלו, תוך התחשבות בפרמטרים פיזולוגים רבים של המטופל, וכן אפילו רגשיים (עניין שהרפואה המודרנית מתעלמת ממנו). השימוש בצמחי מרפא כטיפול מתבסס על כמה תצורות נתינה, כמו טיפות, כמוסות, חליטות, סירופים, משחות ועוד. לרוב השימוש בצמחי מרפא יהיה יעיל וטוב כטיפול מניעתי ממושך שמחזק את מערכת החיסון בשגרה, ובמיוחד לקראת עונות המעבר ועונות החורף. אך כדאי לדעת כי צמחי מרפא יכולים לשמש אף כטיפול אקטיבי בזמן המחלה.

 



תגיות המאמר: חיסון טבעי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתבת ועורכת תוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דרורי

מאת: שירה דרורילימודי שפות31/03/146494 צפיות
הורים רבים חוששים לשלוח את ילדיהם לחו"ל וכך ילדיהם מחמיצים חוויה משנת חיים והזדמנות להעניק לילדיהם חוויה לימודית מסוג אחר. לפניכם מספר דברים שחשוב לדעת על סאמר סקול, כדי להבין שמדובר בחוויה בטוחה לא פחות מאשר מעשירה

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147302 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: שירה דרורימשפחה וזוגיות - כללי02/01/141506 צפיות
מדוע נושר השיער ואיך התזונה קשורה לזה? דברים חשובים על נשירת שיער ובריאות, הזנה והרגלים נכונים

מאת: שירה דרורימשפחה וזוגיות - כללי02/01/141175 צפיות
הורים רבים, שהילד שלהם אובחן כבעל הפרעות קשב וריכוז, לא יודעים כיצד להתמודד עמו על בסיס יומיומי. שגרה חשובה לכל ילד ובמיוחד לילדים עם הפרעות קשב וריכוז.

מאת: שירה דרוריתוספי מזון02/01/148999 צפיות
כאבי מחזור מתרחשים כתוצאה משינויים הורמונאליים שלמעשה גורמים להתכווצויות של התרחבות והצרת הרחם בזמן המחזור. כאבי מחזור נפוצים אצל נשים בכל הגילאים מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר

מאת: שירה דרוריעיצוב גרפי05/12/138107 צפיות
תהליך מיתוג של עסק מתחיל בבחירת לוגו לעסק. הלוגו יהפוך עד מהרה לסימן ההיכר והזיהוי של העסק ואנשים יזכרו אותך או את העסק שלך על פי הלוגו. החשיבות של הלוגו נובעת מכך שלהלוגו יתנוסס על גבי מודעות הפרסום, יככב באתר האינטרנט או יופיע על גבי כרטיסי ביקור מודפסים, בחותמת המייל. אין ספק שעיצוב הלוגו או הבחירה בלוגו מתוך תבנית הינה בחירה מיתוגית חשובה בעלת השפעה רבה לאורך זמן. לפניכם מספר החלטות שיש לקבל לפני ובעת בחירת לוגו לעסק.

מאת: שירה דרורילימודי שפות25/10/137696 צפיות
כמה סיבות למה סאמר סקול היא הבחירה הכי טובה שלכם לקיץ לנוער שלכם בבית. ספקו להם את החוויה והאווירה שמגיעה להם בקיץ הזה, כדי שיזכרו אותה לכל השנה.

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: קרוסלה הריון ולידהתוספי מזון19/03/196459 צפיות
חטיפי אנרגיה הם ללא ספק אופציה מהירה ונוחה להשביע רעב קל במהלך היום, כשמם כן הם - נועדו לתת לנו מין בוסט של אנרגיה ברגעים בהם אנחנו חווים איזו נפילת מתח ורוצים לעורר את הגוף.

מאת: אסף סגלתוספי מזון26/01/182095 צפיות
הפרוביוטיקה - חיידקים פרוביוטיים ידידותיים החשובים לבפעילות תקינה של מערכת העיכול ומערכות נוספות בגוף. למה אנו זקוקים לפרוביוטיקה וכיצד הם עובדים? וכיצד בוחרים מוצר פרוביוטיקה איכותי?

מאת: SEOMANתוספי מזון19/12/171427 צפיות
תמיד רציתם לדעת איך לרדת במשקל ללא תופעות לוואי? עכשיו זה גם אפשרי. מוצרי ההרזיה של נטור דיאט יעזרו לכם לרדת במשקל ולהרגיש תחושת שובע ומלאות בגוף. הדרך הבטוחה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי תוך 30 ימים או פחות.

מאת: רונןתוספי מזון22/06/173318 צפיות
עייפים יותר מידי או מרגישים כיווצי שרירים? אולי אתם ספורטאים פעילים? או אנשים שמקפידיםאו מתעניינים באורח חיים בריא ותזונה נכונה? כך או אחרת בוודאי שמעתם על מגנזיום. מגנזיום,הינה מינרל מאוד חשוב בגוף שלנו. הוא אחרי על 300 תהליכים בגוף של בן אדם. מאגרי המגנזיום נוטים להתרוקן בעיקבות פעילות מאומצת, שגורמת להזעה ובכך יחד עם זיעה מופרש מגנזיום. כדאי להשלים את החוסר, ניתן להקפיד על תזונה עשירה בירקות ירוקים, אגוזים, שקדים, קטניות, דגנים מלאים ועוד. אבל קיימת גם דרך נוספת להשלמת מגנזיום כתוסף מזון

מאת: שירה דרוריתוספי מזון02/01/148999 צפיות
כאבי מחזור מתרחשים כתוצאה משינויים הורמונאליים שלמעשה גורמים להתכווצויות של התרחבות והצרת הרחם בזמן המחזור. כאבי מחזור נפוצים אצל נשים בכל הגילאים מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר

מאת: sharonkal80תוספי מזון09/08/131835 צפיות
הבסיס לאלרגיות הוא לא הרגישות לאלרגן מסוים אלא חוסר איזון בגוף, בעיקר חוסר איזון הורמונלי אבל ייצור ההורמונים תלוי במספר המינרלים והחלבון שיש בגוף. אכילה של אצה כחולה ירוקה, כאמור, יפסיק את התגובה האלרגית

מאת: טומי רןתוספי מזון19/06/132002 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר את המושג תוספי תזונה ומה שבדרך כלל נשאל את עצמינו: אם אנחנו אוכלים כמו שצריך ומשלבים את כל אבות המזון למה אנחנו צריכים בכלל תוספי תזונה? האם תזונה נכונה אינה רק שמירה על העקרונות הבסיסיים ועם נשמור עליהם לא נשאר בריאים לתמיד? מסתבר שלא. רבים אשר שומרים על תזונה נכונה ומשלבים את כל אבות המזון בצורה מאוזנת מדווחים לעיתים על חולשה, תחושות לא טובות, חוסר באנרגיה, כאבים בכל מיני מקומות בגוף ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica