חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסת חולצות בית ספר

מאת: אסי כהןאופנה22/11/2012791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדפסת חולצות בית ספר


חולצה יכולה להיות לוח מודעות מהלך, היא יכולה להוות אמירה מיוחדת, סמל לקבוצה או לציון אירוע. קיימות חנויות שמבצעות הדפסת חולצות בית ספר ובנוסף לכך מבצעות גם הדפסת חולצות מגניבות ששווה ללבוש וכן הדפסת חולצות מצחיקות שאין לכל אחד. מה שבטוח הוא, שמי שרוצה להיראות מיוחד מוטב שלא יסתפק בחולצה פשוטה ומשעממת.


איך אפשר להפתיע?


מי לא מכיר מסיבות הפתעה. אבל מה קורה אם מסיבות ההפתעה הללו מלוות בחולצות שיזכרו לעד? הדפסת חולצות בתל אביב לדוגמה, יכולה להיות אחת מהאופציות להפתיע ביום הולדת, יום נישואין או כל רעיון אחר -  בצורה שונה. כמה מכם חוו את התחושה בה כל החוגגים לבשו חולצה עליה היה כתוב/מצויר משהו שקשור לחגיגתכם? זה לא קורה כל יום.


כיצד תדעו שמדובר על הדפסת חולצות איכותית?


אף הורה לא רוצה למצוא עצמו מחדש את מלאי החולצות של ילדיו כל חצי שנה עבור בית הספר. הדפסת חולצות בית ספר חייבת להיות איכותית וטובה לאורך זמן אחרת אין על מה לדבר. כיצד תדעו אם נתקלתם בחנות שמציעה מוצר איכותי?


סמל בית הספר אינו אמור לרדת מהחולצה, לדהות או לרדת בחלקו. בהחלט קיימות מכונות עבור הדפסת חולצות בית ספר שמקנות איכות הדפסה שנשמרת לאורך שנים. בנוסף לכך, יש חולצות ויש חולצות, ומתוך ניסיונכם העשיר וודאי תדעו להבחין בחולצה שמהר מאד נראית כמו סמרטוט (כמה סיבובים במכונת הכביסה וכבר אין על מה לדבר).


בנוסף לכך, חולצה שמעלה על עצמה מלבוש של כדורי בד קטנטנים, איננה חולצה איכותית וחולצת בית ספר חייבת להיות "מחומר טוב", הרי מדובר על חולצה שנלבשת ברמה היומיומית, פוגשת לא מעט לכלוך ולכן מבלה במכונת הכביסה לא פחות זמן מאשר מחוץ לה - ככה זה בשנים הללו של בית הספר - היסודי, החטיבה והתיכון, ושלא יספרו לכם אחרת. הדפסת חולצות בית ספר מוטב שתיעשה בבית עסק שמכבד את לקוחותיו במוצר איכותי.


שיטות להדפסה


הדפוס הדיגיטלי מקנה תוצאות טובות על גבי חולצות בצבעים בהירים. ההדפסה נעשית במקום על פי בחירת הלקוח. אין הגבלה לגבי כמות הפעמים שניתן לבצע הדפסות של דפוס דיגיטאלי. מחיר ההדפסה קטן כאשר כמות החולצות גדלה.


להדפסה על חולצות כהות יש צורך בדפוס דיגיטלי ובנייר מיוחד. אין הגבלה לכמות וניתן לבצע הדפסה מיידית. חשוב כי הלוגו המתבקש בשיטת הדפסה זו יהיה בתוך הרקע. שיטה נוספת היא ההדפסה על גבי חיתוך טפט בפלוטר. במקרה זה מדובר על הדפסת אותיות ללא קרע על חולצות כהות. אין צורך בגלופה, ניתן לבצע מיידית.


סוג נוסף של הדפסה היא הדפסת משי על ידי גלופה על כל חולצה. לא ניתן להדפיס מיידית היות ויש צורך להזמין גלופה. ניתן לבצע כמות גדולה, המחיר מושפע מכמות הצבע בהדפסה. הדפסת חולצות בית ספר אינן זקוקות לגלופה. מדובר על מדבקה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131513 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131213 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131071 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131436 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131470 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131169 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222805 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195517 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193717 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181651 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181599 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171718 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171896 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica