חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיר איפור - כשהחגיגה נגמרת

מאת: simply smartאיפור25/11/20124906 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם גדוש במוצרי איפור, טבעי שאת רוצה להיראות יפה . טבעי שאת בוחרת להתאפר בתכשירים יפים. יפה שאת בוחרת להתאפר בתכשירים טבעיים. אבל כאשר מסתיים האירוע, שלכבודו התאפרת, את שבה הביתה, מבקשת לפשוט את האיפור וללבוש את פנייך היחפים.... כיצד? עם מסיר איפור.


האפקט של מסיר האיפור הוא כפול: הוא גם מנקה כליל את עור פנייך וגם מרכך ומעדן אותן. אם לדייק - האפקט שלו הוא משולש, מאחר שהוא גם מסייע לשמירת לחות העור ובתוך כך על רעננותו. את יכולה להתאפר בכל תכשיר שמוצא חן בעינייך בידיעה כי כשתרצי להסיר את האיפור תוכלי לעשות זאת ללא קושי עם מסיר האיפור, אשר לא יותיר בפנייך אף לא זכר לאיפור.


מסיר איפור - סוף הסיפור


אין סיבה "לעשות סיפור" כאשר את מתקשה להסיר האיפור עם מוצרי איפור שונים שהוצעו לך אבל מתברר כי הם לא מסירים היטב, ודאי לא במידה שתספק אותך. לכן, את מוזמנת להתוודע אל מסיר האיפור שיקל עלייך להיראות טבעית כמו לפני האיפור. התהליך פשוט וקצר.


אם את רוצה להיות רגועה, טבעי שתירגעי עם מסיר איפור שמנקה ומרגיע. מוצר איפור, שמבוסס על צמח האלוורה האורגני, מועשר גם בשמן מקדמיה אורגני ובכך מעשיר ומעצים את האפקט שלו על העור. חשוב אבל בעיקר נעים לציין, כי לבד מתכשיר להסרת איפור החברה מציעה לכם גם מוצרים אורגניים, מסכות וקרמים, ערכות מוצרי טיפוח לעור הפנים, להזנתו ולהעשרתו, לשמירה על לחותו ומראהו הרענן.


את מוזמנת ליצור עם נציגת שירות של החברה ולקבל מידע על אודות כל המוצרי איפור (ודאי שכולם מיוצרים על פי תקני איכות ובטיחות מחמירים). עינייך הקוראות עדות לכך כי הגילוי - נאות: לכל מוצר מוצמד מחירו וכך את יכולה למלא את סל המוצרים שלך בפריטים כך שלא תחרגי ממסגרת תקציבך.


אם את נוהגת להתאפר ומרבה לעשות זאת; אם את אוהבת לצאת מהבית מטופחת, זוהרת, מושקעת, מושכת מבטים, חשוב ומרגיע לדעת, כי תוכלי להסיר את האיפור לאחר שובך מהמקום שבו תיראי מאופרת בקפידה. מסיר איפור של חברת קוסמטיקה ידועה מאפשר לך לישון בראש שקט ועם פנים נקיות לחלוטין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216112 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212846 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215197 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: simply smartשיער17/03/131198 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/131604 צפיות
אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.

מאת: simply smartרכב04/03/131094 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131118 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195902 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162263 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162044 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161878 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161854 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152189 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152373 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica