חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צעד ראשון - הבחירה שלי לדיאטה

מאת: mormeiri3דיאטה ותזונה25/11/2012744 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היי חברים,

חייבת לשתף אתכם בסיפור קטן שלי שאני מאמינה שנוגע לרובנו... ד-י-א-ט-ה!!!
לאחר ניסיונות רבים שלי להוריד במשקל (לקראת אירוע של חברה מאוד קרובה) התחלתי להתייאש...
אך פתאום - טלפון..
אני עונה - הודעה מוקלטת מאת - "צעד ראשון", מקשיבה אך לא מאמינה שאפשר להוריד 2 קילו בשבוע אחרי כל הניסיונות שלי שהתבררו כהוצאה כספית מטופשת.
החלטתי לנסות!
אחרי שבוע הורדתי 2 קילו!!! סוף סוף משהו עובד ואני רואה אור בקצה המנהרה!!!
הבטחתי לעצמי שאם אני יורדת במשקל הפעם, אני ממליצה לכל אחד ואחת שרוצה להוריד טיפה במשקל ובזמן קצר מאוד - זאת הדיאטה.

צעד ראשון הנה תוכנית מצוינת להרזיה ובעלת שיטת תשלום נוחה וללא חשיפה של מספר כרטיס האשראי באינטרנט!!!

מומלץ, מומלץ, מומלץ:)

http://012449085301945.com

ירידה במשקל היא תוצאה קשה לעיכול ללא קשר במשקל או רמת כושר גופני. ישנן דרכים רבות ושונות כדי לרדת במשקל, חלקם בריאים יותר מאחרים, אבל אלה שעובדים, רוב הזמן, הכי מסובך למשוך משם.

אנשים מסוימים ממליצים לאכול פחות כדי לרדת במשקל, ובמקרים מסוימים ‘אוכלים פחות’ הוא מרכיב מרכזי של הירידה במשקל, אך ברוב המקרים, אכילה היא צורך, אם רוצים להוריד משקל משלהם. ללא המזון והקלוריות שהם מספקים, לגוף שלך אין אנרגיה כדי לשרוף ובמורה יהפוך את השריר הקיים לשומן. על מנת לרדת במשקל עליך להתחייב, התחייבות אשר לא תישבר אם אתם רוצים תוצאות.

אין לפרש שלא כהלכה את הרעיון כי לעולם אי אפשר להתפנק במהלך הדיאטה, אלא רק להיות בטוח שהצבת גבולות סבירים עבור עצמך שאליהם הינך מוכן להתחייב. אם אתה על דיאטה קפדנית, ארוחה "רמאית" פה ושם תוביל אותך דרך ארוכה כדי לשמור אותך מאושר.

כדי להצליח בהשגת המטרה של ירידה במשקל: הצב מספר יעדים קלים וברי השגה עבור עצמך. דבר זה יוביל  למוטיבציה עצמית, ולהבנה לגבי המטרה הכללית של חיים בריאים ושמחים יותר.

 



תגיות המאמר: דיאטה, הרזיה, צעד ראשון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת mormeiri3

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191991 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181691 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181274 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189650 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181486 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181559 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica