חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרזיה ללא מאמץ – השיטה שאני ממליץ!

מאת: danda917דיאטה ותזונה26/11/2012766 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היי חברים,

חייב לשתף אתכם בסיפור שלי שאני מאמין שמדבר כמעט לכולנו.
לאחר אין ספור בזבוזים כספיים על דיאטות קודמות ... מצאתי את הדיאטה המתאימה לי סוף סוף!!!
בעקבות חיפושים חוזרים ונשנים, נתקלתי בדיאטה הזו דרך הפייסבוק..
הדיאטה נקראת – דיאטה ללא מאמץ, תהליכי אימון מנטאלי להרזיה ללא מאמץ (יש לציין שאני לא בדיוק הטיפוס שאוהב לעשות ספורט.. כן? ) בשבילי זה היה מושלם..
ירדתי 10 קילו בשנה!! אכלתי הכול, אין דברים שאסורים לאכילה, ללא תופעות לוואי.. ממש מפתיע ולטובה :)
הבטחתי לעצמי שאם אני יורד במשקל הפעם, אני ממליץ לכול מי שרוצה להוריד במשקל על ה-דיאטה!
הרזיה ללא מאמץ היא תוכנית מצוינת להרזיה עם שיטת תשלום ללא חשיפה של הכרטיס אשראי באינטרנט.

הכול פשוט מתחיל בראש.. ונגמר שם!

אני ממליץ בחום רב:)

http://5544.co.il

הרזיה ללא מאמץ תהליכי אימון מנטאלי להרזיה ללא מאמץ
האוכל שאנחנו מזינים לתוך התודעה שלנו - מגדיר את התוצאות שנשיג בחיינו! המחשבות שאנחנו מאפשרים לעצמנו לחשוב, הנושאים שאנחנו מרשים שישכנו בתודעה שלנו - הם היוצרים את מי שאנחנו ואת הסביבה שלנו, וככל שהם שוכנים בתודעה שלנו זמן רב יותר, כך הם מתחזקים!כל מה שבחיים שלנו היום - מצב הגוף שלנו, אם בריא או חולה, מצב העושר שלנו, אם משגשג או מרושש, מצב הזוגיות שלנו, אם קיים או לא.. המצב העכשווי שלנו בכל תחום בחיים שלנו הוא תוצאה של כל רגש ומחשבה שארחנו בחיינו בעבר במהלך שגרת יומנו! מצב חיינו מחר, בשבוע הבא, בשנה הבאה, יהיו תלויים לגמרי במחשבות וברגשות שנבחר לארח בתודעה שלנו מעכשיו ואילך.במילים אחרות, אנחנו בוחרים את חיינו! כלומר אנחנו בוחרים בכל המצבים הנמצאים בחיינו, כשאנחנו בוחרים על אילו מחשבות אנחנו מרשים לתודעה שלנו להתעכב עליהן ולהיות בו. איננו יכולים לשנות את סביבתנו ואת גופנו מבלי לשנות את מה שנמצא במחשבות שלנו, אז במקום להמשיך ולהילחם "בתפריט" שלנו – נזהה ונשנה את מה שיש בראש שלנו!איך עושים את זה?נשאל את עצמנו שאלה אחת:אני יודע מה אני לא רוצה (להשמין, להיכשל..).. אבל מה אני כן רוצה?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת danda917

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191993 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189686 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181493 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica