חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שולחן מחשב – בחירה במחשבה תחילה

מאת: simply smartריהוט 26/11/2012802 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שולחן מחשב הינו אחד השולחנות שאי אפשר לתאר כיום לא רק משרד בלעדיהם אלא כמעט כל בית. רבים מאתנו נדרשים לעבוד עם מחשב ולכן השולחן עבורו מהווה חלק בלתי נפרד מסביבת העבודה ומהכלים שנדרשים לנו לביצועה.


חברות  רהיטים מייצרות ומשווקת שולחנות מחשב ייעודיים ושולחנות משרדיים עם מגירות רתומות שניתן להציב עליהם מחשבים נייחים וניידים. השולחנות מוצעים במידות שונות תקניות אבל ניתן להזמין שולחנות במידות אחרות, מותאמות לצרכים האישיים, בתוספת מחיר.


אולי ייפלא הדבר בעיני מי מכם, אבל גם שולחן מחשב מיוצר על פי תקני איכות ובטיחות מקומיים ובינלאומיים (ISO 9000) המעידים על עמידותו. אף שיש צורך ותועלת בייעוץ מקצועי של נציג שירות מטעם החברה, מומלץ וחשוב, עם ייעוץ או בלעדיו, להתנסות בישיבה אל מול השולחן ולבחון האם יהיה לכם נוח לעבוד עליו.


שולחן המחשב הינו כלי עבודה מרכזי. לנוחות העבודה ישנה השפעה מכרעת על התפוקה ועל האיכות. קשה להפריז בחשיבות מידת ההתאמה האישית של גובה המחשב, המרחק הנכון, המדוד, מהצג מהעיניים הרואות ומהאצבעות המקלידות, מהאפשרות להתאים כסא תואם וליצור סביבת עבודה מרווחת.

שולחן מחשב - הכל בהישג יד


כאשר בוחנים ובודקים את מידת הנוחות בעת העבודה עם מחשב, אחד השיקולים המרכזיים בבחירה הוא האופן שבו ניתן להגיע בהישג יד, מבלי צורך להתפתל בכיסא, לכל הציוד המונח על השולחן; להציב את המקלדת בגובה נכון, להציב מנורת שולחן שתאיר באור מתאים את הצג ואת המקלדת, שיימצא מקום לנייר, למכשירי כתיבה ואף לכוס משקה.


לפני שבוחרים  בדקו שזה מכבר הוכח כוח הייצור והשיווק של החברה אשר בתיק העבודות התופח והולך שלה ניתן לראות מוסדות רבים, ציבוריים, מוסדיים, עסקיים ופרטיים, אשר ראו בחברה כתובת לבחירת כל פריטי הריהוט שלהם.


שולחן מחשב איכותי בגימור מוקפד, יעניק לכם מענה מיטבי במשך שנים רבות. גם כאשר ישודרגו תוכנות ויתווספו פונקציות שונות למחשב - השולחן שלו ייוותר קבוע ויציב ויספק לכם סביבת עבודה נוחה. ובאותה נשימה, באותו משפט - יש גם מבחר גדול של כיסאות לשילוב אידיאלי בין שני פריטי הריהוט הנדרשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216147 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212855 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215219 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: simply smartשיער17/03/131202 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/131607 צפיות
אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.

מאת: simply smartרכב04/03/131099 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131122 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201162 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201715 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191587 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica