חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיפוי קירות חוץ – כל השיטות

מאת: משה מסחרשיפוצים29/11/20123039 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיפוי קירות חוץ - כל השיטות

חיפוי קירות חוץ משמש לציפוי הקירות החיצוניים של הבית או של המבנה על מנת לשפר גם את עיצוב הבית. אך חיפוי הקירות אינו רק למטרות דקורטיביות. ישנם ציפויים שמשמשים גם כחומרי איטום, הם עמידים בפני חום ובפני מים והם יגנו על הבית גם בעונת החורף הגשומה וגם בימי הקיץ החמים.

בשוק היום קיים מגוון של סוגים איכותיים לחיפוי קירות חוץ ומחירם אינו זול. עם זאת, מומלץ לא להתפשר ולבחור בחיפוי איכותי שגם ישפר את עיצוב המבנה וגם יאטום את קירות הבית. אפשר לבחור חיפוי קירות חוץ ממספר חומרים כמו אבן, אלומיניום ואריחים ממגוון חומרים. לדוגמה:

אריחי גרניט פורצלן לחיפוי חוץ - אריחים אלה עמידים מפני שחיקה. ניתן לבחור אריח במגוון של מרקמים וגוונים ובשני גדלים שהם סטנדרטיים. בנוסף, אפשר לבקש חיתוך של אריחים מתוך גדלים סטנדרטיים אלה. ניתן לבחור אריחים במספר גוונים ולשלב בהם ליצירת קיר טבעי ייחודי. כל הגוונים הם בצבעי החול (גווני בז' וחום).

ניתן למצוא גם אריחי גרניט פורצלן שדומים לאבני חברון. אריחים אלה הם הומוגניים ולא מזוגגים. המופע השונה של כל אריח נותן לקיר מראה טבעי. האריחים מגיעים במספר גדלים.

חיפוי באבן חמת - מדובר בחיפוי באבנים עתיקות שנראות כמו בריקים והם מגיעים בגווני חום בהיר ואדמדם. אבנים אלה נחצבות באזור השומרון. את הבריקים אפשר להזמין בגדלים שונים. אגב, חיפוי זה מתאים לא רק לקירות החוץ של הבית, אלא גם לקירות הפנימיים.

חיפוי באמצעות אריחי טרה קוטה - ניתן למצוא אריחים אלה במספר גווני טרה קוטה (טרה קוטה רגיל, בהיר ושרוף, וגם בגוונים שונים של חול ואפור). אריחים אלה מוצעים במספר רב של גדלים.

חיפוי חוץ בדמות מרבדי אריחים - חיפוי זה מציע פתרון אומנותי למבנה אפור וחסר השראה. אריחים אלה הם איכותיים מאד ועמידים בפני בלאי ושחיקה. נזקים אקלימיים לא יפגעו בבניין והוא ימשיך להיראות כמו חדש גם לאחר זמן רב.

חיפוי קירות חוץ בנחושת - חיפוי מיוחד זה לקירות נעשה באמצעות פנלים שעשויים מנחושת אוקסיד.

אלה הם חלק מחיפויי הקירות שמציע היום שוק הבנייה בישראל. לפני שתבחרו בציפוי  לקירות הבית שלכם, מומלץ לבדוק היטב את ההיצע ולבחור בחיפוי שמתאים לכם גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת כושר העמידות של חומר הציפוי.

 



תגיות המאמר: חיפוי קירות חוץ


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה מסחר

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי24/02/152658 צפיות
לברצלונה, ספרד, יש אתרים רבים להציע לתיירים והעיר עצמה מלאה בדוגמאות יפהפיות של האומנות הספרדית, הארכיטקטורה והתרבות המקומית.

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי28/08/142617 צפיות
יש משהו קצת מיגע, אבל עם זאת מלהיב, בתהליך שכרוך במציאת טיסות זולות באינטרנט. זהו הרגל כפייתי שמאפיין מטיילים

מאת: משה מסחרהגבלים עסקיים15/05/146473 צפיות
יש הטוענים שנפילתו של דנקנר החלה כבר לפני יותר משנה. מהמועד שבו הוא ושותפיו רכשו את השליטה באי.די.בי מידיה של משפחת רקאנטי.

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149281 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: משה מסחרטיולים בחו"ל06/03/141509 צפיות
ברצלונה, כמו הערים הגדולות באירופה, היא עיר שאי אפשר לעמוד בפניה. רבים מהתיירים שמגיעים אליה מתאהבים בה ונשארים לפעמים חודש, שנה, ואפילו עשר שנים.

מאת: משה מסחרבר ובת מצווה24/12/132918 צפיות
הקליפ הפך בשנים האחרונות לחיוני ביותר להצלחת אירוע הבר מצווה. קליפ באורך כשמונה עד עשר דקות, מוקרן על המסך הגדול במהלך המסיבה ומלווה במוסיקה שמושמעת דרך מערכת קול מעולה, מאיר את חתן הבר מצווה ואת מסלול חייו עד כה באור מיוחד במינו. הקליפ מאפשר לאורחי המסיבה לחוות את הייחודיות של הנער שחוגג בר מצווה.

מאת: משה מסחרספורט וכושר גופני - כללי26/05/132666 צפיות
נעלי ספורט הישנות הוחלפו עד מהרה על ידי נעליים בעלות ריפודי אוויר ומילוי בג'ל. חומרים אלה תרמו לביצועים טכניים טובים בהרבה. נעלי ספורט לגברים החלו להופיע במגוון של צבעים וצורות והם נרכשו לא רק בזכות היכולת הביצועית שלהם אלא גם בשל המראה הלוהט שלהם.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232640 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223305 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica