חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פטרת ציפורניים

מאת: נעמה פלגרפואה06/12/2012911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פטרת ציפורניים

פטרת ציפורניים היא זיהום כרוני בציפורני הידיים והרגליים. לסובלים מפטרת ציפורניים אין תרופה שמביאה לריפוי מלא של הבעיה אלא רק מגוון דרכי טיפול שניתנים לפי רמת הזיהום והם מביאים לרגיעה זמנית, ארוכה יותר או ארוכה פחות, מהסבל והכאב.

פטרת ציפורניים היא הזיהום הפטרייתי הנפוץ ביותר שעל רופאי העור להתמודד עמו. מצב זה נכון במיוחד בישראל שבה הלחות הגבוהה והחום הכבד גורמים לאנשים רבים לסבול מזיעת יתר בכפות הידיים והרגליים ולכן הם בעצם מהווים כר גידול נוח ומושלם עבור פטריות עור שונות שגורמות לזיהום הזה. פטרת ציפורניים ניתנת להעברה בין אדם לאדם בעיקר באזורים רטובים ולחים – מקומות כמו מלתחות ציבוריות, ברכות שחיה, חוף הים, ואפילו בתוך המשפחה בין בני אותה המשפחה שחולקים לעיתים את אותן הנעליים ללא חיטוי.

פטרת ציפורניים פוגעת בעיקר בילדים קטנים משום שהם אינם מודעים לסכנות שבחוסר הקפדה על רמת ההיגיינה שלהם ולכן נדבקים בזיהומים שונים, באנשים זקנים משום שהמערכת החיסונית שלהם כבר לא חזקה כפי שהייתה, בחיילים שנוטים להישאר בשטח פתוח ימים כלילות ללא אפשרות למקלחות זמינות באופן קבוע ואנשים חולים במחלות הפוגעות במערכת החיסונית כמו סוכרת, סרטן ואחרות.

ישנן דרכים שונות להתמודד עם פטרת ציפורניים, ממשחות וקרמים ללא מרשם רופא למקרים הקלים והפשוטים, דרך משחות בתצוגת מרשם רופא, תרופות במתן פומי ולק רפואי לציפוי הציפורן הנגועה ועד לניתוח להסרת הציפורן הנגועה כולה כדי לעודד את הגוף להצמיח ציפורן חדשה. אך ישנה גם שיטה חדשה והיא של טיפול בזיהום של פטרת ציפורניים באמצעות לייזר. מדובר בשיטה לא פולשנית ולא מסוכנת משום שהיא לא מערבת קרינה ותוך 6-10 טיפולים מביאה להקלה משמעותית במצב פטרת ציפורניים, בין אם קלה ובין אם חמורה.

מדובר בטיפול שבטוח לשימוש ואין הגבלת גיל על המטופלים שיכולים לעבור אותו. בניגוד לטיפול תרופתי, לא נצפו עד כה תופעות לוואי או תגובות שליליות של הגוף לטיפול הלייזר. כמו כן, הטיפול הזה הראה אחוזי הצלחה מרשימים של כמעט 90 אחוזי הצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה פלג

מאת: נעמה פלגמשפחה וזוגיות - כללי18/08/133199 צפיות
בארץ יש המון משרדי חקירות שמועסקים בהם מגוון חוקרים פרטיים. יש לוודא כי חוקר פרטי בו בחרתם, הינו בעל רישיון חוקי לעסוק בחקירות פרטיות.

מאת: נעמה פלגמסיבות רווקים ורווקות31/07/133047 צפיות
כך כתב בנציון רסקין וכך שרים דורות על גבי דורות של אנשים בכל פעם שמישהו ממכרינו חוגג את יום הולדתו. לחגוג יום הולדת זה כיף וזה נהדר, אבל עם השנים זה הולך ונהיה יותר ויותר מסובך. לילדים זה קל לחגוג יום הולדת – מכינים להם עוגה, מזמינים את החברים שלהם מהגן או מבית הספר, שרים שירים, רוקדים ריקודים, אולי מביאים קוסם או ליצן ובזה נגמר הסיפור. אבל מה לגבי מבוגרים שחוגגים יום הולדת? איך אפשר לחגוג יום הולדת בצורה מהנה ומקורית?

מאת: נעמה פלגבית חכם14/07/133078 צפיות
ליקויי בניה הם אינם עניין של מה בכך, יש לאתרם מוקדם ככל האפשר ולתקנם במהרה ככל שניתן. ליקויי בניה מסכנים את דיירי המבנה וסביבתו ומהווים איום ממשי ופיזי על בני האדם. ליקויי בניה נגרמים בשל תכנון לקוי או ביצוע ללא מעקב ובקרה.

מאת: נעמה פלגצרכנות וקניות11/07/133296 צפיות
מצעים יכולים להיות מפנקים ונעימים ולהוות פיצוי נהדר ליום עמוס בעבודה. מצעים מבד נושם ואיכותי יהפכו את שעות השינה ואת הלילה שלכם לכה נעים ומזמין שתתקשו אף לקום מהמיטה בפתחו של יום חדש.

מאת: נעמה פלגאיכות הסביבה03/07/1313401 צפיות
אם שכרתם את שירותיו של חוקר פרטי הרי שיש לכם איזו שהיא בעיה בבית עם המשפחה או בעבודה. פנייה לחוקר פרטי מתרחשת בדרך כלל כאשר ניסינו כבר למצות את כל האפשרויות שבידינו על מנת לפתור את הבעיה או במידה ומדובר בבעיה סבוכה ומורכבת שאנחנו פשוט לא מוכשרים מספיק כדי לפתור אותה בכוחות עצמנו. ואלה הם בעצם חלק מהיתרונות של חוקר פרטי על פני ביצוע חקירה כזו או אחרת בעצמכם.

מאת: נעמה פלגחברה ומדינה - כללי03/07/132968 צפיות
ישנם המון מצבים בחיים בהם נרצה לדעת על המתרחש מסביבנו אם בעבודה, או בעסק שלנו אם בבית ואם בנושא אחר מסוים. אנו נהיה סקרנים ונרצה לדעת מה קורה אבל משאבינו לידע יהיו דלים וגם לא תמיד נדע איך לגשת לזה ואיך לקבל את המידע שאנו רוצים ואם זה יצליח או אם יתקלקל בדרך.

מאת: נעמה פלגמסיבות02/07/132697 צפיות
אתם מתארגנים לקראת אירוע ולא מבינים למה המחירים של חברות קייטרינג במרכז הארץ הן כל כך בשמיים לדעתכם? ואולי זה רק נדמה לכם אבל בפועל מדובר ברווח מינימאלי? איך תדעו למי להאמין? איך תדעו מי צודק? בשביל זה אנחנו פה! באנו לעזור לכם להבין כיצד מחושבים מחירי השירותים שמציעות חברות קייטרינג במרכז.

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201458 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192360 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192396 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192013 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182417 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181430 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181380 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica