חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה בין פינוי אשפה לפינוי אשפה פנאומטי

מאת: Eli Levyאיכות הסביבה 09/12/20121109 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם אתם מכירים את האנשים האלה, שמדברים במונחים שאף אחד (לכל הפחות, לא אתם) יכולים להבין? למשל, אם נספר לכם על בחור שתוך כדי שיחה יורה לאוויר מושגים מפוצצים שאדם סביר לא יצליח אפילו לבטא, שלא לדבר על להבין – האם תדעו לתרגם את זה לאדם בסביבתכם הקרובה, אדם שאתם מכירים מקרוב? האם הבעיה הזו נשמעת לכם מוכרת? ובכן, למרבה הצער, הבעיה הזו פושה בעיקר בקרב אנשים מלומדים (או כאלה שמבקשים להיות מלומדים או להיראות מלומדים) – ואז לך תסביר להם, שלא רק שאתה לא יודע מה זה פרסקבדלטריאפוביה , גם אין לך כוונה לגלות.

והתחום החדש

אחרי שהבאנו אל הכתב מילה ממש ארוכה שבלי ספק לא תגיד לאף אחד שום דבר (אגב, הפירוש הוא פחד מיום שישי ה- 13, וזו תופעה אמיתית) – לבטח כולנו ננשוף בהקלה כאשר נסב את הדיבור על פינוי אשפה . דא עקא, שגם פינוי אשפה כבר לא בא לבדו – עבור חלק מהאנשים, פינוי האשפה הוא פנאומטי. אין ספק שבשלב הזה כבר נטשו אותנו רוב רובם של הקוראים, אבל עבור אלה שעוד נותרו, נסביר שפנאומטיקה היא שימוש בטכנולוגיה של דחיסת גז (לרוב, דחיסת אוויר) במטרה להעביר כל מיני דברים דרך צינורות. אכן, זה הרעיון שעומד מאחורי פינוי אשפה פנאומטי. אפשר לנשום בהקלה – כבר שני מושגים קשים למדתם היום. עם זאת, נותר רק עוד אחד אחרון שברצוננו לשתף:

דואר פנאומטי

כמו פינוי אשפה פנאומטי, גם דואר פנאומטי מתייחס בדיוק לאותו סוג של טכנולוגיה, אלא שהפעם, במקום העברת אשפה וזבל – מעבירים דואר. על פי הכתוב בוויקיפדיה באנגלית, המדובר הוא בשיטה שיושמה בבניינים מסוימים במהלך המאות ה- 19 וה- 20. בשיטה הזו, לפני שהדואר האלקטרוני בא לעולם, אנשים נהגו להעביר דפים דרך צינורות כאלה, לאנשים אחרים באותו בניין! אין מה לומר, בין פינוי אשפה לפינוי אשפה פנאומטי, ובין דואר לדואר פנאומטי, עלולים היינו ללכת לאיבוד. ובאשר לאנשים שאיתם פתחנו את הכתבה – יש לקוות, שביום מן הימים, הם ילמדו לדבר עברית רהוטה ופשוטה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133196 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132484 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132536 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132512 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא איכות הסביבה

מאת: yoni romאיכות הסביבה 14/11/191296 צפיות
מדינת ישראל מעודדת את ייצור החשמל דרך מערכות סולאריות. פתרון זה הוא פתרון ירוק, ידידותי לסביבה וזמין בבתים פרטיים ושטחים עסקיים. מערכת סולארית עסקית היא מערכת אשר נבנית על גגות בתי עסקים ובכלל זה: שטחים מסחריים, מפעלים, בנייני משרדים ודומיהם.

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171564 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161766 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143052 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: איוורור והנדסהאיכות הסביבה 05/11/142650 צפיות
מהו חוק אוויר נקי? חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008, גובש על ידי קבוצת חברי הכנסת ועמותת "אדם טבע ודין" ונכנס לתוקף ביום 1/01/2011.

מאת: בני דואניאיכות הסביבה 30/10/142628 צפיות
אחד הרעיונות הבולטים ביותר שעומדים לקבל בקרוב משנה תוקף הוא הוצאת שקיות הניילון החינמיות מהסופרמרקט הקרוב לביתכם. למעשה, כל קונה ייאלץ להגיע עם שקית רב פעמית מהבית על מנת להניח בפנים את המוצרים אותם הוא רכש, כאשר לשקיות הניילון אליהן התרגלנו עד עכשיו לא יהיה יותר שימוש, אלא אם נהיה מוכנים לשלם תמורתן.

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138677 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica