חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים שירותי קייטרינג לאירועים קטנים?:

מאת: רונן חזיקייטרינג09/12/2012774 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך בוחרים שירותי קייטרינג לאירועים קטנים?:

עבור אירועים קטנים, חשוב לבחור קייטרינג שהולם את האווירה ואת סגנון האירוע. למשל, אירועים קטנים מתאפיינים הרבה פעמים באווירה ייחודית של אחווה וקרבה בין כל אחד מהמוזמנים ובין המוזמנים למארחים. שירותי קייטרינג לאירועים קטנים צריכים להתאים את עצמם לייחוד זה. למשל, שירותי קייטרינג לאירועים קטנים צריכים להיות מסוגלים לספק צוות אדיב, נעים ומתעניין- כזה שיאפשר לכל אורח לחוש כאילו הוא מרכז האירוע ועם זאת, האורח לא יחוש מוטרד על ידי צוות עובדים "דביק מדי". באירועים קטנים, כל דבר בולט יותר- מעיצוב השולחן, שמלות ערב ועד בחירת המיקום ושירותי הקייטרינג. לכן, יש לשים לב לפרטים הקטנים המדוברים.

קייטרינג לאירועים קטנים-  מה לגבי המחיר?:

עבור שירותי קייטרינג לאירועם קטנים, תדרשו לשלם כמובן בערך כמו שהייתם משלמים עבור מנה בשירות קייטרינג לאירוע גדול ורב מוזמנים. עם זאת, כאשר אתם עורכים אירוע קטן, ישנה אפשרות עבורכם להשקיע יותר בכל אורח. למשל, קייטרינג בשרון שהינו איכותי ביותר, יכול לדרוש סכום מסוים עבור מנה. אם יש לכם פחות מנות, תוכלו לשדרג את התפריט, להזמין קייטרינג בשרון יוקרתי יותר ועוד. ההשקעה הכספית מורגשת בעיקר באירועים קטנים בהם כל דבר שפיט יותר. לכן, חשבו על כך.

כאשר בוחרים קייטרינג בשרון- מה מבררים?:

מה שהכי חשוב לברר בשעת בחירת קייטרינג בשרון, הוא האם ישנו אישור של משרד הבריאות והאם מדובר בשירות קייטרינג בשרון שמקפיד על היגיינה, אסתטיקה ובריאות של כל מתארח. לאחר צעד ראשון זה, כדאי לברר אודות התפריט, קורות חיים של השף הראשי, המלצרים ששייכים לצוות העובדים ועוד.

שמלות ערב:

אירועים קטנים, דורשים גם הם בחירה של ביגוד נכון. שמלות ערב נכונות לאירועים, יכולות לשדרג באופן מיידי כל אירוע קיים. בין אם מדובר באירועים גדולים ובין אם מדובר באירועים קטנים, שמלות ערב משפיעות על האורחים ועל הדרך בה הם תופסים את האירוע- מחושב או לא מחושב, יוקרתי או שמרני ועוד. לכן, שמלות ערב צריכות לייצג את מה שהאירוע מייצג והן כמובן צריכות להבליט דווקא את המארחות על פני כולן.

איך מחליטים על שמלות ערב?:

לא פשוט לבחור שמלות ערב. לעיתים יש דגש למכירה במחיר זול ובמידה נכונה אך לעיתים רבות אין את זה ונשים רבות לא יכולות להרשות לעצמן קנייה של שמלות ערב יוקרתיות. לכן, כדאי להשקיע באחת מתוך שמלות ערב רבות ולמחזר את השימוש בה באירועים שונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141212 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141591 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141332 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141229 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141328 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141257 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182295 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181448 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica