חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מספר דרכים לטיפול בנשירת שיער - ד"ר זאב פם

מאת: ד"ר זאב פםנשירת שיער11/12/20121127 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לא כולם חייבים לסבול מנשירת שיער. יש מספר דרכים כיום בשוק לטיפול בתופעה בצורה מהימנה. ישנן תרופות שמומלץ להתייעץ עם רופא לפני נטילתן.

כיצד ניתן לטפל בנשירת שיער?

כאמור, נושא של נשירת שיער רגיש במיוחד אצל גברים ונשים. פגיעה בביטחון עצמי ובתחושת היופי זה לא משהו שכל אחד מתמודד איתו בצורה מוצלחת ולכן מנסים למנוע את נשירת השיער ולטפל בה ככל האפשר. קיימים טיפולים רבים כיום לטיפול בנשירה המובאים כאן לפניכם.

טיפולים תרופתיים

תרופות:
יש להתאזר בסבלנות רבה כאשר מטפלים בנשירה תורשתית בעזרת תרופות. מדובר בתקופת זמן ארוכה יחסית. גברים למשל משתמשים בתמיסה המבוססת על מינוקסידיל 5%. התמיסה הזו יעילה לטיפול בנשירה תורשתית, גם נשים יכולות להשתמש בו אך בארץ יש לקבל אישור מרופא שלא ששים לתת אישור שכזה. אחת מתופעות הלוואי עבור המין הנשי בתרופה הזו הוא באפשרות להופעת שיער על הפנים בזמן הטיפול.

תרופה יעילה נוספת אשר מקטינה את רמת ההידרו טסטסטורון בזקיקי השיער בקרקפת היא פרופסיה. משפיעה דרך זרימת הדם ואסורה לנשים שלא עברו את גיל הפוריות.

טיפול תרופתי לנשים

ניתן לראות כי קיימת בעייתיות מסוימת בטיפול תרופתי בנשים מאשר בגברים. הטיפול בהן ייעשה על בסיס מינוקסי 2% כאשר במקרה של הקרחה גנטית, פעילות יתר או עודף של הורמונים אנדרוגניים מומלץ לשלב גלולות נגד הריון או תרופות אשר יש להן פעילות אנטי אנדרוגנית. רופאי עור נותנים לרוב טיפולים אלה, כאשר גם רופאי נשים מוסמכים לייעץ בנושא. טיפול שכזה מצריך מעקב של רופא וגם לאחר הפסקתו רצוי להיפגש עם רופא מאחר והפסקת הטיפול עלולות לחזור התופעות.

שמפו: קיימים סוגי שמפו אשר מטפלים בקשקשים בשיער ולהם השפעה אנטי אנדרוגנית אשר מוסיפה ליעילות הטיפול. שמפו כזה יכול לסייע במניעת נשירת השיער.

טיפול מקומי בקרקפת: קיימים בשוק מספר סוגי תמיסות או אמפולות שמבוססות על חומרים כמו פולטן, פיטוציאן ושמפו שנוגד DHT. ניתן להשתמש בהם בצורה מקומית כאשר מעסים אותם בעדינות לקרקפת.

ד"ר זאב פם הינו רופא מומחה למחלות עור, וחבר באגודה הישראלית והאמריקאית למחלות עור.
זאב פם מכהן כמנהל רפואי של מרפאת "דרמה לייזר" באשדוד – מרפאה להסרת שיער ולרפואה אסתטית.
שותף בכתיבת הספר "אקנה - הסיפור האמיתי"
טלפון לייעוץ וקביעת תור - זאב פם :
טלפון 8559076 - 057
פקס: 8559657 - 08
כתובת המרפאה: מרפאת אריפם, הרצל 1, בית יוניטרייד, קומה 2, חדר 504, אשדוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר זאב פם ז"ל הינו רופא מומחה למחלות עור, ובעל תת-התמחות בטיפולים פוטותרפיים באקנה.
נולד בפולין בשנת 1953, והוא חבר מושב, נשוי ואב לשני בנים.
ד"ר פם הינו בוגר המחזור הראשון ללימודי הרפואה בטכניון (שנת 1978), והיה עתודאי בחיל הרפואה.
ד"ר זאב פם ז"ל - נפטר בתאריך 20.01.2013

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר זאב פם

מאת: ד"ר זאב פםבריאות ורפואה כללי20/01/13991 צפיות
תרופות בבליעה לעומת משחות אותן אנו מורחים על העור והוויטמינים, קיימות מגוון תרופות בבליעה. לרוב נשתמש בתרופות אלה כאשר האקנה הדלקתי ולא ניתן לסייע באמצעות טיפולים חיצוניים או וויטמינים. האקנה לא דלקת בגרון ולכן לא מדובר בטיפול אנטיביוטי קצר, אלא יכול לקחת גם מספר חודשים מאחר ובאקנה ישנו שילוב של זיהום חיידקי ותגובה נגדית דלקתית של הגוף.

מאת: ד"ר זאב פםבריאות ורפואה כללי14/01/13892 צפיות
אנו עדים לתופעה כי קיימות שיטות רבות לטיפול באקנה, שיטה טובה היא הפוטותרפיה. מדובר בטיפול יעיל שנותן מענה לסובלים מהתופעה שלא מעוניינים בקבלת טיפול סיסטמי.

מאת: ד"ר זאב פםבריאות ורפואה כללי08/01/13933 צפיות
במאמר הקודם פירטנו את תופעת שעירות היתר אצל גברים ונשים. אך מה ניתן לעשות כדי לטפל בתופעה ? הכול במידע שלפניכם.

מאת: ד"ר זאב פםבריאות ורפואה כללי25/12/121033 צפיות
במאמר שהופיע במגזין מס' 90 של "יופי" הרחיב ד"ר זאב פם על נושא פטרת העור ודרכים לטפל בתופעה.

מאת: ד"ר זאב פםבריאות ורפואה כללי18/12/12977 צפיות
לאחר שבחנו את הדרכים להיווצרות אקנה יש מספר דרכים לזהות הופעת פצעי בגרות על העור. במאמר הבא נציין כיצד לזהות אותם.

מאת: ד"ר זאב פםבריאות ורפואה כללי03/12/121149 צפיות
תופעת האקנה מתחילה לרוב אצל בני נוער ויכולה להימשך גם מעבר לגיל ההתבגרות. ישנם מקרים בהם תינוקות קולטים הורמוני מין בזמן הריון או שאימם מניקה אותם והם מקבלים ממנה את האקנה דרך חלב האם. הסיבה העיקרית להופעת אקנה היא הורמוני מין המציפים את הגוף. הם משפיעים על בלוטות החלב בעור, אותן בלוטות מייצרות חלב שתפקידו ליצור סיכה המגינה על העור.

מאת: ד"ר זאב פםבריאות ורפואה כללי29/11/125266 צפיות
פצעי הבגרות מופיעים אצל 80% מכלל האנשים והם יפתחו אקנה קלה עד חמורה במהלך התבגרותם ומכאן גם השם – פצעי בגרות.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191938 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191633 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181619 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181353 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161637 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152258 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151618 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica