חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רע, לי אז למה שאשאר עם זה לבד?

למה שאני אשאר  עם כל הרגשות האלו הקשים שמומלי יש מישהו  קרוב שאפשר לפרוק עליו הכול בקריזה בלתי מתפשרת ומעוררת אימה ?  על פניו במצב רגועונינוח  נאמר לעצמנו אני מה פתאום? שאני אוציא את כל הלחץ שלי על הסביבהבמציאות , זה קורה כל הזמן...
חלק מהקושי הגדול של  כל אחד מאיתנו זה להכיל רגשות שהם קשים , אם מצב רוחלא  חיובי תוקף ככה  סתם באמצע היום , הדרך הקלה ביותר , היא להתנפל בצעקות או   בהאשמות כלפי הקרובים לנו , זה פשוט נוח וגם קצת קתרזיס קטן "מנקה " את  הקושי לשאת את אותם רגשות.
במערכות יחסים זוגיות או  משפחתיות אפשר לראות את זה כל הזמן , מישהו נכנסהביתה  עם מצב רוח עצבני, חרדתי , כועס או מתסוכל  ובמקום להכיל את הרגשהזה בגוף להכיר בו ולא להתנגד לו , יוצר איזה ריב שטותי ומיותר , סתם ככה בשביל להפטר מכל  האיכסה הזה שהולך בלב.
לא משנה מה גורם להצפת רגשות שליליים הוא תמיד מגיע מכאב, אכזבה או כל דברשלא הולך בדרך שבה ציפנו שהוא יתקדם  והיות ויש לנו קושי רב בהכלת רגשותשליילים ואגב אגב חיוביים, הכי פשוט זה להקיא את הרגש הזה החוצה.
אדםשמלא בכעס , אלימות מילולית  , זה אדם מלא בכאב שלא מוכן לקבל את הכאב שלוואז יוצר כאב לאחרים, אדם שנוהג באלימות מילולית , רגשית כלפי הקרוביםאליו גם הוא אדם פצוע שלא מוכן לחוש את הכאב שלו וזורק את ה"רעל " שלוהחוצה , בדרך שתמיד פוגעת באחרים.
איכשהו באופן הזוי ולא ברור שאדם זורק את "הרעלים" שלו החוצה על אחרים , הוא חש הקלה ויותר טוב עם עצמו , לדעתי זוהי סוג של התמכרות והפורקן הזה מסייע למנוחה עד " העונג הבא" עד הקורבן הבא שנקרה בדרכו ו"זוכה" להשלכת הרגשות של האחר עליו.
לשבור את הדפוס הזה זה בהחלט לא קל , רב הפעמים ההתנהגות הזו מונחיתעל ידי " הטייס האוטומטי" לא תמיד באופן מודע וגם שיש כבר יש מודעות, קשהלהמיס את הכעס , להכיל אותו ולא לשפוך אותו הלאה , זה גם דורש " מהמלך השליט מר אגו " להתכווץ ולא "להחזיר" כי אז אין לזה סוף.
יש מערכות יחסים שלמות של בין בני זוג שכל כולם מושתתים על השלכת הכאב וגרימת כאב אחד לשני, " אם הוא גרם לי להרגיש כאב , כל כך גדול , אני אשיב לו שבעתיים" אומרת לעצמה האישה ומחזירה אליו את כדור הרעל לסיבוב שני.
כמו כדור שלג ענקי שמתגלגל מבלי שאף אחד יהיה מסוגל לעצור שנייה ואולי במקום להכאיב לשבת ולדבר, ממקום רגוע ולא מתגונן הרעל הולך ונצבר עד שמגיעים לנקודת האל-חזור והדבר היחידי שעוזר זה פשוט ניתוק טוטאלי...ואז בנאדם חדש , מערכת יחסים חדשה ושוב "כדור רעל " נוצר.
מבחינת אנשים רבים, רבים מדי וגם אני חטאתי למטרה לא מעט פעמים , לזה הם קוראים אהבה.
הרבה יותר קשה להגיד כואב לי, קשה לי, או אני צריכה זמן עם עצמי בשביל למוסס את הרעל הזה ולטפל בשורש הכאב עצמו , מבלי להשליך את הכול על מערכות היחסים שלנו בחיים מלעשות עבודה עצמית ולמוסס את הרעל והכאב כל אחד בינו לבין עצמו וכן גם עם עזרה חיצונית.
הרבה יותר קשה להסתכל פנימה ולנבור בעמקי נשמתנו ולהתמודד עם כל הרגשות והתסכול הפנימיים.
זה קל להאשים, זה קל לצעוק, זה קל להכאיב ככה אפשר להדחיק עוד קצת את הכאב הפנימי והרעלים  שלנו שלא משנה כמה יודחקו , הם תמיד יצופו ויעלו ובכל פעם בווליום חזק יותר וקשה יותר לעיכול.
מה עושים כמו תמיד , מדיטציה , עבודת מודעות ושבירת הדפוסים עם הרבה סבלנות כל אחד לעצמו ועם ההבנה שמה שנבנה בשנים של דפוסים דורש גם שנים של בניית דפוסים חדשים ובריאים יותר לעצמנו וגם לכל הסובבים אותנו בחיים.


לאן נושבת הרוח בפייסבוק הצטרפו לרשימת התפוצה של הניוזלטר |
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, בעלת רקע אקדמאי בפסיכולוגיה ויוצרת בתחומי ציור,צילום כתיבה.
כותבת במעריב-nrg ומסקרת סדנאות ופסטיבלים מעולם המודעות והצמיחה האישית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילה בן הרוש

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי10/10/21522 צפיות
כנס מארג מתקיים הסתיו הקרוב בפעם השישית בכפר הנופש של קיבוץ כפר רופין . במהלך שלושת ימי הכנס מתרכזים טובי מנחי הטנטרה של מארג בהובלת סוג'יי ומורן מייסדי מארג. בסופשבוע קסום מציע הכנס מגוון רחב של סדנאות בתחומי הטנטרה ומיניות המועברים על ידי מנחים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום, תוך כדי שמירה על בריאות המשתתפים והחלת התו הירוק על כל באי הכנס.

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213661 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213621 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211329 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204814 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי25/10/191285 צפיות
תכנסות נשים ,תהליך עומק בן שלושה ימים בכפר מצוקי דרגות המשקיף לנופי ים המלח. סופשבוע של טקסים ומופעים, מגוון רחב של סדנאות ב-5 מרחבי מעל לל 50מנחות ואמניות מעולות ועוד הפתעות! 3ימים ו-2 לילות, במרחב נשי ייחודי, קסום ומאפשר. מרחב של ריפוי והעצמה, תנועה ויצירה, התבוננות ומודעות, בריאות ובריאה, פעילות ומנוחה...

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי24/02/192303 צפיות
הזדמנות להפגש , לחוות, להיות למדוט, לרקוד, לנוע לנשום, לגעת בלב… סופשבוע מלא בסדנאות ואנשים בריקודים ומפגשים בהנחיית מנחים מובילים מצוות “מארג” וכמובן עם סוג’יי ומורן במשך 3 ימים נצעד יחד בנבכיה של הטנטרה והתרפיה נכיר עוד את עצמנו, נלמד את פעימות הלב ,סופשבוע שכולו חוויה טנטרית רכה ומלאת קסם בואו לחגוג את החיים – למצוא בית לאהבה

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205447 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173096 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172645 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172734 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162230 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161668 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162392 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica