חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניכיון צ`קים מסחריים

מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/20128645 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניכיון צ`קים מסחריים בעצם מתאר עבורנו שיטה שבה בעלי עסקים רבים נוהגים לגבות את הצ`קים שהם מקבלים מלקוחותיהם ואינם רוצים להמתין זמן רב עד שהצ`קים ייפדו אחד אחד אלא מעוניינים לתרגם אותם לכסף מזומן במיידי, זאת הם עושים תמורת אחוז מסויים של עמלה על הסכום שהצ`קים שהם פודים אותם לפני הזמן. ניכיון צ`קים מסחריים מבוצע בדיוק כמו ניכיון צ`קים רגילים. רק שבצ`קים מסחריים לרוב סכומי הניכיון הם גבוהים יותר. צ`קים מסחריים לניכיון הם צ`קים שעבורם כמו צ`קים לניכיון פרטיים גם עבורם ישנו אחוז מסויים של עמלות וריבית שמשלמים לחברה לניכיון צ`קים מסחריים, בין היתר כדיי לפדות את הצ`קים מיידית כדי להגדיל את תזרים המזומנים לעסק.

ניכיון צ`קים מסחריים נעשה בעיקר מהסיבה שבעל העסק שקיבל את הצ`קים רוצה לפדות אותם ולא מהסיבה של ניכיון צ`קים רגילים מלקוחות פרטיים שבדרך כלל נותנים אותם לניכיון בגלל החשש שלא יהיה להם כיסוי של הלקוח שנתן אותם ואז גם צ`קים מפרטיים נותנים אותם לניכיון תמורת עמלה וריבית מהסכום המקורי של הצ`קים שרשום בצק שאותו קיבלנו מהם.

בניגוד לתדמית השלילית שדבקה בנושא של ניכיון צ`קים ובמיוחד ניכיון צ`קים מסחריים כיום הפעולה מבוצעת בעיקר על ידי הבנקים או על ידי חברות ניכיון צ`קים שיש להן אישור לניכיון צ`קים ממשרד התעשייה והמסחר ופעילותן היא חוקית  לחלוטין ומותרת על ידי החוק.

עדיף כמובן לבצע את ניכיון הצ`קים המסחריים שלנו דרך חברות לניכיון צ`קים ולא דרך הבנקים כיוון שהם גובים סכומים גבוהים מאוד עבור הניכיון של הצ`קים ולא משתלם לבצע את הניכיון דרכם.

בענף הצ`קים ישנן חברות רבות העוסקות בניכיון של צ`קים, אבל מומלץ לבחור בחברה לניכיון צ`קים שאינה גובה סכומים גבוהים של עמלה כיוון שישנו הבדל רב מאוד בין החברות לניכיון צ`קים מסחריים ועדיף כמובן לבחור את החברה שלוקחת את העמלות והריביות הנמוכות ביותר, כיווון שבסופו של דבר אנחנו מקבלים את הפדיון עבור הצ`קים שאנחנו מנכים בכסף מזומן וללא התחייבות כלשהי לאורך זמן.

לסיכום קיימות חברות רבות של ניכיון צ`קים מסחריים עדיף לנו לבחור מביניהן את זו המציעה לנו את ההצעה החסכונית ביותר מבחינת עמלות וריביות כדי להעלות את תזרים המזומנים לעסק.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה פנחס seo

מאת: משה פנחס seoליסינג והשכרת רכב24/12/12752 צפיות
כאן תמצאו מידע לגביי מלגזות למכירה, למה כדאי לרכוש לעסק מלגזה חדשה ובאילו מקרים מלגזה משומשת. אילו סוגי מלגזות יש ואילו סוגים כדאי לנו לרכוש לעסק שלנו.

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/161765 צפיות
כמה סוגי עמלות אתם מכירים בחשבון הבנק שלכם? כמה עמלות בנק מתחום ההשקעות?

מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138945 צפיות
איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

מאת: שלום כהןבנקאות18/06/132002 צפיות
לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו.

מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/131866 צפיות
לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/128584 צפיות
חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/128780 צפיות
תוכניות חיסכון הן דרך מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר והארוך. יעדים כלכליים אלה יכולים להיות רכישת דירה, רכב, השקעה בעסק, חיסכון לתקופת הפנסייה, חיסכון ללימודי הילדים וכדומה. בשונה מהלוואות שבהן הכסף אמנם ניתן באופן מיידי בתוכנית חיסכון ניתן לממש את הכסף רק בתום תקופת החיסכון. לכן, נשאלת השאלה – מה הופך תוכנית חיסכון למשתלמת כל כך בזמן שהלוואה עושה זאת מהר יותר? התשובה פשוטה: את ההלוואה שלקחנו נצטרך להחזיר בתוספת ריבית גבוהה. בתוכנית חסכון הדבר הפוך.

מאת: משה יוריבנקאות07/11/128757 צפיות
חלום בלאות עיקרי ממנו סבלתי בתקופת הריוני הראשון נגע לדרכים בהן אוכל לגונן כהלכה על הילד שגדל בתוכי, איך אוכל למשל להוציא אותו לעולם ולהכניסו לאוטו בלב רגוע? אחרי הרהורים ועיון רב ברשת האינטרנט הבנתי לפתע מה עליי לעשות - אני צריכה לקנות מוצרי תינוקות תוך הפעלת שיקול דעת. ככה ודאי אצליח להתכונן מראש להפוך לאם כמו באגדות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica