חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופק הדירוג של הבינלאומי - יוסי אמודאי

מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/20128582 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

מאת: יוסי אמודאי

בדה מרקר פורסם כי אופק הדירוג של הבנק הבינלאומי שונה בסוף השבוע מיציב לשלילי אך הדירוג נותר ללא כל שינוי. חברת מדרוג טוענת כי יכולת ספיגת ההפסדים של הבנק מוגבלת בקבות כריות רווחיות אשר לא בלטו בצורה חיובית ויעילות תפעולית נמוכה. מידרוג הודיעה בנוסף כי דירוג הבנק יישאר ללא כל שינוי במתכונת של פיקדונות לזמן ארוך ואגרות חוב – Aa1 , פיקדונות לזמן קצר P-1, כתבי התחייבויות נדחים Aa2 ושטרי הון נדחים Aa3. החברה הודיעה במקביל כי אושר הדירוג הקיים באופק שלילי, למען גיוס כתבי התחייבות נדחים בסכום של עד 500 מיליון שקל.

השיקולים של חברת מידרוג נבעו מאחר ויציבות רווחית של הבנק לא בלטה לטובה, בהשוואה לממוצע קבוצת השוואה ומושפעת גם מחשיפה גבוהה לאשראי עסקי אשר מעיב על יציבות ההכנסות בתקופה בה לדעתה של החברה הבנק ניצב כיום אל מול אתגרים עסקיים במקביל לצפי להאטה בצמיחת התמ"ג, קיימת עלייה בשיעורי האבטלה, למגזר העסקי ישנם צרכי מימון כבדים בתקופת השנתיים הקרובות, יכולת המחזור בשוק החוץ בנקאי שחוקה. אלו רק חלק מהאתגרים אשר יפגרו באופן מסוים באיכות נכסים תוך היווצרות שחיקה במדדי סיכון בתיק האשראי של הבנק ותיגרם עלייה בהוצאות להפסדי האשראי.

לדעתה של החברה הבנק ניצב כיום אל מול אתגרים עסקיים במקביל לצפי להאטה בצמיחת התמ"ג, קיימת עלייה בשיעורי האבטלה, למגזר העסקי ישנם צרכי מימון כבדים בתקופת השנתיים הקרובות, יכולת המחזור בשוק החוץ בנקאי שחוקה. אלו רק חלק מהאתגרים אשר יפגרו באופן מסוים באיכות נכסים תוך היווצרות שחיקה במדדי סיכון בתיק האשראי של הבנק ותיגרם עלייה בהוצאות להפסדי האשראי.

כלכלנים בכירים בחברת מידרוג הסבירו כי "הצבת אופק הדירוג השלילי משקפת את ההערכה כי בשל הסביבה העסקית והרגולטורית המאתגרות, המשפיעות על כלל המערכת הבנקאית לא צפויה כרית הרווחיות של הבנק, המוגבלת על ידי יעילות תפעולית נמוכה, לסטות משמעותית בטווח הזמן הקצר והבינוני משיעורי הרווחיות הממוצעים, ב-3 השנים האחרונות. זאת, פחות ממספקת לדירוג הנוכחי."

במקביל הבהירו במידרוג כי הבנק עדיין שומר על מיצובו במפת מערכת הבנקאות המקומית, למרות שגודלו הבינוני הגביל את דירוגו. המותג החזק בבסיס לקוחות רחב ומפוזר תורמים ליכולת החזרת רווחים, מעניקים איזון לחשיפת הבנק אל שוק ההון. חייבים להזכיר כי בנק לאומי ובנק הפועלים קיבלו אופק שלילי לפני כ-90 יום בעקבות המצב הכלכלי בשוק ועל כן לא מדובר בבנק הראשון אשר סופג אופק שלילי לדירוג.

יוסי אמודאי -  מנכ"ל חברת "דוק השקעות 1988" המעניקה שירותים עסקיים ומגוון רחב של פתרונות פיננסיים, אשראי והלוואות חוץ בנקאיות

יוסי אמודאי - פרטי קשר:
כתובת - רח' נורדאו 79, ת"א, 62381
טלפון -
077-5111148
פקס - 077-4949405
מייל -
info@dokinv.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי אמודאי, מנכ"ל חברת "דוק השקעות 1988" המעניקה שירותים עסקיים ומגוון רחב של פתרונות פיננסיים.
פרטי קשר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי אמודאי

מאת: יוסי אמודאינדל"ן31/03/141115 צפיות
השקעות נדל"ן על ידי יזמים זרים יכולות להניב תוצאות משתלמות ורווח גבוה, אך היעדים המועדפים להשקעות נדל"ן זרות משתנים בהתאם לשינויים הכלכליים והפוליטיים שקורים בעולם הגלובאלי. על פי כתבה שהתפרסמה לאחרונה בכלכליסט, לונדון חוזרת לככב כיעד מועדף להשקעות זרות בנדל"ן, לאחר שנעדרה במשך 4 שנים מהרשימה המבוקשת.

מאת: יוסי אמודאינדל"ן23/02/141393 צפיות
שוק הנדל"ן בארץ ובעולם מושפע מגורמים שונים ומשפיע על המערך הפיננסי האורגני הבינלאומי. אך האם רק שינויים פיננסים יכולים להשפיע על שוק הנדל"ן? כתבה שהתפרסמה לאחרונה באתר "גלובס" מתארת גורמים שונים שיש להם קשר עקיף וישיר לשוק ההון ולכלכלה העולמית, ומפרטת כיצד הם משפיעים על שוק הנדל"ן.

מאת: יוסי אמודאיהשקעות07/02/141145 צפיות
שוק הנדל"ן בישראל ובעולם נתון לתנודות חדות ובזמן שההשקעות נעשות על ידי הבנקים, צצות להן אפשרויות נוספות גם עבור היזם וגם עבור המשקיע.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148287 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: יוסי אמודאיעסקים, מימון וכספים10/06/131364 צפיות
בדה מרקר מפורסם כי שער היורו נסגר בנפילה של 0.76% ונקבע בשער של 4.637 שקלים. הדולר מתחזק מעט אך לא באופן משמעותי.

מאת: יוסי אמודאיפיננסים וכספים - כללי 17/04/131059 צפיות
קופות הגמל השיגו תשואה ממוצעת בשיעור של 2.4% מתחילת השנה הנוכחית. הצפי הוא שהקופות שיבלטו החודש לחיוב הן אלה שהשקיעו בשוק המניות בארץ ובעולם ובשוק אגרות החוב.

מאת: יוסי אמודאיפיננסים וכספים - כללי 04/04/131077 צפיות
קצב עליית מחירי הדירות עולה ובשנה האחרונה עלו המחירים בשיעור של 6.7% לעומת 5.8 בשנה שלפני, כך על פי אתר נדל"ן היום.

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/161765 צפיות
כמה סוגי עמלות אתם מכירים בחשבון הבנק שלכם? כמה עמלות בנק מתחום ההשקעות?

מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138943 צפיות
איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

מאת: שלום כהןבנקאות18/06/132000 צפיות
לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו.

מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/131866 צפיות
לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/128643 צפיות
צ`קים מסחריים שאנו רוצים לנכות אותם ניתן לבצע במספר חברות לניכיון כאן תוכלו לראות את ההסבר כיצד הדבר מתבצע והמלצות וטיפים כיצד לבצע זאת.

מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/128778 צפיות
תוכניות חיסכון הן דרך מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר והארוך. יעדים כלכליים אלה יכולים להיות רכישת דירה, רכב, השקעה בעסק, חיסכון לתקופת הפנסייה, חיסכון ללימודי הילדים וכדומה. בשונה מהלוואות שבהן הכסף אמנם ניתן באופן מיידי בתוכנית חיסכון ניתן לממש את הכסף רק בתום תקופת החיסכון. לכן, נשאלת השאלה – מה הופך תוכנית חיסכון למשתלמת כל כך בזמן שהלוואה עושה זאת מהר יותר? התשובה פשוטה: את ההלוואה שלקחנו נצטרך להחזיר בתוספת ריבית גבוהה. בתוכנית חסכון הדבר הפוך.

מאת: משה יוריבנקאות07/11/128754 צפיות
חלום בלאות עיקרי ממנו סבלתי בתקופת הריוני הראשון נגע לדרכים בהן אוכל לגונן כהלכה על הילד שגדל בתוכי, איך אוכל למשל להוציא אותו לעולם ולהכניסו לאוטו בלב רגוע? אחרי הרהורים ועיון רב ברשת האינטרנט הבנתי לפתע מה עליי לעשות - אני צריכה לקנות מוצרי תינוקות תוך הפעלת שיקול דעת. ככה ודאי אצליח להתכונן מראש להפוך לאם כמו באגדות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica