חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכניות חיסכון

מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/20128779 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תוכניות חסכון שונות

יש מגוון רחב של תוכניות חיסכון למטרות שונות:

תוכניות חסכון לילדים – תוכניות אלה נועדו להבטיח את עתיד הילדים בתחילת דרכם העצמאית כדי שישתמשו בכסף ללימודים, רכישת דירה, עסק, או נסיעה מסביב לעולם.

תוכנית חיסכון ללימודים גבוהים – תוכנית חיסכון זו מיועדת באופן ספציפי למימון ההשכלה הגבוהה של הילד והבטחת עתידו בזמן הלימודים.

תוכנית חיסכון לדירה – זוהי תוכנית חיסכון לטווח ארוך המיועדת לצורך קניית דירה בעתיד.

תוכנית חיסכון פנסיונית – תוכנית חסכון זו היא גם לטווח ארוך והיא מיועדת להבטיח את ימי הפנסייה של החוסך, על מנת שלא יצטרך להיות תלוי במדינה או בילדיו. תוכנית חיסכון זו נחשבת לאחת מתוכניות החיסכון החשובות ביותר לכל אדם.

בניית תוכנית חיסכון

בבנייה של תוכנית חיסכון יש לקחת בחשבון מספר מרכיבים שעוזרים להתאים את התוכנית למטרה. יש להגדיר את מטרת התוכנית ולהבין את חשיבותה ומכאן תצמח המוטיבציה לחסכון. מוטב להחליט מראש על תקופת החיסכון ותוך כמה זמן אתם מעוניינים להגיע לסכום הנדרש. יש לבחור מסלול השקעה נכון כגון: פיקדון בנקאי, אגרות חוב, מניות או שילובים שונים שבהם יושקע הכסף. יש להגדיר את צורת ההפקדה – האם תרצו הפקדה חד פעמית או אולי הפקדות חודשיות קטנות ומצטברות.

חיסכון – כמה טיפים מועילים

מומלץ להפריד את חיסכון מחשבון העובר ושב שלכם כדי שלא יתנגש עם הוראות הקבע שלכם, כרטיסי האשראי, משיכת מזומן וכדומה. כמו כן יש לשמור על התמדה ונחישות בהעברת הכספים לתוכנית החיסכון כדי שהתוכנית אכן תגיע ליעדה. בנוסף יש לשאוף לתוכנית חיסכון ארוכה ככל שניתן כדי שהרווחים מהריבית יהיו משתלמים. כדי להצליח בכך יש לתת הוראת קבע בבנק. גם בחירת מסלול ההשקעה חשובה, שכן על ידי בחירה נבונה תוכלו להגדיל את התשואה השנתית. ודבר אחרון הוא ליווי ובקרה של תוכנית החיסכון כדי לזהות את ההתקדמות הרצוייה שלה בהתאם לציפיות שלכם. יש לבדוק כי הפקדות נעשות בזמן ולתוכנית החיסכון הנכונה, וכי מסלול ההשקעה שלה הוא הנכון ביותר עבורכם. כך תדעו כי תוכנית החיסכון שלכם מתקדמת לעבר המטרה שלה כמתוכנן.

 



תגיות המאמר: חיסכון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל כהן, בלוגרית בענייני צרכנות ופעילה חברתית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Michal Cohen

מאת: Michal Cohenקרנות נאמנות31/12/128569 צפיות
הדעות סביב קרנות נאמנות חלוקות מאד. ישנם כאלו שיספרו על תשואות גבוהות במיוחד בעקבות השקעה בקרן נאמנות זו או אחרת, אחרים יספרו דברים אחרים לגמרי. אז מה הנכון? האם בכלל כדאי להשקיע בקרן נאמנות, ואם כן אז באיזו? קרנות נאמנות בעד ונגד- כל השיקולים.

מאת: Michal Cohenשוק ההון31/12/12930 צפיות
שוק ההון עבר מהפך די דרמטי בשנים האחרונות. וועדת בכר גרמה לשינויים משמעותיים בשוק ההון. שינויים אלו השפיעו ישירות על חברות לניהול קרנות נאמנות, בתי השקעות, וכן על הבנקים. הקמה וניהול של בית השקעות היתה יחסית קלה בימים עברו, ואולי בשל כך ישנם כל כך הרבה בתי השקעות בישראל. הדבר דרש גיוס לקוחות, גישה לבורסה והמסחר בה, לרוב באמצעות מחשב, רשיון לניהול העסק, והבנה וידע של התחום. כיום פני הדברים שונים והמרוויח העקרי הוא דווקא הלקוח, המקבל בית השקעות מקצועי ובפיקוח הדוק.

מאת: Michal Cohenשוק ההון31/12/121538 צפיות
חברת כיל, כימיקלים לישראל בע"מ, הנה חברה בינלאומית העוסקת בהפקת חומרים כימיקליים מסוגים שונים. זוהי חברת בת של החברה לישראל אשר נמצאת בשליטתה של משפחת עופר והיא אף מהווה חברת אם לחברות רבות אחרות, בארץ ובעולם, העוסקות בפיתוח תרכובות כימיקליות, ביניהן, חברת מפעלי ים המלח המוכרת. חברת כיל וחברות הבת שלה, מפיקות כימיקלים כגון אשלג, ברום, מגנזיום, דשנים, פוספטים ועוד.

מאת: Michal Cohenשוק ההון31/12/121216 צפיות
מניית רציו יהש הינה מניה השייכת לחברת רציו חיפוש נפט שהוקמה בשנת 1992 ומטרתה היא חיפוש של נפט וגז טבעי והפקה שלהם בישראל. רציו חיפושי נפט נרשמה כשותפות מוגבלת בשנת 1993 והינה שותפות מוגבלת בין רציו חיפושי נפט בע"מ לבין השותף המוגבל שהוא רציו נאמנויות בע"מ. יחידות ההשתתפות של החברה רשומות לצורך מסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב וכלולות במדד תל אביב 100 מחודש יולי של שנת 2010.

מאת: Michal Cohenקרנות נאמנות31/12/128600 צפיות
לקרנות הנאמנות הסטוריה ארוכה. הראשונה הוקמה בשנת 1868, באנגליה, אולם לישראל הגיעה בשורה זו רק בשלהי שנות הארבעים של המאה שעברה, עם קרן הנאמנות הראשונה בארץ מטעם בנק לאומי, שנקראה "פיא". כיום מגלגל ענף זה של קרנות נאמנות כמה עשרות מליארדים של שקלים מדי שנה, ויש להן השפעה גדולה, הן על שוק ההון, וכמובן שעל הציבור, המשקיע בהן.

מאת: Michal Cohenהשקעות31/12/12860 צפיות
אם גם אתם עדיין מנהלים את תיקי ההשקעות שלכם דרך סניף הבנק בו מתנהל חשבונכם, ייתכן ואתם משלמים עמלות גבוהות יותר ומקבלים פחות ממה שתוכלו לקבל בבית השקעות מקצועי. כיום, בניגוד לדעה הרווחת הטוענת כי עדיף לרכז את כל הכספים במקום אחד, השקעות דרך בתי השקעות הינן ההשקעות היעילות ביותר עבור כל אדם ויכולות לספק לו תוצאות הרבה יותר טובות.

מאת: Michal Cohenהשקעות31/12/12946 צפיות
כאשר לקוח מעוניין לנהל תיק השקעות עליו לשים לב למספר פרמטרים. חשוב להבין כי ניהול השקעות נכון ואמין לא רק מבטיח אחוזי הצלחה גבוהים יותר, אלא גם מצמצם סיכונים ומפחית עלויות.

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/161765 צפיות
כמה סוגי עמלות אתם מכירים בחשבון הבנק שלכם? כמה עמלות בנק מתחום ההשקעות?

מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138945 צפיות
איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

מאת: שלום כהןבנקאות18/06/132002 צפיות
לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו.

מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/131866 צפיות
לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/128584 צפיות
חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/128645 צפיות
צ`קים מסחריים שאנו רוצים לנכות אותם ניתן לבצע במספר חברות לניכיון כאן תוכלו לראות את ההסבר כיצד הדבר מתבצע והמלצות וטיפים כיצד לבצע זאת.

מאת: משה יוריבנקאות07/11/128757 צפיות
חלום בלאות עיקרי ממנו סבלתי בתקופת הריוני הראשון נגע לדרכים בהן אוכל לגונן כהלכה על הילד שגדל בתוכי, איך אוכל למשל להוציא אותו לעולם ולהכניסו לאוטו בלב רגוע? אחרי הרהורים ועיון רב ברשת האינטרנט הבנתי לפתע מה עליי לעשות - אני צריכה לקנות מוצרי תינוקות תוך הפעלת שיקול דעת. ככה ודאי אצליח להתכונן מראש להפוך לאם כמו באגדות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica