חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתיחת חשבון בנק

מאת: שלום כהןבנקאות18/06/20132000 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו. חשוב להבין כי ההנחה הזו שגויה וכי הבנק שואב את כוחו מהעובדה שאנו הלקוחות שלו. התחרות הרבה בין הבנקים מביאה את השוק למצב של תחרות על כל לקוח ובמסגרתה יכולים כיום רבים לקבל תנאים טובים יותר. הדרך הטובה ביותר לקבל תנאים טובים מהבנק היא מן הסתם במעמד פתיחת חשבון בנק.

מעמד חשוב

מעמד פתיחת חשבון בנק הוא הנקודה הקריטית שבה אנחנו יכולים לבוא לבנק בדרישות. לאחר מכן גם ניתן לשפר במעט את התנאים, אולם זה קשה יותר. בעת פתיחת חשבון בנק אנחנו יכולים לבקש הקלה בעמלות, קו אשראי גבוה יותר וריביות גבוהות עבור החסכונות שלנו. בנקודה זו הבנק מוכן לעשות בשבילנו הרבה יותר מתוך מטרה לצרף אותנו לשורת לקוחותיו. המאמר הבא מסביר על תהליך פתיחת חשבון בנק ומציע כיצד לשפר תנאים ומה חשוב לדעת לקראת התהליך הכה חשוב הזה.

הכנת שיעורי בית

העבודה האמתית נעשית אם עכן לפני ההגעה לבנק כמו בנק ירושלים. עליכם להחליט מראש לאיזו מטרה מיועד חשבון הבנק- האם הוא פרטי או עסקי למשל, מי יהיה מיופה הכוח ומתי יוכל להשתמש בייפוי הכוח שלכם ועוד. בדקו באתרי האינטרנט של הבנקים האם מגיעים לכם תנאים מיוחדים מתוקף מקופם עבודתכם או אם אתם סטודנטים או חיילים. לאחר מכן ערכו טבלה של חסרונות ויתרונות וקחו בחשבון את כל הפרמטרים, גם אם הם נראים לכם שוליים. זכרו שהחשבון אמור לשרת אתכם תקופה ארוכה ולכן חשוב לקחת בחשבון כל דבר אפילו הימצאות חניה בקרבת הסניף.

פגישה חצי פגישה

בשלב הבא הכינו את עצמכם לפגישה עם פקיד הבנק. מומלץ לבוא לפגישה מוכנים עם כל המידע הדרוש וכדאי להצטייד בהצעה נגדית מבנק אחר, כיוון שבמקרים רבים ינסה הבנק להשוות או לשפר את ההצעה שקיבלתם. יש להצטייד בתעודת זהות של כל בעלי החשבון וקטינים מתחת לגיל 18 צריכים להגיע עם שני ההורים. מומלץ לצרף את תלושי השכר שלכם מהחודשים האחרונים כדי לתת לבנקאי תמונה רחבה על גובה השכר השכר ועל הוותק שלכם בעבודה.

מה בודק הבנקאי

לפני פתיחת החשבון יערוך הבנקאי בדיקה במאגרי המידע ויחפש מידע רלוונטי עבורכם, בעיקר האם יש נגדכם הגבלות בפתיחת חשבון. קחו בחשבון שהתהליך הוא ארוך וכולל מילוי טפסים רבים ולכם יכול לקחת גם מעל שעה. יש להתאזר בסבלנות ולהיות מרוכזים כדי שלאורך כל הדרך תקבלו בדיוק את מה שרציתם. זכרו שמאוחר יותר יהיה קשה לשפר עמדות. שאלה חשובה שנשאלת במעמד פתיחת חשבון בנק היא שאלת קו האשראי שתקבלו. מומלץ לא לקבוע קו אשראי כך שתהיו מחויבים למסגרת הקציב שלכם ולא תחרגו ממנה. אם אתם נאלצים לקבל קו אשראי כדאי לבחור את המסגרת הגבוהה ביותר בתעריף המינימלי.

המסגרת

זכרו שמסגרת האשראי היא קו שממנו אין לחרוג. חריגה ממנה עלולה לגרום להחזרת צ'קים, אי כיבוד כרטיסי האשראי וסנקציות נוספות. בקשו מסגרת של עד פי 1.5 מגובה השכר שלכם אך לא מעבר לכך כדי שלא תתפתו לשקוע בחובות כבדים שלא תוכלו להשיב. זה המקום גם להזמין כרטיס אשראי וגם פנקסי צ'קים על פי הצורך ולבדוק מהו עריף העמלות עבור השימוש בהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20924 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20995 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191086 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191382 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191124 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191430 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195843 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/161765 צפיות
כמה סוגי עמלות אתם מכירים בחשבון הבנק שלכם? כמה עמלות בנק מתחום ההשקעות?

מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138944 צפיות
איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/131866 צפיות
לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/128583 צפיות
חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/128643 צפיות
צ`קים מסחריים שאנו רוצים לנכות אותם ניתן לבצע במספר חברות לניכיון כאן תוכלו לראות את ההסבר כיצד הדבר מתבצע והמלצות וטיפים כיצד לבצע זאת.

מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/128779 צפיות
תוכניות חיסכון הן דרך מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר והארוך. יעדים כלכליים אלה יכולים להיות רכישת דירה, רכב, השקעה בעסק, חיסכון לתקופת הפנסייה, חיסכון ללימודי הילדים וכדומה. בשונה מהלוואות שבהן הכסף אמנם ניתן באופן מיידי בתוכנית חיסכון ניתן לממש את הכסף רק בתום תקופת החיסכון. לכן, נשאלת השאלה – מה הופך תוכנית חיסכון למשתלמת כל כך בזמן שהלוואה עושה זאת מהר יותר? התשובה פשוטה: את ההלוואה שלקחנו נצטרך להחזיר בתוספת ריבית גבוהה. בתוכנית חסכון הדבר הפוך.

מאת: משה יוריבנקאות07/11/128755 צפיות
חלום בלאות עיקרי ממנו סבלתי בתקופת הריוני הראשון נגע לדרכים בהן אוכל לגונן כהלכה על הילד שגדל בתוכי, איך אוכל למשל להוציא אותו לעולם ולהכניסו לאוטו בלב רגוע? אחרי הרהורים ועיון רב ברשת האינטרנט הבנתי לפתע מה עליי לעשות - אני צריכה לקנות מוצרי תינוקות תוך הפעלת שיקול דעת. ככה ודאי אצליח להתכונן מראש להפוך לאם כמו באגדות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica