חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה העמלה שאתם משלמים לבנק

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/20161764 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אני מאמין שלא מעט אנשים הגיעו לבנקאי שלהם עם שאלות מפתח כמו "מה העמלות שאני משלם לבנק?" או "איך הבנק הולך לקראתי בעניין העמלות?"

גדלנו ולמדנו שיש אינספור עמלות בנק. עמלת משיכה, עמלת הפקדה, עמלת הפקדת שיק, עמלת שורה, עמלת מט"ח ועוד ועוד עמלות ועמלות. גם בנוגע לתיק ההשקעות שלכם יש עמלות על גבי עמלות.

דוגמא קטנה: אם קנינו אג"ח בשווי של פחות מ – 10,000 ש"ח סביר להניח שנשלם לא מעט עמלות לבנק.

  • עמלת קניה
  • עמלת מינימום (גבוה) מאחר ומדובר בפחות מ – 10,000 ש"ח
  • עמלת דמי ניהול
  • עמלת קופון – עמלה על הריבית ששולמה לכם ע"י אגרת החוב
  • עמלת מכירה
  • עמלת מינימום (גבוה) מאחר ומדובר בפחות מ – 10,000 ש"ח
  • עמלת המרת מט"ח כשמדובר בניירות ערך בחו"ל
  • עמלות קניה ומכירה נוספות כאשר מדובר בניירות ערך בחו"ל
  • וכמובן, שאם הצלחתנו להרוויח כסף – נשלם מס רווחי הון. עם זאת – זיכרו: אני בעד לשלם המון מס מאחר וזה מוכיח שהצלחנו להרוויח לא מעט כסף.

    ובכן, כדאי לנהל מו"מ גם בכל הנוגע לעמלות המשולמות לבנק בנוגע לתיק ההשקעות שלנו. אתם תתפלאו – ברוב המקרים הבנקים די גמישים ויבואו לקראתכם בעניין זה. כמובן שהיקף הנכסים הפיננסים שלכם יהווה משקל בעת שהבנק בוחן כמה הנחה בעמלה תקבלו.

    אז כמובן שניתן לקבל אופציה אלטרנטיבית לבנק גם אם תיק ההשקעות שלכם אינו בן 6 ספרות.

    הפתרון המוביל הוא פתיחת חשבון השקעות עצמאי באחת מחברות ההשקעה הקיימות בישראל או באחת מחברות ההשקעות המקוונות בחו"ל. בשני המקרים תגלו שגם אם תיק ההשקעות שלכם לא גדול – הוא ואתם עדיין יכולים להשיג עמלות מצויינות אל מול האלטרנטיבה הבנקאית בישראל.

    אז נכון, על מנת להנות מכל הטוב הזה שמציע  חשבון השקעות עצמאי – יש צורך להוציא את הכסף מהבנק ולהפקידו בחשבון גוף ההשקעה איתו בחרתם לעבוד כאשר החשבון הוא כמובן על שמכם.

    החיסכון בעמלות יכול להגיע למאות שקלים. במיוחד אם מד הפעילות הוא גבוה.

     



    תגיות המאמר: עמלות בנק


     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:
     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת גיא חזן

    מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193453 צפיות
    יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

    מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193011 צפיות
    אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

    מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193239 צפיות
    תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

    מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910464 צפיות
    אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

    מאת: גיא חזןקרנות נאמנות18/07/183222 צפיות
    אין בכוונתי להיכנס לכל מדדי הסיכון אותם יש לחשב או אליהם צריך להתייחס. פרט ל 2 מדדים פשוטים שכדאי להביא בחשבון בעת בחירת קרן הנאמנות – מדד היחס ומדד הממוצע הענפי!

    מאת: גיא חזןשוק ההון06/05/181309 צפיות
    לאורך השנים הוא הצליח פעם אחר פעם להראות ולהיות למשקיעי העולם כמו אש לפני המחנה. באדם הזה מתקיימים כל התנאים על מנת להיות משקיע מוצלח. גם צניעותו.

    מאת: גיא חזןשוק ההון28/01/181369 צפיות
    הניסיון לזהות את הסימנים כולל גם מחירים לא פשוטים מאחר וברוב המקרים זה ללכת נגד הזרם ובשוק ההון ללכת נגד הזרם אומר לא להרוויח כסף במקרה הטוב ולהפסיד כסף במקרה הרע. שני החלופות לא אהודות על המשקיעים.

    מאמרים נוספים בנושא בנקאות

    מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138943 צפיות
    איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

    מאת: שלום כהןבנקאות18/06/132000 צפיות
    לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו.

    מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/131866 צפיות
    לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

    מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/128582 צפיות
    חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

    מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/128643 צפיות
    צ`קים מסחריים שאנו רוצים לנכות אותם ניתן לבצע במספר חברות לניכיון כאן תוכלו לראות את ההסבר כיצד הדבר מתבצע והמלצות וטיפים כיצד לבצע זאת.

    מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/128778 צפיות
    תוכניות חיסכון הן דרך מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר והארוך. יעדים כלכליים אלה יכולים להיות רכישת דירה, רכב, השקעה בעסק, חיסכון לתקופת הפנסייה, חיסכון ללימודי הילדים וכדומה. בשונה מהלוואות שבהן הכסף אמנם ניתן באופן מיידי בתוכנית חיסכון ניתן לממש את הכסף רק בתום תקופת החיסכון. לכן, נשאלת השאלה – מה הופך תוכנית חיסכון למשתלמת כל כך בזמן שהלוואה עושה זאת מהר יותר? התשובה פשוטה: את ההלוואה שלקחנו נצטרך להחזיר בתוספת ריבית גבוהה. בתוכנית חסכון הדבר הפוך.

    מאת: משה יוריבנקאות07/11/128754 צפיות
    חלום בלאות עיקרי ממנו סבלתי בתקופת הריוני הראשון נגע לדרכים בהן אוכל לגונן כהלכה על הילד שגדל בתוכי, איך אוכל למשל להוציא אותו לעולם ולהכניסו לאוטו בלב רגוע? אחרי הרהורים ועיון רב ברשת האינטרנט הבנתי לפתע מה עליי לעשות - אני צריכה לקנות מוצרי תינוקות תוך הפעלת שיקול דעת. ככה ודאי אצליח להתכונן מראש להפוך לאם כמו באגדות.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica