חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתה והבנק - דגשים להתנהלות נכונה

מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/20131865 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

בזמנים הללו אתה חייב להיות משכנע בלהציג לבנק למה לו להשקיע דווקא בך ולכן חשוב לשדר בטחון ואסרטיביות , אמונה מלאה , אפס הססנות וכמובן להראות לו שכול האפשריות פתוחות לפניך.

כבעל עסק אתה חייב למכור את עצמך ואת העסק שלך על ידי הסברת הרעיון, תיאור פוטנציאל הצמיחה של העסק, השוק שלך ואת היכולת שלך לספק למשקיעים פוטנציאלים החזר על ההשקעה.

חשוב להציג לבנק פרזנטציה מסודרת שמטרתה לשכנע את הבנק שהרעיון שלך לעסק הוא רעיון מצוין. הפרזנטציה כוללת את התכנית העסקית שלך ומפרטת את המוצרים שלך/השירותים שלך, השוק שלך, המנהיגות שלך ומדוע אתה תצליח. אתה חייב להציג את הדברים הבאים:

· הצג את העסק מול הבנק כך שהבנק יתרשם מיכולות העסק קרי שנות פעילות החברה, פעולות חיוביות שנעשו, הפעולות שיעשו בעתיד על מנת לממש את הפוטנציאל של העסק, הניסיון שלך כבעלים. כמה שמצטייר מהתמונה המטרה היא להלל ולשבח את העסק שלך ומה גודל הפוטנציאל שלו.

· חשוב להציג את הבעיות של העסק, ממה נובעות הבעיות ואיזה פתרון מוצא לטווח הארוך

· להציג מה נדרשת מידית

· להציג מה בדקתם שניתן לקבל ומה הערבויות שיינתנו.

שאתה הולך לבנק אחד הדברים הכי חשובים הוא לדעת הכול על התכנית העסקית שלך ולהציג לבנק רק את מה שחשוב. התכנית העסקית היא השלב הראשון בנעיצת הרגל שלך בדלת, אם הבנק אוהב את מה שהוא רואה יש סיכוי גדול שהוא יזמין אותך להציג את הרעיון בצורה רחבה יותר. יכול להיות שזה יהיה הסיכוי היחיד שלך להציג את התכנית הזאת לבנק ולכן חשוב שלא תפשל בגלל מסירת מידע מוטעה או חוסר יכולת לענות על שאלות ענייניות בעסק שלך.

חשוב לציין שבמידה ונוצר קודם רושם שלילי חשוב להראות בגרות, הבנה של המצב, לקיחת אחריות קרי להראות שנלקחו אנשי מקצוע, שנעשתה עבודת חשיבה, שיש תכנית עבודה ברורה ומובנת שכוללת זמנים. חשוב להסביר מדוע הבעיה נוצרה, באיזה דרכים ניתן לפתור אותה וכמה זמן המצב השלילי יימשך עד שיבוא שינוי. להראות עסק מנוהל לפי תקציב ותזרים מזומנים עתידי ולהראות לבנק שאתה בתור בעל עסק יודע בכל רגע נתון איך החשבון יתנהל שאתה יודע את הפיקים בחשבון ושלקחת בחשבון סטיות עובדים על ממוצע פסימי.

חשוב שאתה לא האדם היחיד שרוצה להשיג מימון מהבנק, על שולחנות הבנקאים מאות ואפילו אלפי בקשות של עסקים שנמצאים בשלבים שונים של בקשת מימון או הלוואות והבנק יזמן אחוז קטן מאוד מעסקים אלה להצגת הפרזנטציה שלו ולכן התכנית העסקית שלך חייבת לכלול את המרכיבים הנחוצים:

· הקונספט

· השוק

· צוות הניהול

· תחזית פיננסית

· תכנית שיווק.

מטרת הגג של התכנית העסקית היא לשכנע את המשקיע קרי הבנק שההשקעה בעסק שלך שווה את הסיכון.  חשוב לציין שלא תמיד רק הנתונים הפיננסים תורמים להחלטה לפעמים הבנק יבחר להשקיע בעסק שלך בגלל מה שאתה משדר מבחינה אישית ואם הוא יראה שאתה רציני ומוכן להשקיע מההון שלך בחברה ולשעבד חלק מהנכסים שלך תמורת ההשקעה של הבנק.

באופן כללי מדובר על אנשים ולכן חשוב להכין את הקרקע לאורך תקופת עבודתכם עם הבנק. להלן מספר כללי אצבע לשמירה על הדופק ועל היחסים התקינים עם הבנק שלכם.

· השתדלו להיפגש עם מנהל הסניף או סגנו לפגישת היכרות, לפחות אחת לשנה.

· סכם עם הבנק (רצוי בכתב) את מסגרת האשראי, הביטחונות ומחירי השירותים.

· המצא לבנק אחת לכמה חודשים מאזן בוחן ותזרים מזומנים. בייחוד אם חלים שינויים משמעותיים בעסק או בתזרים המזומנים המחייבים שינוי במסגרת האשראי.

·השתדל שמנהל הסניף, סגנו או מורשה החתימה האחראי לחשבונך יבקרו פעם אחת לפחות בעסק שלך

· אל תעקוף את העובדים הישירים ומורשה החתימה עימם אתה עובד יום יום ויידע אותם על רצונך להיפגש בדרגים מעליהם.

· במידה ואתה עומד להיכנס לחריגה זמנית בחשבון הבנק ידע את האחראים בסניף ואל תעמיד אותם בפני עובדות והתלבטויות האם לכבד את הצ'קים.

דאג ליידע את הסניף בכול שינוי משמעותי הקשור לעסק בייחוד בנושאים חיוביים של גידול בעסקים וכדומה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפרת אלעמרי היא יועצת עסקית אינטגרטיבית ומקימת חברת ויזין ייעוץ כלכלי ועסקי המתמחה בליווי וביישום פתרונות ייחודיים לעסקים ולמשקי בית בהתמודדות עם הקשיים הכלכליים במשק הישראלי. חברת Vision עושה זאת באמצעות תהליכי ייעוץ ייחודיים המשלבים אימון ושינוי חשיבה. ויזין - ייעוץ פורץ דרך:

http://www.iqfinancy.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת אלעמרי

מאת: אפרת אלעמרי מיסים - כללי09/07/151986 צפיות
אי-תשלום מס הכנסה היא עבירה פלילית,אך תכנון מס נכון הוא לא רק חוקי ולגיטימי אלא יכול להקטין בצורה משמעותית את גובה המס המשולם ולהגדלה משמעותית של הרווח הנקי מפעילות העסק.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148478 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132480 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי יזמות עסקית17/09/131317 צפיות
שהייתי שכירה כול פעם שקודמתי זה לא הרגיש מספיק טוב, נכון זה היה כיף לזמן קצר וההרגשה הייתה טובה, פתאום מצאתי את עצמי הולכת לפגישות שלא הוזמנתי אליהם בעבר והיה לי עוד חברים בכירים שיכלתי להתחבר איתם ול

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132074 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: אפרת אלעמרי מיתוג17/09/131347 צפיות
בחינה אינטואיטיבית זה נוגד כול תפיסה לחשוב שמיתוג יכול להיות אלמנט קריטי במהלך היצירה של ערך מוסף למוצר שמוגדר כסחורה (ברזל, תירס) ואינו ממותג. למרות הדעה הרווחת המיתוג של המוצר שלך יכול להיות הערך הי

מאת: אפרת אלעמרי יזמות עסקית17/09/131217 צפיות
מותגים כמו דיסני שידם נמצאת בכול מקום החל מפארקי שעשועים לכרטיסי אשראי ואולפני סרטים מצטיירות בעיני הלקוחות כחברות ששולטות בכול. רוב המשקיעים והעסקים יסכימו עם העבודה ששיוך מותג האם עם עסקים חדשים מחו

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/161764 צפיות
כמה סוגי עמלות אתם מכירים בחשבון הבנק שלכם? כמה עמלות בנק מתחום ההשקעות?

מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138943 צפיות
איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

מאת: שלום כהןבנקאות18/06/132000 צפיות
לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו.

מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/128582 צפיות
חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/128643 צפיות
צ`קים מסחריים שאנו רוצים לנכות אותם ניתן לבצע במספר חברות לניכיון כאן תוכלו לראות את ההסבר כיצד הדבר מתבצע והמלצות וטיפים כיצד לבצע זאת.

מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/128778 צפיות
תוכניות חיסכון הן דרך מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר והארוך. יעדים כלכליים אלה יכולים להיות רכישת דירה, רכב, השקעה בעסק, חיסכון לתקופת הפנסייה, חיסכון ללימודי הילדים וכדומה. בשונה מהלוואות שבהן הכסף אמנם ניתן באופן מיידי בתוכנית חיסכון ניתן לממש את הכסף רק בתום תקופת החיסכון. לכן, נשאלת השאלה – מה הופך תוכנית חיסכון למשתלמת כל כך בזמן שהלוואה עושה זאת מהר יותר? התשובה פשוטה: את ההלוואה שלקחנו נצטרך להחזיר בתוספת ריבית גבוהה. בתוכנית חסכון הדבר הפוך.

מאת: משה יוריבנקאות07/11/128754 צפיות
חלום בלאות עיקרי ממנו סבלתי בתקופת הריוני הראשון נגע לדרכים בהן אוכל לגונן כהלכה על הילד שגדל בתוכי, איך אוכל למשל להוציא אותו לעולם ולהכניסו לאוטו בלב רגוע? אחרי הרהורים ועיון רב ברשת האינטרנט הבנתי לפתע מה עליי לעשות - אני צריכה לקנות מוצרי תינוקות תוך הפעלת שיקול דעת. ככה ודאי אצליח להתכונן מראש להפוך לאם כמו באגדות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica