חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עו"ד רשלנות רפואית

אחד מהתחומים הכלולים בדיני נזיקין נקרא רשלנות רפואית.מרבית תושבי מדינת ישראל, נכון להיום, משלמים סכומים לא מעטים עבור ביטוחי בריאות וקופות חולים, במטרה להבטיח את בלתו של טיפול רפואי בעתיד, במידת הצורך. אף על פי כן ניתן להבחין כיום במקרים רבים של רשלנות מצד הרופאים בעת מתן הטיפול, בין אם מדובר בהזנחה רפואית ובין אם מדובר בטעויות אנוש אשר לא אחת מובילות למוות בטרם עת.

מהי רשלנות רפואית- מקרה לדוגמא

רשלנות רפואית יכולה להתבצע בראש ובראשונה על ידי רופאים, מטפלים או אחיות המעניקים טיפול רפואי כלשהו או אשפוז. כך לדוגמא יכול להיווצר מצב של התרשלות בעת מילוי התפקיד כתוצאה מנתינה של תרופה או זריקה בלתי מתאימה למטופל עקב חוסר תשומת לב.

רשלנות רפואית עורכי דין- תחומים שונים ושמירה על הפרדתם

מקרה לדוגמא של רשלנות רפואית יכול להיות אי אבחנה של פגם או מום בשלבי ההתפתחות הראשוניים של העובר ברחם האישה, עקב היעדר ביצוע הבדיקה הנדרשת או ביצוע לקוי שלה. בדיוק בנקודה הזו מקבלת עבודתם של עו"ד רשלנות רפואית חשיבות מכרעת. ישנם המון תחומים הכלולים בנושא של רשלנות רפואית עורכי דין, אשר כל אחד מהם מהווה נושא מאד מורכב לכשעצמו.

רפואה קוסמטית- תחום בנושא של רשלנות רפואית עורכי דין

כתוצאה מכך יש צורך מהותי לשמור על הפרדתם שכן תהיה עדיפות תמיד לפנות אל עורך דין אשר מתמחה בצורה הקרובה ביותר למקרה המסוים שבגינו יש צורך בתביעה. אחד מן התחומים הללו יכול להיות רשלנות רפואית בתחום הרפואה הקוסמטית, לדוגמא. עו"ד רשלנות רפואית אשר מתמחים בתחום הזה יכולים לסייע לאדם שנפגע במהלך הטיפול הרפואי, בין אם מדובר בפגיעה ברמה האסתטית או ברמה התפקודית הפנימית.

מדוע יש צורך לקבל סיוע מצד עו"ד רשלנות רפואית?

מקרים של רשלנות רפואית מהסוג הזה חשוב לברר טרם הפנייה אל עורכי דין רשלנות רפואית, מדוע למעשה התרחשה הפגיעה בגופו של המטופל, במידה ומדובר בזלזול מצד הרופאים, או בהיעדר של תשומת לב לדגשים רפואיים מהותיים, יש עילה לתביעה. במטרה להגדיל את סיכויי הזכייה במשפט חשוב מאד להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי המתמחה בתחום הרלוונטי של מסגרת הפציעה או הנזק הרפואי שנגרם למטופל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131113 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131242 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138629 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131305 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131150 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131158 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131268 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא רשלנות רפואית

מאת: עורך דין ירון מויאלרשלנות רפואית26/07/172224 צפיות
מערכת המשפט הישראלית מורכבת משלוש ערכאות: בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים ובתי משפט שלום. לצד אלו ישנן מספר ערכאות מקבילות: בית המשפט לעניינים מנהליים, בתי משפט למשפחה, בית משפט לתביעות קטנות, בית משפט לעניינים מקומיים ועוד. מורכבות מערכת המשפט ותחומי הסמכויות השונים של כל ערכאה מחייבת עורכי דין להתמקצע בתחומי משפט מסוימים, בכדי שיוכלו לספק ללקוחותיהם שירות מקצועי מתוך היכרות התחום באופן מעמיק על כל רבדיו.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית14/12/161710 צפיות
הדרך הנכונה להגיש תביעה ולדרוש פיצוי כספי בגין רשלנות רפואית בלידה היא לפנות למשרד עורכי דין עם ניסיון מעשי בטיפול בתביעות הקשורות לרשלנות רפואית בלידה... קרא עוד

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית28/03/161741 צפיות
מה חשוב להכיר ולדעת כדי לבחור נכון עורך דין רשלנות רפואית? מעבר לניסיון, יש גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון.

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית14/03/161755 צפיות
מהי רשלנות רפואית? מה הן הסיבות בגינן ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד הגוף הרפואי המטפל ומה הן תביעות הרשלנות הרפואית הנפוצות ביותר בישראל? כל מה שבאמת צריך לדעת על רשלנות רפואית בשורות שלפניכם.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית07/10/152777 צפיות
לא מעט מקרים של רשלנות רפואית חמורה הסתיימו במוות של המטופל. מיהו התובע בתביעת רשלנות רפואית במקרה כזה? על אילו נזקים ניתן לתבוע פיצויים? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית21/07/152046 צפיות
חברת הביטוח והמוסד הרפואי מעוניינים לחתום על הסכם פשרה כאשר הם יודעים שהתביעה תתקבל בבית המשפט. האם כדאי לחתום על הסדר פשרה?

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית25/03/152034 צפיות
לא כל מקרה של רשלנות רפואית גורר פיצוי כספי. עם זאת, מעניין לבדוק כיצד נקבע גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית בלידה ומה עלול להשפיע עליו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica