חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרן סיוע לעסקים – האם אני זכאי לקבל סיוע מהמדינה?

מאת: ערןעסקים קטנים ובינוניים19/12/2012821 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קרן סיוע לעסקים היא יוזמה של משרד האוצר הפועלת תחת סמכותה של הרשות לעסקים קטנים ובינוניים. מטרת הקרן הינה להעניק הלוואות לעסקים בערבות מדינה ובכך להקל על עסקים בשלבי צמיחה ובקשיים תזרימים.

קיימים שני מסלולים עיקריים, מסלול הון חוזר אשר נועד לטפל במצוקה תזרימית או לתמוך בגידול בפעילות העסק ומסלול השקעה אשר נועד לאפשר הרחבה של עסקים בעזרת שיפוץ, רכישת מכונות וכו'.

קרן סיוע לעסקים מוכרת גם בשמות שונים כדוגמת קרן תבור, קרן BDI, קרן בערבות מדינה, קרן הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות מדינה, קרן סיוע בערבות מדינה, קרן סיוע לעסקים קטנים, קרן סיוע לעסקים בינוניים וגם קרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים.

 

מי זכאי להגיש בקשה מקרן הסיוע לעסקים?

הזכאות פתוחה בפני כל בעל עסק בישראל, בין אם קיים ובין אם בהקמה, כאמור בכפוף לעמידה בתנאי הסף המוגדרים ע"י קרן הסיוע לעסקים. בדיקת זכאות מתן ההלוואה מתבצעת ע"י וועדת האשראי והגוף המתאם מטעם המדינה. הגשת הבקשה לקרן הסיוע לעסקים כרוכה בהגשת תוכנית עסקית המתארת את אופי העסק ותחזית ההכנסות העתידית אשר תעיד על יכולת החזר ההלוואה של העסק.

ישנן מספר תנאי סף אשר מוגדרים ע"י קרן הסיוע לעסקים ומטרתם לבצע סינון מקדים של הפונים למתן הלוואה. בדיקת תנאי הסף מבוצעים במסגרת בדיקה מקדימה אשר מבוצעת ללא תשלום באמצעות חברת ייעוץ מקצועית המתמחה בהגשות בקשות לקרן הסיוע לעסקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ערן רגב - כלכלן ראשי מוסמך במימון (MBA) , מנהל חברת ייעוץ עסקי - מנועי צמיחה פתרונות מימון ופיתוח עסקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערן

מאת: ערןייעוץ עסקי02/03/14834 צפיות
לקיחת עזרה מגורמים מומחים בתחום הכלכלה והפיננסיים, הינו גורם משמעותי להצלחה העתידית של העסק. ליווי שוטף וצמוד של יועץ כלכלי בעל ניסיון יכול למנוע טעויות רבות בניהול העסק.

מאת: ערןעסקים קטנים ובינוניים03/02/141094 צפיות
כיזמים תתקלו בדילמה, מה האפשרות הטובה ביותר לעסק שלכם? לפתוח את העסק בתור עוסק מורשה או בתור חברה בע"מ?

מאת: ערןהלוואות24/12/13955 צפיות
עסקים קטנים ובינוניים מתקשים לקבל הלוואה בנקאית מאחר שמיצו את הבטחונות שלהם וכבר לא יכולים להגדיל את מסגרת האשראי. ולכן, במקרים מסוימים על מנת לאפשר את המשך קיום העסק, יש צורך בחיפוש פתרון מימוני חוץ בנקאי.

מאת: ערןיזמות עסקית23/12/13979 צפיות
רכישת זיכיון הפכה בשנים האחרונות לשיטת הקמת עסק פופולרית מאוד. אבל מה זה זכיינות?

מאת: ערןעסקים קטנים ובינוניים23/12/13957 צפיות
במיגה ואתם מעוניינים בהלוואה לעסק יש לנו שתי מילים בשבילכם - קרן תבור

מאת: ערןייעוץ עסקי23/12/13913 צפיות
קרן סיוע לעסקים היא יתרון לכל עסק. הקרן נותנת הלוואות בערבות מדינה בתנאים נוחים. בחיפוש הלוואה לעסק יש לפנות ראשית לקרן סיוע לעסקים

מאת: ערןיזמות עסקית10/12/13866 צפיות
יזם מתחיל? חושב לפתוח עסק משלך, אך לא יודע מאיפה להתחיל? להלן כמה טיפים טובים שיכוונו אותך לדרך הנכונה להצלחה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211331 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211177 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211031 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211205 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201055 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201051 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20922 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica