חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכנתא בריבית קבועה – משכנתא וודאית, קבועה ויציבה

מאת: John Smithמשכנתא19/12/20123747 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם משכנתאות היו מגלמות בתוכן אך ורק את שילומי ההלוואה כנגד המשכנתא בלבד, הרי ומשכנתא כלל לא הייתה אחריות גדולה ו'כבדת משקל' מבחינת אלו אשר נוטלים אותה. יחד עם זאת, היות ומשכנתאות מגלמות בתוכן אינספור סעיפים ומשתנים אשר הופכים את 'תמונת המצב' של כל משכנתא למורכבת, סבוכה ובמקרים רבים לא וודאית בעליל, שלא לדבר על יציבה – קמו להן במהלך השנים האחרונות סוגים רבים, חדשים וחדשניים של משכנתאות. בין כל אותן משכנתאות, אי אפשר שלא להתפעל מאחת, משכנתא בריבית קבועה שמה, משכנתא וודאית, קבועה ויציבה, גם במקרים של תנודות ותהפוכות קיצוניות בשוק הפיננסי. לראייה, משכנתא בריבית קבועה נחשבת לאחת מן המשכנתאות המועדפות והנבחרות ביותר. לכן, נקדיש את מאמר זה למשכנתא בריבית הקבועה.

משכנתא בריבית קבועה מאופיינת בגובה ריבית קבוע לאורך כל תקופתה

'עמוד השדרה' של כל משכנתא בריבית קבועה הינה העובדה, שגובה הריבית של משכנתא זו הינו קבוע לאורך כל תקופת ההלוואה. במילים אחרות, כל נוטל של משכנתא בריבית קבועה יודע מראש, כי לאורך תקופת משכנתא X הוא ישלם סכום ריביתYקבוע וידוע מראש. זהות הריבית הקבועה תורמת מאוד לבחירת סכום המשכנתא, קביעת פרק זמן השילומים שלה ועוד. לעומת זאת, ישנם כאלה אשר גורסים, כי משכנתא בריבית קבועה הינה 'פגומה', היות והריבית הקבועה מאופיינת בשיעורי ריבית יותר גבוהים משיעורי הריבית של משכנתאות אחרות. בנוסף, אותם גורמים מזכירים, כי משכנתא בריבית קבועה כלל לא מאפשרת לנוטלים שלה לפדות אותה בטרם עת, אלא מתנה זאת בתשלום קנס כספי כבד. על כך נאמר, מה עדיף, לשלם ריבית משתנה מחודש לחודש, גם כאשר הריבית במשק מרקיעה שחקים? ומה אם פערי שערי המט"ח הינם אסטרונומיים? במילים אחרות, בימים של אי – וודאות ודינמיות פיננסית שלילית, אין מומלצת מהמשכנתא האמורה לעיל.

גם בתקופות של שפל – משכנתא בריבית קבועה נשארת יציבה כמו סלע

אין ספק, כי העובדה האמורה ממריצה יותר ויותר נוטלי משכנתאות ליטול אך ורק משכנתא בריבית קבועה. בטח כאשר הם מצפים, כי המשכנתא אשר אחראית לנכס למגורים שהם קנו, תהיה יציבה, וזאת באופן שהם עומדים בתנאים שלה והיא תעמוד בהבטחה שלה כי הוא יהיה בבעלותם הפרטית. הרי לא חסרים מקרים וסיפורים אודות נוטלי משכנתאות הרפתקניים אשר 'הלכו' על האפשרות של משכנתא בריבית משתנה, החסכונית והאטרקטיבית לכאורה, במקום על משכנתא בריבית קבועה. בסופו של תהליך, הנכס שאותו הם רכשו נמכר בסופו של דבר במסגרת של תהליך כינוס נכסים.

משכנתא הינה מוצר פיננסי ארוך טווח – לכן, עליה להיות בעלת ריבית קבועה

היות ורכיב הריבית הינו אחד מן הרכיבים הפיננסיים הגדולים ביותר מכל מוצר 'משכנתאי', השיקולים בבחירת משכנתא חייבים להיות גובה, שיעורים ויציבות הריבית. הלכה למעשה, רק משכנתא בריבית קבועה, מכל קטגוריית המשכנתאות, מציעה רכיב של ריבית קבועה, ידועה ויציבה. לכן, אם גם אתם מחפשים אחר משכנתא יציבה וקבועה, לקחו אך ורק משכנתא בריבית קבועה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת John Smith

מאת: John Smithמשכנתא19/12/12964 צפיות
ראשית, נתחיל מן העובדה, כי בעבר, הרוב המוחלט של נוטלי המשכנתאות היו מקבלים כל משכנתא כמובן מאליה. יתרה מכך, הם היו מרוצים רק מעצם העובדה, שהם נמצאו זכאים לקבל משכנתא (שלא לדבר על העובדה, שברוב המקרים היא לא הייתה משתלמת בעליל, הן מבחינת הסכום והן מבחינת התנאים שלה).

מאת: John Smithמשכנתא19/12/123770 צפיות
כידוע, קטגוריית המשכנתאות, הן בארץ והן בעולם, מציעה תמהיל רחב, מקיף ומגוון ביותר של משכנתאות, לכל הקהלים, מכל הסוגים ובכל התנאים. יחד עם זאת, אי אפשר כלל להתווכח עם העובדה, כי משכנתא בריבית משתנה, נחשבת למשכנתא הנפוצה והפופולארית ביותר מבין כל המשכנתאות הקיימות – כבר שנים

מאת: John Smithמשכנתא17/12/121040 צפיות
באופן מובן והגיוני ביותר, אם הרכיב של ריבית משכנתא לא היה כה גדול, נכבד ומשמעותי מן המערך של כל משכנתא, מכל סוג ובכל מסלול – כל מי שהיא מעוניין להחזיק בבעלותו הפרטית נכס למגורים, היה ממש 'קופץ ועט' על המשכנתא. יחד עם זאת, היות וספקי המשכנתאות, הלא הם בנקים לאומיים ופרטיים, חברות ייעודיות למשכנתאות ועוד 'מתפרנסות' בעיקר מהרכיב של ריבית משכנתא.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222572 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222564 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222542 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222557 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222846 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222884 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222884 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica