חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחשבון משכנתא – חלק בלתי נפרד מתהליך הבחירה של כל משכנתא

מאת: John Smithמשכנתא19/12/2012963 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ראשית, נתחיל מן העובדה, כי בעבר, הרוב המוחלט של נוטלי המשכנתאות היו מקבלים כל משכנתא כמובן מאליה. יתרה מכך, הם היו מרוצים רק מעצם העובדה, שהם נמצאו זכאים לקבל משכנתא (שלא לדבר על העובדה, שברוב המקרים היא לא הייתה משתלמת בעליל, הן מבחינת הסכום והן מבחינת התנאים שלה). שנית, נמשיך עם העובדה, כי היות והיום, אין אדם אחד אשר לא חותר לעבר המטרה של בעלות פרטית על נכס למטרות מגורים ובאמצעות נטילת משכנתא – ענף המשכנתאות, הן בארץ והן בעולם, הפך לשוק אחד גדול, וזאת באופן שהוא מציע אינספור כלים ואמצעים שבאמצעותם יהיה ניתן להשיג את המשכנתא המושלמת. מחשבון משכנתא הינו אחד מן הכלים הללו. בנוסף, כלי זה נחשב לאחד מן הכלים האיכותיים, המהימנים והאפקטיביים ביותר. לכן, במאמר זה נתמקד בכלי של מחשבון משכנתא, ואף נשווה אותו לעומת כלים ואמצעים אחרים.

מחשבון משכנתא 'יגלה' לכם את כל המספרים מאחורי המשכנתא שלכם

כידוע, משכנתא הינה הלוואה ארוכת טווח אשר באה לידי ביטוי בדמותו של סכום כסף אשר ביחד עם ההון העצמי הדרוש לרכישת נכס למגורים כלשהו, משלימה את העסקה. לרוב, ההון העצמי הדרוש נע בין 30 – 40 אחוז, כאשר סכום הכסף אשר מגלמת המשכנתא נע בין 60 – 70 אחוז. יחד עם זאת, בהחזרת סכום זה כלל לא 'מסתיימת' המשכנתא – ועל כך יעיד כל מחשבון משכנתא ממוצע. למען המחשה, מחשבון משכנתא הינו פלטפורמה דיגיטלית ייעודית אשר 'מגלה' לרוכשי משכנתאות פוטנציאליים את האמת המספרית והכלכלית מאחורי המשכנתא שלה הם זקוקים. בהתאם, מחשבון משכנתא, כמו כל מחשבון אחר כולל בתוכו רובריקות ייעודיות אשר מקבילות למשתני המשכנתא הבאים: סכום הלוואה, תקופת המשכנתא בשנים, החזר משכנתא חודשי, גובה הריבית של המשכנתא ועלייה שנתית ממוצעת במדד. 'ערבול' של כל המשתנים הללו באמצעות מחשבון משכנתא מספק את סכום הכסף ה'אמיתי' אשר נוטל המשכנתא יצטרך לשלם עבורה. באופן הזה, הוא יידע בדיוק אם היא משתלמת או לא.

מחשבון משכנתא, יועץ משכנתא חיצוני או בנקאי, מה עדיף? איזו שאלה

בלי להגזים, מחשבון משכנתא הגיע לענף המשכנתאות ו'טרף את כל הקלפים' – ואיך לא. הרי עד המצאתו של מחשבון זה, שירותי הייעוץ למשכנתאות היו נגועים באינטרסים זרים וסבלו מחוסר אובייקטיביות משווע. בטח כאשר שירותי ייעוץ אלו ניתנו על ידי הבנקים עצמם ויועצי משכנתא חיצוניים אשר הרוויחו עמלה על כל מכירה של משכנתא. לעומתם, מחשבון משכנתא הינו כלי עצמאי, נייטרלי ואובייקטיבי בעליל. בטח כאשר הוא מחשב את עלות המשכנתא באופן 'יבש' ומדויק. בנוגע לשאלה האמורה לעיל, אין יותר טוב ומתאים מאשר מחשבון משכנתא מבחינת שירותי ייעוץ למשכנתא.

מתכננים לקחת משכנתא? קחו עכשיו מחשבון משכנתא ליד

לא בכדי אומרים, כי מחשבון משכנתא הפך לחלק בלתי נפרד מכל תהליך של משכנתא. יתרה מכך, מחשבון זה הפך להיות אפילו ה'שחקן' הראשי בתהליך, בטח כאשר ביכולתו להכריע מיד בראשיתו האם משכנתא כזו או אחרת הינה ריאלית או בכלל משתלמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת John Smith

מאת: John Smithמשכנתא19/12/123770 צפיות
כידוע, קטגוריית המשכנתאות, הן בארץ והן בעולם, מציעה תמהיל רחב, מקיף ומגוון ביותר של משכנתאות, לכל הקהלים, מכל הסוגים ובכל התנאים. יחד עם זאת, אי אפשר כלל להתווכח עם העובדה, כי משכנתא בריבית משתנה, נחשבת למשכנתא הנפוצה והפופולארית ביותר מבין כל המשכנתאות הקיימות – כבר שנים

מאת: John Smithמשכנתא19/12/123747 צפיות
אם משכנתאות היו מגלמות בתוכן אך ורק את שילומי ההלוואה כנגד המשכנתא בלבד, הרי ומשכנתא כלל לא הייתה אחריות גדולה ו'כבדת משקל' מבחינת אלו אשר נוטלים אותה. יחד עם זאת, היות ומשכנתאות מגלמות בתוכן אינספור סעיפים ומשתנים אשר הופכים את 'תמונת המצב' של כל משכנתא למורכבת, סבוכה ובמקרים רבים לא וודאית בעליל, שלא לדבר על יציבה – קמו להן במהלך השנים האחרונות סוגים רבים, חדשים וחדשניים של משכנתאות.

מאת: John Smithמשכנתא17/12/121040 צפיות
באופן מובן והגיוני ביותר, אם הרכיב של ריבית משכנתא לא היה כה גדול, נכבד ומשמעותי מן המערך של כל משכנתא, מכל סוג ובכל מסלול – כל מי שהיא מעוניין להחזיק בבעלותו הפרטית נכס למגורים, היה ממש 'קופץ ועט' על המשכנתא. יחד עם זאת, היות וספקי המשכנתאות, הלא הם בנקים לאומיים ופרטיים, חברות ייעודיות למשכנתאות ועוד 'מתפרנסות' בעיקר מהרכיב של ריבית משכנתא.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222560 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222553 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222531 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222546 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222834 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222871 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222871 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica