חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופת גמל

מאת: אבי ישראליעוץ פנסיוני19/12/20129013 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש חברות רבות הפועלות בשוק הפיננסי ומתמחות בנושאי השקעות, קרנות וקופות שונות. כאשר באים לבחור קופת גמל חשוב ללמוד את הנושא לעומק ולבחור בחברה רק לאחר השוואה בין קופות גמל שונות. את ההשוואה יש לבצע על סמך ביצועים ובהם תשואה ורווחיות אך גם להתייחס לרמת הסיכון ולשקיפות אותה מציעה החברה המנהלת. קופת גמל היא אפיק חיסכון לטווח ארוך. ניתן לקבל את הכספים המצטברים רק החל מגיל הפרישה מהעבודה ולאחר השינויים שנעשו מקבלים העמיתים את כספיהם כקצבה חודשית, לכן חשוב לבחור בחברה שתנהל את הכספים המופקדים בקופה באופן יעיל וללא סיכונים מיותרים העלולים להותיר את עמיתי הקופה ללא כספים חשובים עם הגיעם לגיל הפרישה.

מדדים אותם חשוב לבדוק ולהשוות בקופת גמל

בחירת קופת גמל יש לעשות רק לאחר בדיקה מעמיקה והשוואה בין הקופות השונות. חשוב לבדוק כי מנהלי הקופה מנוסים ובעלי וותק בניהול השקעות. ככל שהקופה רווחית יותר ונושאת תשואה גבוהה כך יקבל העמית קצבה גבוהה יותר בהגיעו לגיל פרישה ולכן חשוב לבדוק את רמת התשואה שהקופה הציעה על פי נתונים של מספר שנים, לפחות שלוש שנים לאחור ורצוי לתקופה אף ארוכה יותר וכך להשוות בין ביצועי החברות השונות. חברות הנוטלות סיכון רב בהשקעותיהן עלולות לסנוור את עיני המשקיע אך מדובר ברמת סיכון גבוהה שלא מומלץ לקחת. קופות להן מוניטין רב יבטיחו סיכון נמוך יחסית וביצועים אמינים וטובים בכספים המופקדים בקופה. חשוב לבדוק כי המשקיע מקבל שקיפות ונתונים מלאים לגבי ביצועי מנהלי ההשקעות ולגבי מצב השקעותיו.

מסלולי השקעה בקופת גמל

ניתן לבחור בין מספר מסלולים של קופות גמל הכוללים תמהיל השקעות שונה. לדוגמא, קופת גמל המשקיעה חלק מנכסיה באגרות חוב ממשלתיות וחלק במניות. השילוב עשוי מצד אחד להניב תשואה נאה בתקופות בהן הבורסה עולה ומצד שני להעניק הגנה מסוימת בשל השקעה באגרות חוב. ניתן לשנות בין המסלולים לכן חשוב כי תהיה שקיפות לגבי נתוני הקופה וכך יוכל העמית לדאוג לכספו ולבחור בקופה אחרת המציעה מסלול טוב ובטוח יותר עם תשואה גבוהה.

 



תגיות המאמר: קופות גמל, קופת גמל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי ישראל

מאת: אבי ישראלהשקעות05/06/131240 צפיות
בתי השקעות הם הדרך הטובה ביותר כיום לניהול השקעות אופן מיטבי. ישנם כל כך הרבה אפיקי השקעה בשוק, וכדי לבחור את האפיק המתאים ביותר בשבילך, בין אם אתה משקיע פרטי או חברה, יש להיעזר באנשי מקצוע המיומנים ביותר.

מאת: אבי ישראלהשקעות05/05/131214 צפיות
תחום ההשקעות הינו תחום כל כך רחב וסבוך, ונראה שהסיכוי לצלוח ניהול תיק השקעות בצורה נכונה ויעילה הוא כמעט בלתי אפשרי. אנו הגענו למסקנה שבעזרת כמה עצות מועילות ניתן להתקדם בצורה משמעותית ולהגיע למצב בו ניהול נכון יביא לרווחים ותשואות רחבות. במאמר זה נסקור נושא אחד המעסיק כלכלנים רבים, והוא ניהול תיק השקעות באג"ח לטווח ארוך.

מאת: אבי ישראלאימון עסקי08/04/131132 צפיות
כולם מחפשים לבצע שינוי בחייהם, יש לא מעט אנשים אשר חשים שחיקה נוכח השנים הרבות שהם עוסקים באותו תחום, הגיע הזמן לשנות דברים? מסתבר שכן.

מאת: אבי ישראלהשקעות03/04/131093 צפיות
IRA הוא כלי פיננסי חדש אשר הובא לישראל מארצות הברית ואירופה, לאחר ששם הוא אפשרי כבר עשרים שנה, ואנשים רבים מצטרפים אליו ורואים בו אפיק חיסכון משמעותי וכדאי ביותר.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי03/04/131242 צפיות
לאחרונה הגיעה לישראל שיטת תגמול עובדים שכבר מקובלת שנים רבות בארצות הברית. שיטת תגמול זו מקובלת ביותר בעולם ההייטק ובחברות הזנק (חברות START UP), הן בחברות שכבר נסחרות בבורסה, והן בחברות שעדיין לא עשו פריצת דרך משמעותית, אך הן מאמניות שמצפה להן עתיד כלכלי שיהיה ריווחי במיוחד.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי03/04/135879 צפיות
לאחרונה הגיעה לישראל שיטת תגמול עובדים שכבר מקובלת שנים רבות בארצות הברית. שיטת תגמול זו מקובלת ביותר בעולם ההייטק ובחברות הזנק (חברות START UP), הן בחברות שכבר נסחרות בבורסה, והן בחברות שעדיין לא עשו פריצת דרך משמעותית, אך הן מאמניות שמצפה להן עתיד כלכלי שיהיה ריווחי במיוחד.

מאת: אבי ישראלהשקעות17/02/131249 צפיות
אם בעבר הידע של ניהול מסחר בבורסה היה נחלתם של בודדים, ואם בעבר המסחר בבורסה עבר כולו דרך פקיד הבנק, הרי שהיום המצב שונה לחלוטין בזכות הטכנולוגיה המודרנית שמנגישה את הידע ואת הפרקטיקה של המסחר בדרך קלה לכל אחד. אין עוד קושי לנהל לבד את תיק ההשקעות ולעסוק באותו מסחר עצמאי בבורסה.

מאמרים נוספים בנושא יעוץ פנסיוני

מאת: yoni romיעוץ פנסיוני25/06/182099 צפיות
מלגזה נחשבת לאחד מהכלים המשמעותיים ביותר איתה אנחנו יכולים לעבוד. זהו כלי רכב המהווה כלי עבודה חשוב ביותר.

מאת: articlestbdיעוץ פנסיוני20/08/172777 צפיות
מה המרכיבים העיקריים של כל עסק ולמה צריך לשמור על כולם.

מאת: שלום כהןיעוץ פנסיוני22/11/161625 צפיות
הבחירה באם להיענות להצעת משרד האוצר לנתב חלק מהכנסתכם השנתית להשקעה בקופת גמל להשקעה תישען מן הסתם במידה רבה על רמת הכדאיות הכלכלית בצעד זה. באופן לא מפתיע אותה רמת כדאיות כלכלית מושפעת באופן ניכר מקיומן או אי קיומן...

מאת: אבי דוידייעוץ פנסיוני20/09/161676 צפיות
מתי כדאי לבצע איתור כספים על שמי ומהם אותם חשבונות אבודים.

מאת: עשהאל דרייריעוץ פנסיוני07/08/161785 צפיות
הערכת משרד האוצר: 2.2 מיליארדי שקלים נמצאים בקופות הקטנות של חברות הגמל וממשיכים להניב להן רווחים רבים ללא מאמץ. כדאי לכם לפדות את כספכם כי אם לא תעשו זאת בקרוב תחויבו במס. הפעולה הקטנה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים. לפני זמן מסוים משרד האוצר בדק ומצא ששלושה מיליונים של חשבונות קטנים ולא פעילים, השייכים לאנשים שמסיבות שונות לא פדו אותם, נמצאים בקופות הגמל.

מאת: kinneret ovיעוץ פנסיוני16/11/142838 צפיות
ייעוץ לפרישה מתייחס לתוכניות החיסכון לתקופה שלאחר הפרישה מהעבודה, לרבות חיסכון פנסיוני. ההיגיון העומד מאחורי תכניות אלו הנו הבטחת המשך הזרמת ההכנסות לאדם ולתלויים בו במקרה של הפסקת עבודה כתוצאה מפרישה, מוות או נכות. שירותי ייעוץ לפרישה מקצועיים ניתנים היום על ידי יועץ פנסיוני.

מאת: ליאוריעוץ פנסיוני10/06/144643 צפיות
לקראת פרישה לפנסיה, יש לבדוק דברים שונים אשר קשורים ליכולת לשמור על רמת החיים הנוכחית, בתקופה שלאחר הפנסיה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica