חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרך נכונה לעשות שיווק ויראלי

מאת: אביאינטרנט - כללי03/01/2013707 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל חיי רציתי להתפרנס כעצמאי. עקב כך עמלתי רבות וחסכתי כדי להגשים החלום. ואע''פ כן בעת שבעברנו התחרנו אל מול יריבים מעטים, בזמננו אנו, צצו אין ספור עסקים משיקים. מפאת זאת, בכדי להתפרסם, מוטל עלינו למכור מוצרים ושירותים איכותיים, ויחד עם זאת להשיג תדמית חיובית בעיני הציבור.

אין ספק, היום המון חנויות וארגונים לאו מצליחים. עכשיו, הבחירה לפתוח עסק הופכת מבהילה ומלא אנשים כלל לא מסוגלים לכלכל עצמם. אולם, המציאות היא שקיימות דרכים לשגשג, אולם על כולנו ללמוד ולהבין באילו אופנים לעשות זאת ולמי לפנות. מעוניינים להבין מהן הדרכים לעשות את זה?

אינטראקטיב

לאחר כמה שנים של אי הצלחה, גיבשתי מסקנה שמומלץ לפנות ליועץ שיווקי כדי לקדם עצמי בשוק, על ידי דברים ולדוגמא בניית אתר, פרסומות וכן הלאה. מהי הסיבה? הנה דוגמה: נדמיין לרגע שאתם מתפרנסים ממו''לים בעיתון. הרי זה תחום תחרותי, שעוסקים בו "כרישים" רבים. לכן מהי הסיבה שהאנשים יקנו אתכם?! מפאת שיש לכם יועץ שיווק מוצלח...

לקדם אתר בגוגל

מלא ארגונים שמקימים עמוד ברשת בטוחים שביום שהאתר באוויר, הצרכנים באים. אבל, זוהי טעות. בעצם, ע''מ להתברג לנקודה ריאלית במנועי החיפוש, חייבים לנקוט במספר פעולות מהותיות בכדי שהבלוג/האתר יהפך רלבנטי בעיניהם של מנוע החיפוש והגולש. ראו לדוגמה חלק מהשיטות:

התבנית - בכדי להתברג במקומות גבוהים ב-GOOGLE, יש לבנות תבנית. למשל - לבנות התפריט כהלכה, להסיר קישורים פסולים וכיוצ''ב.

תכנים - מומלץ להתאמץ ולכתוב מאמרים איכותיים שיכללו דברים חשובים לאתרכם. לדוגמה - במקרה שהינכם וודינג פלנרז, תרשמו אודות מושגים כדלהלן: עיצוב חתונות, מעצבים וכדו'.

קישורי חוץ - בשביל שהווב פייג' ייחשב לטוב, קיים צורך לייצר לינקים וקישורים מתאימים. לדוגמה: במקרה שהינכם יצרני שיש, מדוע שתשימו לינקים למעצבי בגדים...

כיצד לשכור מקדמים

בעת הנוכחית, קיימים אינספור עסקי קידום. ואע''פ כן, לא כול בעלי המקצוע עובדים כראוי. בפועל, כמה מהם עוד עלולים לפגוע בכם. ובגלל זה, עליכם לאתר עסקי קידום ברי ידע. משמע, יש לדרוש הערכות ממס' קליינטים. בנוסף, הקפידו לבחון את השיטות שלהם.

חברת פרסום

נוסף לקידום אתר, אמליץ לכם להיפגש עם מקצוען שמעניק פרסום ושיווק ושיודע הכיצד לפרסם ולשווק את המוצרים שלכם כמו שצריך, באמצעות מתודות טובות ולדוגמא - שיווק גרילה, יחצ''נות למוצרים וכהנה וכהנה. ועדיין, ע''מ לעשות זאת כשורה, חשוב ביותר לשכור פרסומאי ראוי. נכון כנכון היום, לא חסרים יועצים שיווקיים שוודאי מציעים דילים מקיפים ואעפ''כ, בזמן שסוגרים עם אנשי שיווק אתם חייבים לבדוק את טיבם.

ברצונכם למתג עצמכם? תרים אחר יועץ שיווק מנוסה? לחצו וגלשו ל-שיווק ויראלי.

לסיכומו של דבר

לאחרונה, באפשרותנו להתפתח דרך יועצים שיווקיים, ואעפ''כ כדי לנכס תמורות עליכם לתור אחר משרדי אינטראקטיב מומחים. שיהיה בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אין לי חתימה מעניינת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביאינטרנט - כללי17/01/131069 צפיות
במקרה והשתמשתם בחברת תירגום מזמן, בטוח שידעתם שתרגום הינו עניין מסובך. הבקיאות המתבקשת בניבים היא ללא ספק כלל לא ברורה. תחום כזה מתבסס על לא מעט מימדים:

מאת: אבימשפחה וזוגיות - כללי17/01/131227 צפיות
מאז ומתמיד תכננתי להיות בעל מסעדה שדואג לקלינטים: תוצרים ברי איכות, שרותים מקצועיים והיגיינה גבוהה. הרבדים הנל מתלכדים יד ביד וככה יוצרים בית עסק מצליח ובעל לקוחות נאמנים. מבקשים לדעת הכיצד לתת לקהל הלקוחות שרותים מובילים? מצ''ב התשובה:

מאת: אביטיולים בחו"ל17/01/131155 צפיות
לוטשים עיניים לבקר בברלין? ככה תגשימו חלומכם: כיום, מעצמות לדוג' אירופה שינו ממש את תנאי מתן האשרה. אי לכך, כדי לטייל בהן, צריך לעמוד בכמה שלבים. וודאי, פעם זה היה קל לזכות באשרת כניסה, מה שכן בתקופתנו, מוכרחים לחוות הליכים בכדי להצליח. אעפ''כ, תודות להכנה מוקדמת אכן ניתן לעבוד בארהב. סקרנים להבין איכה?

מאת: אביבתים משותפים17/01/131095 צפיות
כולנו צריכים אמבטיה מעוררת עם תום יום העבודה. אין ספק, כמעט כולנו שבים לדירתנו, רואים את המשפחה, מחממים מזון ומתרחצים. אך, פה ושם נבין שלא נשארו מי רחצה. למען האמת, אנו מתנסים ביום בו דוד השמש כלל אינו מחמם ובייחוד בלילות קרים...

מאת: אביבר ובת מצווה17/01/131038 צפיות
בשנות נעוריי, כל שרציתי לבת מצווה שלי הסתכם במסיבה קטנה מלווה בשירים יפים שאח שלי משמיע, קולה, במבות וילדים מהביה''ס. אך בימינו, עת שילדיי שלי הגיעו לשנת המצוות, קלטתי שהזמנים הינם שונים והאטרקציות ששימחו את דורנו בכלל לאו ישמחו את הדור הזה.

מאת: אביעיצוב15/01/131101 צפיות
מתנה זה שמחה! כי זה מפגן של רצון לשמח. ניתן לחשוב על מגון ענק של דרכים להפתיע, המבוסס על גורמים מובחנים- לדוגמת סוג המאורע, טיב הקשר, התקציב, העדפות ועוד. חלק גדול מהאנשים מקדישים מחשבה כאשר מדובר בבחירת המתנות, הרי יש חשיבות להביא אובייקט איכותי ושווה, לא איזה מארז כלשהו שיונח בארון מיותר ויהרס כולו, או לחילופין צרור נוריות שהולך לפסולת אחרי שהתיבש. אפשר גם לעשות הפתעה ולהעניק מתנה יוצאת דופן, נניח מארזי ירק טריים. זאתי הפתעה מתוקה, משמחת ואיכותית.

מאת: אבימחשבים וטכנולגיה - כללי15/01/131144 צפיות
במקרה שנעזרתם במתרגם בתקופה האחרונה, מובן שתפסתם שהתעסקות הינה נושא חשוב. המומחיות המתבקשת בשפות כמובן לא דבר ברור. תחום כזה כולל בתוכו לא מעט נושאים:

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223011 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213492 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193847 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163160 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163255 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163192 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163306 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica