חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמר בנושא בתי אבות סיעודיים

מאת: בתיה כץגיל הזהב09/01/20131078 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנו משפט חכם האומר " אבא יכול לגדל עשרה ילדים ועשרה ילדים לא יכולים לגדל אבא אחד", אדם כאשר הוא צעיר, כוחו במותניו והוא יכול לבצע ולפעול המון אך עם הזמן והשנים שחולפות, הכוח כבר לא מה שהיה והתפקוד הגופני מתחיל לרדת בנוסף לכך, הילדים שכבר בגרו, "עזבו את הקן" ולא תמיד יש להם אפשרות להגיע ולסייע להורים המבוגרים מה שגורם להם לחוש בבדידות מתמדת. לכן הם פונים מיוזמתם או דרך ילדיהם לבית אבות, בית אבות הוא מקום מגורים אשר מיועד לאנשים בגיל מבוגר והוא מעניק להם מגוון רחב של שירותים אשר מאפשרים להם חיים נוחים כמו: ארוחות, חברה, חוגים ועוד.

המצב של הקשישים משתנה מאדם לאדם, ישנם אנשים מבוגרים אשר מתמודדים היטב במשך היומיום ואינם זקוקים לעזרה, לעומתם ישנם מבוגרים אשר זקוקים לעזרה מסוימת או לעזרה תמידית אך גם הקשישים עם מצב גופני טוב וגם אלה עם מצב בריאותי לקוי מגיעים לבית האבות ואם תשאלו כיצד זה מסתדר?  אז בבית אבות ישנן כמה מחלקות:

1.  מחלקה לדיירים עצמאים - מחלקה זו היא מחלקה אשר מיועדת לאנשים מבוגרים שאינם זקוקים לעזרה במשך היומיום.

2.  מחלקה לתשושים - מחלקה זו הינה מחלקה לתשושי נפש המיועד לקשישים אשר סובלים מבעיות של דמנציה כמו אלצהיימר.

3.  מחלקה סיעודית - המחלקה הסיעודית הינה מחלקה אשר מיועדת לקשישים אשר זקוקים לטיפול מתמיד בתפקוד היומיום.

4.  מחלקה סיעודית מורכבת - מחלקה אשר מיועדת לקשישים סיעודיים שזקוקים לזונדה.

לכן, כאשר בודקים את האפשרויות הקיימות של בית האבות, קחו בחשבון אם קיימת ברשותו המחלקה אשר מתאימה למצבו הבריאותי של הקשיש, לדוגמא: אם יקירכם נחשב סיעודי והוא זקוק לטיפול רפואי והשגחה תמידית במהלך היום, ודאו שבית האבות מחזיק ברשותו מחלקה סיעודית או בררו על בתי אבות סיעודיים או אם הבן אדם המבוגר בדרך כלל מתפקד באופן עצמאי, חפשו לו בית אבות שיתן לו מענה לצרכיו הגשמיים כמו אוכל, תעסוקה, חברה וכן הלאה.

לסיכום: בית אבות בכלל ובתי אבות סיעודיים בפרט הינם המקומות אשר מיועדים לאנשים מבוגרים, הם מספקים להם את כל הצרכים שלהם ומאפשרים להם להזדקן בכבוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196045 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196015 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195913 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196038 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/195998 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1991239 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195772 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216112 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171853 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162019 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162137 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162053 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152039 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151706 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica