חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרדים להשכרה – איך לבחור משרד ונדל"ן עסקי

כיצד ניגשים לתחום של משרדים להשכרה? כיצד מתחילים לחפש? אילו שאלות אנחנו צריכים לשאול את עצמנו כשמגדירים את הצרכים העסקיים? כיצד מתאימים את המבנה המושלם? ועוד רבות שאלות שעולות כאשר מתחילים לחפש משרדים להשכרה ונדל"ן עסקי. כדי לענות על כל השאלות האלו באופן אינדיווידואלי ואישי לעסק שלכם עליכם לפנות לאנשי מקצוע ויועצים שיתווכו בינכם לבין משרדים להשכרה. אלו מכם המחפשים מידע כללי שממנו אפשר להתחיל ולהתעמק בתחום, מוזמנים לקרוא את המשך המאמר.

משרדים להשכרה צריכים להיות נגישים לך ונגישים ללקוחות שלך

הפרדוקס התל אביבי ובכלל במרכז הארץ, נסוב סביב הדילמה הבאה - ככל שבניין של משרדים להשכרה ממוקם באזור מרכזי יותר, כך הוא קרוב יותר למרכז העניינים וכך הוא נחשק יותר. עם זאת, דרכי הגישה אליו מעטות ומצוקת החנייה קשה יותר. אי לכך המצב בשטח באמת מראה כי האכלוס הגבוה ביותר בתחום של משרדים להשכרה בתל אביב הוא של מבנים שנמצאים בסמוך לרכבת או ליציאה לאיילון. אין זה פלא. הגישה למשרדים שלכם צריכה להיות נוחה קודם כל עבור העובדים הקבועים אך גם עבור ספקים למשל, שותפים עסקיים, לקוחות פוטנציאליים ולכם.

משרדים להשכרה ועלות דמי הניהול למ"ר

מעבר לשכירות עצמה, משרדים להשכרה דורשים גם תחזוקה שוטפת שעליה משלמים בנפרד. דמי הניהול משולמים עבור שירותים שונים שנוגעים לתחזוקת הבניין. מדובר למשל על עבודות גננות, שירותי תיקונים ואחזקה למערכות מיזוג האוויר, מערכות האינסטלציה, ניקיון של הבניין וכיו"ב. לפני שאתם בוחנים משרדים להשכרה שימו לב לבניין בו הם ממוקמים ולמצב התחזוקה שלו. האם הייתם מעוניינים שהעובדים שלכם יעבדו במקום כזה, האם הייתם מעוניינים שלקוחות יגיעו לבקר אתכם במקום כזה? שאלו את עצמכם את כל השאלות האלו ושימו לב האם ישנו קשר בין עלות דמי הניהול לתמורה.

הכירו את השכנים הסובבים אתכם בבניין משרדים להשכרה

אלמנט חשוב בכל מקרה בו מדברים על משרדים להשכרה בתל אביב ובכלל הארץ, הוא השכנים במקום. לעתים נוטים להקל ראש ובודקים את הנכס רק על הנייר. מדובר בטעות. שכנים גרועים יכולים וצריכים להפיל עסקה. הכוונה היא לא בהכרח לעסקים מפוקפקים בשליטת משפחות פשע. מדובר למשל על בתי עסק שמפיקים רעשים קשים כגון בתי מלאכה או בתי חרושת, חנויות לממכר ציוד מוזיקה ועוד. גם בתי עסק שמדיפים ריחות לא נעימים יכולים להוריד בצורה ניכרת את איכות העבודה שלכם ושל העובדים שלכם. שימו לב תמיד בסמיכות למי אתם עתידים לעבוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוריה דהן

מאת: מוריה דהןנדל"ן10/12/131012 צפיות
חברות ובעלי עסקים המחפשים אחר מודעות להשכרה משרדים בתל אביב, מבצעים השוואת מחירים באופן טבעי ומתבקש. עיון קצר בעיתון סוף השבוע ובאתרי האינטרנט המיועדים עבור משרדים להשכרה בתל אביב ושאר ערים בארץ, מעלים תוצאות רבות ומגוונות. מחירי המשרדים להשכרה משרדים בתל אביב יקרים יותר מאשר בשאר אזורים בארץ. מדוע?

מאת: מוריה דהןנדל"ן03/10/13968 צפיות
בטקסט הקצר שלפניכם נסקור בקצרה את התחום של משרדים להשכרה בתל אביב על האספקטים השונים שלו. הנקודה הראשונה שאנחנו מעוניינים לעסוק בה היא הפרדוקס התל אביבי. הפרדוקס מתייחס למצב לפיו ככל שהמבנה ממוקם במקום יותר מרכזי ויותר שוקק ולכאורה יותר אטרקטיבי, כך הוא נגיש פחות, הסיכוי שתימצא חנייה בקרבת מקום קטן וכך הוא גם הופך לפחות נוח. הקושי לגשר על הפער בין הנוחות לבין המיקום המרכזי הוא קושי בו נתקלים לא מעט בעלי חברות שמעוניינים למצוא משרדים להשכרה בתל אביב.

מאת: מוריה דהןנדל"ן03/10/13972 צפיות
מיותר לציין שאם אתם רוצים למקם את החברה שלכם באזור התעשייתי הטוב ביותר, הקרוב ביותר לתל- אביב שלא לדבר על היוקרה שבדבר, אין אף בעל חברה שמתבייש להגיד שהחברה שלו נמצאת בהרצליה פיתוח.

מאת: מוריה דהןנדל"ן02/09/13865 צפיות
מאחר ואתם קוראים את הטקסט הזה עכשיו, ככל הנראה אתם מעוניינים להתרחב ולמצוא משרדים להשכרה בתל אביב. ישנן לא מעט נקודות שיש לקחת בחשבון כאשר מנסים לאתר משרדים להשכרה בתל אביב למעט האספקטים הברורים של מסגרת התקציב והשטח המבוקש. אחד ההיבטים החשובים בתחום הוא למשל העניין של המיקום. מן הסתם גוש דן היא בירת העסקים של ישראל בדגש על העיר תל אביב, אבל ראשית גם בתל אביב ישנם אזורים שונים (דמיינו את פלורנטין לעומת רמת אביב) ושנית - ערי הלווין של תל אביב הופכות פופולאריות יותר משנה לשנה ולא בכדי.

מאת: מוריה דהןנדל"ן29/05/13983 צפיות
אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לברר בתחום של משרדים להשכרה הוא מי הם השכנים שלכם במבנה. לעתים קרובות עסקאות רציניות יכולות ליפול דווקא על הסעיף הזה שנראה בתחילה שולי. חשוב לדעת כי שכנים איכותיים יכולים להעלות את הרמה של הנכס בעוד שכנים גרועים יכולים להוריד אותה למטה.

מאת: מוריה דהןנדל"ן04/04/131238 צפיות
כל נכס: בניין מגורים, שטחים מסחריים המיועדים לעסקים ולמסחר, מבני ציבור ותעשייה וכן מוסדות ציבור וממשל - מחייב אחזקה שוטפת ושירותי ניהול הכוללים תחומי אחריות שונים. אדם פרטי או חברה שמחזיקים בנכס, מן הראוי שיפקידו את הניהול השוטף של הנכס בידי חברת אחזקת מבנים שזהו תפקידה. במאמר זה נסקור את תחומי הניהול שמציעה חברת אחזקת מבנים ומה כולל השירות.

מאת: מוריה דהןניהול20/03/131512 צפיות
ניהול ואחזקת בניינים הם נישה עסקית התופסת תאוצה בשנים האחרונות. בעקבות הדרישה והביקוש העולים של בניית מבנים מסחריים ובנייני משרדים עולה הצורך של אותם הבניינים באשר הם לתחזוקה שוטפת וכן ניהול השכירות.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223094 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica