חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרדים להשכרה בתל אביב - אזורים מועדפים לעסקים וחברות

מאת: מוריה דהןנדל"ן03/10/2013966 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בטקסט הקצר שלפניכם נסקור בקצרה את התחום של משרדים להשכרה בתל אביב על האספקטים השונים שלו. הנקודה הראשונה שאנחנו מעוניינים לעסוק בה היא הפרדוקס התל אביבי. הפרדוקס מתייחס למצב לפיו ככל שהמבנה ממוקם במקום יותר מרכזי ויותר שוקק ולכאורה יותר אטרקטיבי, כך הוא נגיש פחות, הסיכוי שתימצא חנייה בקרבת מקום קטן וכך הוא גם הופך לפחות נוח. הקושי לגשר על הפער בין הנוחות לבין המיקום המרכזי הוא קושי בו נתקלים לא מעט בעלי חברות שמעוניינים למצוא משרדים להשכרה בתל אביב .

לפי נתונים של סקר עדכני שבוצע לאחרונה במבנים class A ובמבנים class B בתל אביב נמצא כי הרוב המוחלט של הבניינים שנמצאים בתפוסה הגבוהה ביותר בעיר ממוקמים או בסמיכות גבוהה לתחנות רכבת או בסמיכות גבוהה ליציאות של נתיבי איילון. אז נכון, השאיפה היא למקם את המשרדים של החברה במקום כמה שיותר מרכזי, אבל נראה שבפועל, אותם משרדים להשכרה בתל אביב שנחשבים לפופולאריים ביותר ממוקמים באזורים ששמים דגש על נגישות ועל נוחות מרביים. במידה ורוב העובדים שלכם מתגוררים למשל במרכז העיר, ייתכן ואספקט זה פחות חשוב עבורכם.

צפון, דרום, מזרח מערב

כיום ישנן לא מעט חברות שמעוניינות להתרחב ולשכור שטחים גדולים יותר עבור המשרדים שלהן. הצרה היא שהשוק של משרדים להשכרה בתל אביב כיום הוא שוק רווי. למרות שבשנים הקרובות עתידים לקום לא מעט פרויקטים של בניית בנייני משרדים בעיר, עד לשנת 2014, לא צפוי שינוי משמעותי בתחום. אי לכך, חברות שמעוניינות להתפרס על פני שטח גדול יותר, מוטב להן שיחפשו בשלב זה לא משרדים להשכרה בתל אביב כי אם משרדים להשכרה בערים שסובבות את העיר הגדולה כגון רמת גן או בני ברק, גבעתיים וכיו"ב. חברות קטנות יותר יכולות למצוא משרדים להשכרה בתל אביב, אבל השאלה היא היכן למקם אותם?

אין דין משרד בפלורנטין כדין משרד שממוקם ברמת אביב לצורך העניין. ישנם לא מעט מסרים שאתם מעבירים ללקוחות או לשותפים העסקיים שלכם, לעובדים שלכם ואפילו לעצמכם על ידי המיקום של המשרדים. אין צורך להכביר במילים על החשיבות של המיקום מבחינת הפרסטיג' והרמה. חשיבות נוספת למיקום היא הביטחון האישי והביטחון של הציוד. ההעדפה היום היא למקם משרדים בפארקים של תעשיות או בפארקים של משרדים או בבניינים ייעודיים שמחזיקים בחברת אבטחה צמודה בבניין.

גורמים שמשפיעים על עלות משרדים להשכרה בתל אביב

קצרה היריעה מלהכיל את כל הפרמטרים שמשפיעים על המחירים של משרדים להשכרה בתל אביב . מדובר בין היתר למשל על קיום חברה שמתחזקת את הנכס, הנוף שנשקף מן החלונות, השירותים שניתנים באזור (מבחינת חנייה, תשורת, הסעדה וכיו"ב), מצב הנכס מבחינת גימור, מיזוג אוויר, מעליות הימצאות קבלה בבניין, אבטחה ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוריה דהן

מאת: מוריה דהןנדל"ן10/12/131012 צפיות
חברות ובעלי עסקים המחפשים אחר מודעות להשכרה משרדים בתל אביב, מבצעים השוואת מחירים באופן טבעי ומתבקש. עיון קצר בעיתון סוף השבוע ובאתרי האינטרנט המיועדים עבור משרדים להשכרה בתל אביב ושאר ערים בארץ, מעלים תוצאות רבות ומגוונות. מחירי המשרדים להשכרה משרדים בתל אביב יקרים יותר מאשר בשאר אזורים בארץ. מדוע?

מאת: מוריה דהןנדל"ן03/10/13971 צפיות
מיותר לציין שאם אתם רוצים למקם את החברה שלכם באזור התעשייתי הטוב ביותר, הקרוב ביותר לתל- אביב שלא לדבר על היוקרה שבדבר, אין אף בעל חברה שמתבייש להגיד שהחברה שלו נמצאת בהרצליה פיתוח.

מאת: מוריה דהןנדל"ן02/09/13863 צפיות
מאחר ואתם קוראים את הטקסט הזה עכשיו, ככל הנראה אתם מעוניינים להתרחב ולמצוא משרדים להשכרה בתל אביב. ישנן לא מעט נקודות שיש לקחת בחשבון כאשר מנסים לאתר משרדים להשכרה בתל אביב למעט האספקטים הברורים של מסגרת התקציב והשטח המבוקש. אחד ההיבטים החשובים בתחום הוא למשל העניין של המיקום. מן הסתם גוש דן היא בירת העסקים של ישראל בדגש על העיר תל אביב, אבל ראשית גם בתל אביב ישנם אזורים שונים (דמיינו את פלורנטין לעומת רמת אביב) ושנית - ערי הלווין של תל אביב הופכות פופולאריות יותר משנה לשנה ולא בכדי.

מאת: מוריה דהןנדל"ן29/05/13981 צפיות
אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לברר בתחום של משרדים להשכרה הוא מי הם השכנים שלכם במבנה. לעתים קרובות עסקאות רציניות יכולות ליפול דווקא על הסעיף הזה שנראה בתחילה שולי. חשוב לדעת כי שכנים איכותיים יכולים להעלות את הרמה של הנכס בעוד שכנים גרועים יכולים להוריד אותה למטה.

מאת: מוריה דהןנדל"ן04/04/131238 צפיות
כל נכס: בניין מגורים, שטחים מסחריים המיועדים לעסקים ולמסחר, מבני ציבור ותעשייה וכן מוסדות ציבור וממשל - מחייב אחזקה שוטפת ושירותי ניהול הכוללים תחומי אחריות שונים. אדם פרטי או חברה שמחזיקים בנכס, מן הראוי שיפקידו את הניהול השוטף של הנכס בידי חברת אחזקת מבנים שזהו תפקידה. במאמר זה נסקור את תחומי הניהול שמציעה חברת אחזקת מבנים ומה כולל השירות.

מאת: מוריה דהןניהול20/03/131510 צפיות
ניהול ואחזקת בניינים הם נישה עסקית התופסת תאוצה בשנים האחרונות. בעקבות הדרישה והביקוש העולים של בניית מבנים מסחריים ובנייני משרדים עולה הצורך של אותם הבניינים באשר הם לתחזוקה שוטפת וכן ניהול השכירות.

מאת: מוריה דהןנדל"ן06/03/131048 צפיות
הדבר הראשון שיש לבדוק כשמחפשים משרדים להשכרה במרכז הוא מה הם הצרכים שלכם. הצרכים שלכם מוגדרים על ידי כמות העובדים שעליכם להושיב במשרדים, השירותים להם אתם זקוקים, רמת הגימור שאתם מצפים מהנכס שלכם, המיקום של המשרדים, אופי העבודה ועוד. ישנן נקודות רבות שיש לקחת בחשבון כמו למשל התקציב שלכם, התכניות שלכם לגבי התרחבות עתידית וכיו"ב. בטקסט הקצר שלפניכם נעסוק במספר נקודות שיש לקחת בחשבון כאשר בוחנים לעומק משרדים להשכרה.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222664 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202512 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183244 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183218 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183247 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182581 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182250 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica