חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר בבורסה – תחום נלמד

מאת: אבי ישראלבורסת ת"א10/01/2013998 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נוח היום ביותר וקל לעסוק בתחום של מסחר בבורסה, אפשר לתת פקודות קנייה ומכירה בכדי לסחור מכל מקום בו נמצאים בנוחיות רבה, אלא שחשוב לעשות זאת רק לאחר שלומדים את הדברים, ואז הדרך סלולה לסחור בבורסה כמקצוע או באופן עצמאי בכדי לנהל את תיק ההשקעות המשפחתי.

מהי בורסה?

בורסה היא המקום בו קונים ומוכרים "סחורה" השייכת לשוק ההון, כמו: מניות, מטבעות חוץ, אופציות, אגרות חוב ועוד. יש בורסות רבות בעולם ואפשר לסחור גם בהן, החל מהמזרח הרחוק, עבור דרך אירופה ועד ארצות הברית (שבה יש מספר בורסות) וכלה בבורסות בדרום אמריקה.

פקודות המכירה והקנייה שניתנות על ידי הסוחרים לשם מסחר בבורסה מועברות לבורסה ונרשמות בספר הפקודות, ספר שמצד אחד כתובות בו הוראות המכירה - ואיזה סכום מבקש המוכר עבור ניירות הערך שברשותו, כלומר באיזה שער הוא מעוניין למכור. מצד שני נמצאות הוראות הקנייה - הסכום, השער, אותו מוכן הקונה לשלם תמורת הקנייה. כאשר יש התאמה בין הקונה למוכר, נוצרת עיסקה, ואותו נייר ערך עובר מהמוכר לקונה.

מה צריך בכדי לסחור בבורסה?

בכדי לסחור בבורסה צריך שני דברים: הראשון הוא ידע בתחום, השני הוא חשבון אצל חבר בורסה. נתחיל מהנקודה השנייה: הבורסה היא חברה פרטית בבעלות בנקים ובתי השקעות, ולהם האפשרות לסחור בה. לכן, מי שרוצה לעסוק במסחר בבורסה צריך לפתוח חשבון אצל אחד החברים, הברוקרים, והוא זה שמשמש כמתווך בין הסוחר לבורסה.

לפני שפונים אל מסחר בבורסה חשוב ביותר ללמוד את התחום, באחד מעשרות הקורסים הפזורים ברחבי הארץ, או בקורס וירטואלי באינטרנט. בקורסים אלה לומדים להכיר את כל המכשירים הפיננסים בהם אפשר לסחור בבורסה, את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, ואת רמת הסיכון שיש במסחר בכל מכשיר פיננסי. בנוסף לכך, לומדים לנתח ניירות ערך, בשיטות שונות של ניתוחים, והחשוב מכל מכירים אסטרטגיות שונות של ניתוחים ומסחר.

לאחר שיש ידע זה, אפשר לפתוח חשבון של מסחר עצמאי אצל אחד הברוקרים - ולהתחיל לסחור. חשוב לזכור כי מסחר בבורסה כרוך בתשלום עמלות, וכדאי לחפש את הברוקר האמין והזול יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי ישראל

מאת: אבי ישראלהשקעות05/06/131238 צפיות
בתי השקעות הם הדרך הטובה ביותר כיום לניהול השקעות אופן מיטבי. ישנם כל כך הרבה אפיקי השקעה בשוק, וכדי לבחור את האפיק המתאים ביותר בשבילך, בין אם אתה משקיע פרטי או חברה, יש להיעזר באנשי מקצוע המיומנים ביותר.

מאת: אבי ישראלהשקעות05/05/131213 צפיות
תחום ההשקעות הינו תחום כל כך רחב וסבוך, ונראה שהסיכוי לצלוח ניהול תיק השקעות בצורה נכונה ויעילה הוא כמעט בלתי אפשרי. אנו הגענו למסקנה שבעזרת כמה עצות מועילות ניתן להתקדם בצורה משמעותית ולהגיע למצב בו ניהול נכון יביא לרווחים ותשואות רחבות. במאמר זה נסקור נושא אחד המעסיק כלכלנים רבים, והוא ניהול תיק השקעות באג"ח לטווח ארוך.

מאת: אבי ישראלאימון עסקי08/04/131130 צפיות
כולם מחפשים לבצע שינוי בחייהם, יש לא מעט אנשים אשר חשים שחיקה נוכח השנים הרבות שהם עוסקים באותו תחום, הגיע הזמן לשנות דברים? מסתבר שכן.

מאת: אבי ישראלהשקעות03/04/131091 צפיות
IRA הוא כלי פיננסי חדש אשר הובא לישראל מארצות הברית ואירופה, לאחר ששם הוא אפשרי כבר עשרים שנה, ואנשים רבים מצטרפים אליו ורואים בו אפיק חיסכון משמעותי וכדאי ביותר.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי03/04/131239 צפיות
לאחרונה הגיעה לישראל שיטת תגמול עובדים שכבר מקובלת שנים רבות בארצות הברית. שיטת תגמול זו מקובלת ביותר בעולם ההייטק ובחברות הזנק (חברות START UP), הן בחברות שכבר נסחרות בבורסה, והן בחברות שעדיין לא עשו פריצת דרך משמעותית, אך הן מאמניות שמצפה להן עתיד כלכלי שיהיה ריווחי במיוחד.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי03/04/135858 צפיות
לאחרונה הגיעה לישראל שיטת תגמול עובדים שכבר מקובלת שנים רבות בארצות הברית. שיטת תגמול זו מקובלת ביותר בעולם ההייטק ובחברות הזנק (חברות START UP), הן בחברות שכבר נסחרות בבורסה, והן בחברות שעדיין לא עשו פריצת דרך משמעותית, אך הן מאמניות שמצפה להן עתיד כלכלי שיהיה ריווחי במיוחד.

מאת: אבי ישראלהשקעות17/02/131245 צפיות
אם בעבר הידע של ניהול מסחר בבורסה היה נחלתם של בודדים, ואם בעבר המסחר בבורסה עבר כולו דרך פקיד הבנק, הרי שהיום המצב שונה לחלוטין בזכות הטכנולוגיה המודרנית שמנגישה את הידע ואת הפרקטיקה של המסחר בדרך קלה לכל אחד. אין עוד קושי לנהל לבד את תיק ההשקעות ולעסוק באותו מסחר עצמאי בבורסה.

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161953 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144968 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148153 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148288 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131777 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131781 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica