חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת חשבונית מס

חשבונית מס מהווה דרישת תשלום ללקוח עבור בוצעה העבודה או ניתן השירות. הפקת חשבונית מס תיעשה אך ורק לאחר אספקה של השירות או המוצר והיא חייבת להיות מופקת בשני העתקים. הראשון הוא העתק מקורי והשני העתק. את הראשון תמיד נמסור ללקוח ואת השני תמיד נתייק אצלנו.

הפקת חשבונית מס- מה היא צריכה להכיל?

מספר חשבונית- אין חשבונית ללא מספור. אם הלקוח עבר מתוכנת הנהלת חשבוניות אחת לאחרת, חשוב שהוא ידאג לספרר את החשבוניות בהתאם למספר החשבונית האחרונה אותה הוא הנפיק במערכת הקודמת.

תאריך של העסקה- הפקת חשבונית מס חייבת לכלול את התאריך של העסקה, דבר אשר יופיע בדו"חות של סוף השנה לרשויות.

פרטי העסק- שם העסק, מספר העוסק מורשה, כתובת, טלפון וכתובת דואר אלקטרוני

פרטי הלקוח- שם, ת.ז. וכל פרט חשוב אחר. ההמלצה היא תמיד לרשום תעודת זהות, שם מלא ומספר סלולארי בו ניתן להשיג את הלקוח.

פרטי העסקה- חובה לרשום מה הייתה העסקה בהרחבה וכן לכלול בחשבונית את סכום העסקה, את המע"מ על העסקה ואת הסכום הכולל לאחר הוספת המע"מ.

הפקת חשבונית מס- נקודות חשובות

הפקה חוקית-  חשוב לוודא כי הפקת חשבוניות וקבלות במערכת הנהלת החשבונית מאושרת על ידי פקיד מס הכנסה. אישור זה בדרך כלל מוצג באתר האינטרנט של העסק המשווק את התוכנה.

הפקה- עוסק פטור אינו יכול להפיק חשבונית מס. רק עוסק מורשה.

מועד הפקה- מבחינת החוק אדם אשר מוגדר בחוק כנותן שירות יכול לדחות את ההפקה של החשבונית עד שבועיים לאחר שהוא קיבל את התשלום. אם הוא מוגדר כמוכר טובין הוא יצטרך להוציא חשבונית מיד עם קבלת התשלום.

ביטול חשבונית- אם קרה מצב ונעשתה טעות אשר דורשת ביטול של חשבונית מס, חשוב לרשום על החשבונית מקור שהנפקנו מבוטל ואת סיבת הביטול. אם החשבונית כבר אצל הלקוח יש לבקש אותה ממנו. לאחר מכן יש להצמיד את המקור והעתק ביחד ולשמור יחד עם יתרת החשבוניות שהנפקתם. אם הלקוח אינו מוצא את החשבונית או לא מצליחים להשיגו יש להנפיק חשבונית זיכוי על חשבונית המס שהונפקה ולשלוח ללקוח  בפקס או דואר רשום.

חשבונית מס ואקסל- יש אפשרות של יבוא חשבוניות ומסמכים שונים מהאקסל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

iCount | הנהלת חשבונות באינטרנט

מערכת מתאימה הלעסק עצמאי (עוסק מורשה), חברה בע"מ, מלכ"ר או עוסק פטור המעוניינים לנהל את מערך החשבוניות והקבלות שלהם בסטנדרטים חדשים. לעורכי דין יש הגדרה מיוחדת המתאימה את תצורת החשבונית לזו המקובלת בענף.

לפרטים:
http://www.icount.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הנהלת-חשבונות-באינטרנט

מאת: הנהלת-חשבונות-באינטרנטהנהלת חשבונות16/05/131227 צפיות
עסקים רבים משתמשים באופן שוטף בתוכנות להנהלת חשבונות לצרכים שונים. באמצעות תוכנות אלה מקלידים נתונים אודות הכנסות והוצאות, מפיקים דוחות פיננסיים, ומדפיסים דוחות. ישנן תוכנות להנהלת חשבונות שמסייעות בתהליך הגביה מלקוחות וישנן גם תוכנות שמאפשרות הפקה מיידית של חשבוניות או קבלות. מוסכם על כולם, אם כן, שמדובר בתוכנה חשובה ואפילו חיונית לתפעולו השוטף של העסק.

מאת: הנהלת-חשבונות-באינטרנטהנהלת חשבונות25/04/131062 צפיות
במידה ואתם בעלי ראש פתוח ואופי דינמי, זה הזמן לשקול את האפשרות של ניהול החשבונות בעזרת תוכנה אינטרנטית. הפקת חשבוניות ושליחתן בו במקום במייל ללקוחות, תקשורת בלתי אמצעית עם רשויות המיסים וגישה חופשית למידע שלכם מכל מקום בעולם ובכל שעה שהיא הם רק חלק קטן מהיתרונות שבניהול העסק בעזרת אפליקציה אינטרנטית.

מאת: הנהלת-חשבונות-באינטרנטהנהלת חשבונות27/01/131174 צפיות
היום הדרך היעילה והטובה ביותר לעבוד בתחום הנהלת החשבונות של העסק היא באמצעות תוכנת הנהלת חשבונות. התוכנה לסוגיה מיועדת לכל סוגי העצמאיים: זה יכול להיות עסק גדול שפונה לקהל לקוחות רחב על בסיס יומי, ויכול להיות עסק קטן מאד שמתמחה במספר קטן של לקוחות ושירותים.

מאת: הנהלת-חשבונות-באינטרנטהנהלת חשבונות20/12/121148 צפיות
תוכנת חשבוניות היא אולי החידוש המרגש ביותר במסגרת הנהלת החשבונות האפרורית. בעלי עסקים רבים היו מעדיפים להתחמק מכך לו החוק לא היה מחייב אותם: הוצאת חשבוניות, תעודות משלוח ומעקב אחרי פירוט הזמנות הוא עול בירוקרטי מסובך, ולא לכל אחד יש את ההשכלה והסבלנות לכך.

מאת: הנהלת-חשבונות-באינטרנטהנהלת חשבונות11/12/121125 צפיות
אם יש לך עסק שאתה מנהל מזה זמן ומה, או לחילופין, אם אתה שוקל לפתוח רק עכשיו עסק, אתה צריך לדעת שהניהול שלו זה אחד הדברים החשובים ביותר. לנהל עסק זה אומר, בין היתר, לעשות הרבה מאוד עבודות שהן אדמיניסטרטיביות והן לא מאוד פשוטות, אך האמת היא, שככל שתוכל לעשות גם את העבודות האלה בצורה יותר מסודרת, אתה תצליח יותר בניהול.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162057 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143683 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142733 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142410 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138801 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138457 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica