חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת חשבוניות מעולם לא הייתה אלגנטית יותר

כל מי שבנה את העסק שלו במו ידיו, יוכל להעיד שמדובר על דרך חתחתים שתמיד נראית קלה יותר לפני שמתחילים אותה. האשליה הגדולה של כל פרילנסר, בעל עסק קטן או על מקצוע חופשי היא שמעבר לתחום ההתמחות, אין עוד צורך לדעת יותר מדי. עם זאת, בתום שנת המס הראשונה, כשמתחילים להגיע בדואר הטפסים השונים והעניינים מתחילים להיות מורכבים, רוב האנשים מעדיפים לשכור את שירותיו היקרים של רואה חשבון זה או אחר במקום להתעסק בכך בעצמם.

במידה ואתם בעלי ראש פתוח ואופי דינמי, זה הזמן לשקול את האפשרות של ניהול החשבונות בעזרת תוכנה אינטרנטית. הפקת חשבוניות ושליחתן בו במקום במייל ללקוחות, תקשורת בלתי אמצעית עם רשויות המיסים וגישה חופשית למידע שלכם מכל מקום בעולם ובכל שעה שהיא הם רק חלק קטן מהיתרונות שבניהול העסק בעזרת אפליקציה אינטרנטית.

יחי ההבדל הקטן

בואו נודה על האמת, אף אחד לא יכול לישון באמת טוב בלילה כשהוא יודע שכל הכסף שלו מופקד בידי זר, מקצועי ככל שיהיה. תוכנה לניהול עסק באופן מקוון היא כל מה שאתם צריכים כדי לקחת את השליטה לידיים שלכם. בניגוד לתוכנות השולחן הישנות, מדובר על מערכת לניהול מידע ותקשורת בין גופים שונים שכל היישומים שלה מותקנים על מחשב מרכזי והגישה אליהם מתאפשרת בהתאם להקצאת ההרשאות.

כך למשל הבכירים בארגון יכולים לגשת לכלל המידע, העובדים הזוטרים ליישומים מסוימים והלקוחות למידע האישי שלהם ולאפליקציה של שירות הלקוחות בלבד.

עדכונים בלתי פוסקים

היתרונות של תוכנה אינטרנטית על פני רואה חשבון אנושי הם ברורים ומובנים. היתרונות של תוכנה מקוונת על פני תוכנת שולחן הם בין היתר העובדה שאין צורך להישאר עם יד על הדופק בנוגע לעדכונים התכופים שמתבצעים ברשויות השונות. כך למשל אם המע"מ השתנה, הנתונים ישתנו במחשב הראשי ללא שום פעולה מצד לקוח הקצה. יתרון מובהק נוסף הוא שכל המידע מגובה על גבי מספר שרתים מה שמייתר אחזקה של שרתי גיבוי בבית העסק ומאפשר למשתמשים לישון בשקט בלילה תוך ידיעה שהמידע שלהם מוגן, מאובטח ושמור היטב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

iCount | הנהלת חשבונות באינטרנט

מערכת מתאימה הלעסק עצמאי (עוסק מורשה), חברה בע"מ, מלכ"ר או עוסק פטור המעוניינים לנהל את מערך החשבוניות והקבלות שלהם בסטנדרטים חדשים. לעורכי דין יש הגדרה מיוחדת המתאימה את תצורת החשבונית לזו המקובלת בענף.

לפרטים:
http://www.icount.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הנהלת-חשבונות-באינטרנט

מאת: הנהלת-חשבונות-באינטרנטהנהלת חשבונות16/05/131227 צפיות
עסקים רבים משתמשים באופן שוטף בתוכנות להנהלת חשבונות לצרכים שונים. באמצעות תוכנות אלה מקלידים נתונים אודות הכנסות והוצאות, מפיקים דוחות פיננסיים, ומדפיסים דוחות. ישנן תוכנות להנהלת חשבונות שמסייעות בתהליך הגביה מלקוחות וישנן גם תוכנות שמאפשרות הפקה מיידית של חשבוניות או קבלות. מוסכם על כולם, אם כן, שמדובר בתוכנה חשובה ואפילו חיונית לתפעולו השוטף של העסק.

מאת: הנהלת-חשבונות-באינטרנטהנהלת חשבונות27/01/131174 צפיות
היום הדרך היעילה והטובה ביותר לעבוד בתחום הנהלת החשבונות של העסק היא באמצעות תוכנת הנהלת חשבונות. התוכנה לסוגיה מיועדת לכל סוגי העצמאיים: זה יכול להיות עסק גדול שפונה לקהל לקוחות רחב על בסיס יומי, ויכול להיות עסק קטן מאד שמתמחה במספר קטן של לקוחות ושירותים.

מאת: הנהלת-חשבונות-באינטרנטהנהלת חשבונות27/01/131389 צפיות
חשבונית מס מהווה דרישת תשלום ללקוח עבור בוצעה העבודה או ניתן השירות. הפקת חשבונית מס תיעשה אך ורק לאחר אספקה של השירות או המוצר והיא חייבת להיות מופקת בשני העתקים. הראשון הוא העתק מקורי והשני העתק. את הראשון תמיד נמסור ללקוח ואת השני תמיד נתייק אצלנו.

מאת: הנהלת-חשבונות-באינטרנטהנהלת חשבונות20/12/121148 צפיות
תוכנת חשבוניות היא אולי החידוש המרגש ביותר במסגרת הנהלת החשבונות האפרורית. בעלי עסקים רבים היו מעדיפים להתחמק מכך לו החוק לא היה מחייב אותם: הוצאת חשבוניות, תעודות משלוח ומעקב אחרי פירוט הזמנות הוא עול בירוקרטי מסובך, ולא לכל אחד יש את ההשכלה והסבלנות לכך.

מאת: הנהלת-חשבונות-באינטרנטהנהלת חשבונות11/12/121125 צפיות
אם יש לך עסק שאתה מנהל מזה זמן ומה, או לחילופין, אם אתה שוקל לפתוח רק עכשיו עסק, אתה צריך לדעת שהניהול שלו זה אחד הדברים החשובים ביותר. לנהל עסק זה אומר, בין היתר, לעשות הרבה מאוד עבודות שהן אדמיניסטרטיביות והן לא מאוד פשוטות, אך האמת היא, שככל שתוכל לעשות גם את העבודות האלה בצורה יותר מסודרת, אתה תצליח יותר בניהול.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191321 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162056 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143683 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142733 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142410 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138800 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138457 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica