חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבחירה הכדאית ביותר היא שאיבת שומן בלייזר

קורה לכם שאתם הולכים ברחוב ונדמה לכם שכולם סביבכם בורכו בגנים מצוינים? קרה לכם ששקלתם לעבור ניתוח פלסטי אבל שום דבר לא קרה עם זה? בתקופה כמו זאת על מנת להצליח כדאי להצטייד במראה טוב, בכלל לא משנה אם אתם בני 19 או בגיל חמישים ויותר. אף עקום או שיניים בולטות- ניתן לתקן בטיפול קצר ופשוט.

רוב הישראלי בוחרים לעבור ניתוח פלסטי, אך לא כל הזמן הניתוחים מצליחים, אם כן לפני שברצונכם לעבור טיפול להצרת היקפים או שאיבת שומן בלייזר- כדאי לעשות את הבחירה הנכונה. המלצות ומידע בנושא שאיבת שומן בהרדמה מקומית והמלצות חשובות במאמר.

רוצים להפטר מהקמטים? רוצים לשפר את המראה? מצאו אך ורק רופאים מומחים! תאמו פגישה וקבלו את מלוא האינפורמציה: כמה זמן יארך הניתוח, כמה זמן תהיה ההחלמה ותופעות הלווי המתלוות. כדאי שתלכו לפגישה עם חבר/ה טוב/ה שיעזרו להתרשם מהרופא המומחה ומדבריו, חשוב לא פחות, בקשו לתמונות של לפני ואחרי של מטופלים קודמים.

כמה יעלה לעשות שאיבת שומן מהירכיים? בצעו בדיקה והשוו מחירים בין כמה וכמה מרפאות ובקשו את ההצעה בכתב. פערי המחירים עלול להגיע לכמה אלפי שקלים או למאות במקרה ומדובר בטיפול קטן. בררו כמה יעלה לכם הטיפול ואילו תנאי תשלום תקבלו. אבל עליכם להבין- המחיר הזול לא יהיה הפרמטר היחידי שאתם בוחרים רופא או מרפאה.

בחירה נכונה- חפשו המצלות ואינפורמציה על הרופא והקליניקה באינטרנט, ברשת האינטרנטית עד שתגלו שכיוונכם נכון. נכון יהיה שתדעו מראש מה יהיה התהליך, גם מבחינת התוצאה והן מבחינת ימי ההחלמה. טוב יותר שתיכנסו אל חדר הטיפולים עם ידיעה ברורה מה עומד לקרות.

מה יהיו התוצאות? כל הרופאים בתחום הפלסטיקה ימכרו לכם תוצאות טובות תמיד אך לדאבוננו המציאות משקפת גם הצלחות פחות מסחררות. יש להגיע לטיפול לאחר שיחה עם הרופא ותאום ציפיות ולקבל אינפורמציה בכתב. בנוסף מומלץ שתקראו ברצינות את ההסכם ובייחוד את האותיות הקטנות כך שלמעשה תגיעו לטיפול בתחושה יותר קלה.

הרבה מאיתנו עוברים טיפולי פלסטיקה לפחות פעם בחיים. אם מעניין גם אתכם להרגיש שלמים עם המראה החיצוני כדאי לכם לבחור את המרפאה שתענה על הדרישות, את מיטב הרופאים המתמחים בתחום ואם אפשר אז גם את המחיר הטוב ביותר. בהצלחה!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון וקנין

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131136 צפיות
מחפשים מעצבת לבית? משפצים את הדירה הישנה? תמיד רציתם בית משלכם? תכנון מושלם לדרך בה הבית שלנו ייראה, מבחוץ ומבפנים.

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131116 צפיות
מפרסום בעיתונות, ביקור אצל בני משפחה, יציאה לצימרים ועוד- אנו מתוודעים לא פעם לעולמות היפים של תחום הגינון. גינון פראי,

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131130 צפיות
פוחדים לרדת למרתף כי מכרסמים מסתובבים בבית? הפחד והחשש לא עבר? כן, השתלטו לכם על הבית, ישנו פיתרון לכל סוגי המזיקים- מזמינים מדביר. הרחקת וסילוק מזיקים זה דבר מאד חשוב בכל בית ועסק, חרקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי מזיקים מסוג ג'וקים, פשפשים ונמלים מזיק לסביבה ולבריאות.

מאת: ירון וקניןאבטחת הבית10/02/131157 צפיות
צריכים בית עם חצר לכלב? כל אחד ובית חלומותיו, תכנון מושלם לדרך שבה בית צריך להיות , מכל כיוון אפשרי. אבל בלי שום קשר כמה נוכל להשקיע מרביתנו חסרים את הידע, ההכשרה המקצועית הזמן או הכוח למצוא בית מתאים ומושלם ולכן במקרים כאלה אנו שוכרים מתווך לסיוע מקצועי.

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131174 צפיות
איך עושים דירה יפה? איך לקנות בית ישן ולשדרג אותו? מי לא חולם על הבית המדהים שיהיה לו בעתיד? חזון מושלם לדרך בה בית חייב להיראות,

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131183 צפיות
מקריאה בעיתון ובמגזינים, טיול ערב עם הכלב, יציאה לנופש בבית מלון- אנו מגלים ונחשפים באופנים שונים תחום הגינון המרהיב.

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131110 צפיות
פוחדים להיכנס לשירותים כי הכל שורץ נמלים? הפחד לפתוח את הארונות מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית, הגיע הזמן לפתרון

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185555 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184244 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173006 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica