חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בדיקות קרינה - בכל מקום

מאת: SEOnetoרפואה28/01/2013955 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בדיקות קרינה בודקות את רמת הקרינה בסביבה בה אנו נמצאים, בין אם מדובר בבית פרטי, במקום העבודה, בקניונים או אפילו באמצע הרחוב. הן יכולות להצביע עבורנו על המקומות בהם הרמה חריגה ואף אינה חוקית.

בדיקות קרינה בכל מקום ועבור כל אחד

בדיקות קרינה יבוצעו בתחנות רדיו, גני ילדים, משרדים ממשלתיים, חברות היי-טק, בתים פרטיים ועוד. הבדיקות ייעשו כדי לבדוק קרינות ממיקרוגלים, אנטנות, ראוטרים, מכונות במפעלי תעשיה ועוד.

כתבות רבות בטלוויזיה ובעיתונים הראו כי בעקבות שימוש גובר במכשירים סלולריים, הוצבו אנטנות רבות ברחבי הארץ: ברחובות ראשיים, ליד גני ילדים, בתי ספר ומרכזים מסחריים. פרסום כתבות אלו עורר סערה רבה בקרב הציבור. קרינה, על כל סוגיה, לא בריאה ויכולה לגרום לסיבוכים בריאותיים, בעיקר בקרב ילדים ופעוטות, שכן מערכות גופם טרם סיימו להתפתח, מה שהופך אותן למאוד עדינות ורגישות.

בדיקות קרינה מבצעים גם לרוב לפני רכישת בית או דירה. מאחר ומדובר בהשקעה כספית רצינית, לא נרצה לגלות שהבית שקנינו שוכן בקרבת אנטנה גדולה או מתקן של חברת החשמל, גורמים אשר פולטים קרינה רבה.מחקרים מראים כי רוב הקרינה שאנו נחשפים אליה נמצאת בבית ואנו נחשפים אליה באמצעות מיקרוגל, תחנות טעינה של טלפונים אלחוטיים, מטען למכשיר הסלולר ועוד. כמו כן, קרינה לא נחסמת באמצעות קיר או כל דבר אחר, מה שאומר שאם השכנים שלנו משתמשים במכשירים שפולטים קרינה רבה – גם אנחנו ניחשף אליה.

עשה זאת בעצמך

מי שלא מעוניין להוציא סכום כספי גדול על בדיקה של מומחה, יכול לרכוש לעצמו מד קרינה אלקטרומגנטית. מכשיר זה מאפשר בדיקה של רמת החשיפה שלנו לקרינה בכל רגע נתון. מדובר במכשיר ידידותי למשתמש ופשוט להפעלה.חברות רבות כיום ישמחו להציע לכם שירותים של בדיקות קרינה במחירים נוחים, בדיקה של אנשי מקצוע מוסמכים ומקצועיים, מתן מענה על שאלות ואתרי אינטרנט ופורומים בהם תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

נראה כי בדיקות קרינה נלקחות ברצינות ע"י הציבור בשנים האחרונות, וטוב שכך. קרינה יכולה לגרום למחלות רבות כמו סרטן וסיבוכים בריאותיים שעלולים לגרום נזק לטווח הארוך. מי שבעיקר חושף את הציבור לבעיות מסוג זה, היא התקשורת אשר מבצעת תחקירים וכתבות מקיפות ובכך מביאה את נושא הקרינה לנושא מדובר בשיח הציבורי.

 



תגיות המאמר: בדיקות קרינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131072 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131209 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131238 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131120 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131224 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131122 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131055 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201458 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192360 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192398 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192013 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182418 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181430 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181380 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica