חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים על ליטוש מרצפות

מאת: ירון וקניןניקיון30/01/2013644 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הילדים לכלכו את כל הבית? אתם לא מחובבי הניקיון? אנחנו הישראלים אוהבים לחיות בסביבה נקייה אם זה בבית,במשרד או בכלל כיף לארח בבית נקי תענוג לשבת במשרד נקי ומסודר. עם ריחות נעימים המשפרים את ההרגשה הכללית. מתחשק לכם להתחיל לנקות? בואו לקורא על נותני שרותים בשטח.

בעלי עסק או בית ולא רוצים לשבור את הראש עם סדר וניקיון? רוצים שירות הברקה לפני כניסה לבית חדש? רוצים להזמין ניקיון חדרי מדרגות? כיצד נכון לבחור את מומחי הניקיון המובלים בתחום של ליטוש מרצפות?

אין אחד שלא אוהב לגור בסביבה מסודרת, נקייה ומצוחצחת. וממש לא קשה להבין למה, תמיד גדלנו שסדר וניקיון חשובים פחות לכלוך זה בריאות טובה יותר ובקצרה כאשר הכל נקי האוויר והריחות טובים יותר וכך גם האווירה כולה. אז אם אתם צריכים בית נקי ומסודר כדאי שתבחרו אנשי ניקיון בדרך הנכונה.

עוברים לבית חדש? מומלץ לבחור נקיון חודש מראש, במיוחד שמדובר על תקופת סוכות, פסח או ראש השנה או במידה ומתכננים לשדרג את הדירה בעונת הקיץ החמה. אם תחכו אולי תשלמו יותר וגם המבחר יהיה נמוך.

כמה זה עולה? אין להתפתות לשירות ממי שמציע הצעות שנשמעות יותר מדי זולות, למרות הפיתוי נקיון ויסודי ופוליש לדירת ארבעה חדרים עולה בסביבות 1200. הציעו לכם הרבה פחות? חבל על הסיכון.

פוליש וניקיון - עדיף שלא להסתפק בשום הצעה לעבודת ניקיון הניתנת בטלפון. הקפידו ודירשו מבעל המקצוע שיבוא וייתן הצעה לאחר שראה את הדריה לא נעים לקבל הצעה זולה בטלפון אך לשלם יותר שהחברה מגיעה לביתכם.

עבודה נכונה- חשוב מאוד לוודא שהצעת המחיר שניתנה לכם לעבודה כוללת שמוש במכונת פוליש. בשביל שלא תשארו תקועים עם מנקה שבידיו רק סחבה ודלי וזה בתרחיש אופטימי.

אין אנו פנויים תמיד לדאוג לעניין הנקיונות את הבית בעצמנו כך שאנו בוחרים לקחת נותני שירות מקצועיים שימלאו תפקיד זה בתשלום. אבל לפני שאתם מתחילים חשוב להשוות מחירים, לקרוא חוות דעת על כל חברה, לדרוש המלצות ולסכם הכל בהסכם מסודר. ניקוי נעים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון וקנין

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131139 צפיות
מחפשים מעצבת לבית? משפצים את הדירה הישנה? תמיד רציתם בית משלכם? תכנון מושלם לדרך בה הבית שלנו ייראה, מבחוץ ומבפנים.

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131117 צפיות
מפרסום בעיתונות, ביקור אצל בני משפחה, יציאה לצימרים ועוד- אנו מתוודעים לא פעם לעולמות היפים של תחום הגינון. גינון פראי,

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131133 צפיות
פוחדים לרדת למרתף כי מכרסמים מסתובבים בבית? הפחד והחשש לא עבר? כן, השתלטו לכם על הבית, ישנו פיתרון לכל סוגי המזיקים- מזמינים מדביר. הרחקת וסילוק מזיקים זה דבר מאד חשוב בכל בית ועסק, חרקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי מזיקים מסוג ג'וקים, פשפשים ונמלים מזיק לסביבה ולבריאות.

מאת: ירון וקניןאבטחת הבית10/02/131159 צפיות
צריכים בית עם חצר לכלב? כל אחד ובית חלומותיו, תכנון מושלם לדרך שבה בית צריך להיות , מכל כיוון אפשרי. אבל בלי שום קשר כמה נוכל להשקיע מרביתנו חסרים את הידע, ההכשרה המקצועית הזמן או הכוח למצוא בית מתאים ומושלם ולכן במקרים כאלה אנו שוכרים מתווך לסיוע מקצועי.

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131177 צפיות
איך עושים דירה יפה? איך לקנות בית ישן ולשדרג אותו? מי לא חולם על הבית המדהים שיהיה לו בעתיד? חזון מושלם לדרך בה בית חייב להיראות,

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131185 צפיות
מקריאה בעיתון ובמגזינים, טיול ערב עם הכלב, יציאה לנופש בבית מלון- אנו מגלים ונחשפים באופנים שונים תחום הגינון המרהיב.

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131112 צפיות
פוחדים להיכנס לשירותים כי הכל שורץ נמלים? הפחד לפתוח את הארונות מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית, הגיע הזמן לפתרון

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222941 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191635 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191672 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181633 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica