חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוקר פרטי- כי ממך לא מתחמקים

מאת: להב מעודהחקירות05/02/2013905 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבודתו הדקדקנית והקפדנית גרמה לו לקצור הצלחות רבות והיה ברור לכולם כי כל לקוח אשר מגיע אל אדם יקבל את השירות המקצועי והאמין ביותר. לרוע המזל, מצא עצמו אדם "רודף" אחרי לקוח מסוים אשר התמהמה עם תשלום הכספים אשר נקבעו מבעוד מועד.

בהתחלה הבטיח החייב כי ישלם בקרוב, אך עם חלוף הזמן אמר הלקוח כי ירד מנכסיו. אדם לא האמין לדברי הלקוח שלו והחליט לבדוק את העניין מקרוב  בעזרת חוקר פרטי.

איפה מוצאים חוקר פרטי ?

אדם פנה אל משרד חקירות עליו המליץ לו בעבר אחד משותפיו, השותף השתמש בשירותו של בלש פרטי לאחר שחשד כי אחד מלקוחותיו מבצע האזנות סתר במשרדו.כמו כן עסק המשרד בתחומים נוספים כמו: חקירות אישות, מידע עסקי, מודיעין תחרותי, מעקבים שונים ועוד. לא היה לאדם פשוט לפנות אל המשרד מכיוון שרצה לבטוח בלקוחותיו, אך הוא הניח כי אין לו ברירה. לא התאים לו לעבוד לחינם והמצב הכעיס אותו עד מאוד.

המשרד סיפק לאדם חוקר מהימן אשר ביצע חקירות פרטיות. בלש זה היה בעל ניסיון וותק רב במקצועו. באופן מיידי הוא יצא אל המשימה. באמצעות מעקבים, רכב, תוכנות משוכללות אשר הותקנו במחשב, מצלמות מיניאטוריות, מכשירי הקלטה ועוד, גילה החוקר כי ללקוח של אדם יש רכבים, קרקעות ביטוחים ועוד. נוסף על אלו, חקר החוקר הפרטי את הבנקים אליהם היה שייך החייב ואפילו גילה כי קיימת כנגדו תביעה משפטית.

איסוף החומר

לאחר שאסף החוקר הפרטי את כל המידע אשר גילה, הגיש המשרד לאדם את הדו"ח. הדו"ח  כלל את כל הממצאים והראיות אותם גילה החוקר. אדם הגיש את הדו"ח לבית המשפט ולמשטרה. בסופו של התהליך קיבל בחזרה כל שקל. לאחר המקרה התגלו לאדם מקרים רבים בהם לא קיבלו הקולגות שלו את הכספים אשר הובטחו להם. זה היה בלתי ניתן להבנה עבורו. בשל כך,המליץ לעורכי הדין  על שירותיו המקצועיים של המשרד. הוא חש הקלה כתוצאה מפנייתו לקבלת  השירות.       .

אדם הבין כי לפעמים אין ברירה ויש לפנות ולבצע מעקבים, אחרת עלולים אנשים מסוימים בסיטואציות שונות לנצל את המצב. אדם לא נתן למאורע הלא נעים לערער אותו ולגרום לו לא לבטוח בבני האדם, אך הוא בהחלט הפך להיות זהיר וקשוב יותר לתחושותיו.

במקרה הצורך, ואם ייקלע שוב לסיבוך כזה או אחר, הוא ידע כי יש לו לאן לפנות וכי חוקר פרטי יעזור ל, על עבודתו של החוקר סמך אדם עד מאוד. הוא המשיך להשקיע ולעבוד בצורה מדויקת וקפדנית כפי שעבד בעבר, רק תמימותו פחתה מעט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

להב חקירות פרטיות ואיתור מידע - בלש פרטי שמתמחה בחקירות בגידה, מודיעין עסקי וחקירות כלכליות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת להב מעודה

מאת: להב מעודהחקירות19/05/13862 צפיות
בעולם בו אנו חיים, תרמיות ושקרים, הן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים. ישנם רבים שפועלים ללא קוד אתי ומנסים להרוויח כספים במרמה.

מאת: להב מעודהחקירות07/04/13969 צפיות
משרד חקירות- תמימות שכזו החיים עשויים לזמן לנו מצבים נעימים יותר ומצבים נעימים פחות. הציניקנים שבינינו ורואי השחורות, יתכוננו במשך כל הזמן לרגעים הקשים ולא יופתעו כאשר אלה יתרחשו אך האופטימיים והתמימים אשר נמצאים בננו עשויים למצוא את עצמם אובדי עצות לנוכח מצבים מאיימים או לא נעימים שכאלו.

מאת: להב מעודהחקירות02/04/13967 צפיות
חקירות אישיות- אל עומק התודעה זה אולי נשמע כמו סרט רע, אבל חקירות שונות, כמו למשל חקירות אישיות הינן חלק בלתי נפרד מהחיים. מכיוון שלא הכל תלוי בנו וברצוננו, אנו עלולים להיקלע אל מצבים לא פשוטים בחיים, מצבים בהם אנו מרגישים כי משהו לא טוב מתרחש בגן הילדים של ילדנו, מצבים בהם אנו חשים כי בן הזוג שלנו מתנהג בצורה מוזרה, שונה מבעבר, אירועים בהם הובטח לנו כסף עבור עבודתנו והחייב אינו משלם את התשלום כפי שסוכם ועוד.

מאת: להב מעודהחקירות05/02/13992 צפיות
חקירות כלכליות- השב את הסדר אל מקומו חקירות כלכליות עשויות לעזור ואפילו להציל עסקים, חברות או עובדים עצמאיים רבים מקריסה כלכליות. חישבו על מצב בו אתם עובדים קשה למען לקוח, עסק או חברה אך לא זוכים לקצור את הפרות עבור עמלכם, או במילים אחרות- לא מקבלים את הכספים אשר חייבים לכם.

מאת: להב מעודהחקירות09/01/13981 צפיות
חוקר פרטי- עדיף לדעת מאשר לעולם לא לא מעטים הם מקרי הבגידות והעלמות הכספים.

מאת: להב מעודהחקירות23/09/121597 צפיות
במדינת ישראל החוק המגדיר חוקר פרטי הוא "מי שעוסק בהשגת ידיעות על הזולת או איסופן לצרכי אחרים ודרך שרות לכל, ושלא לצרכי מחקר מדעי, דעת הקהל או פרסום ברבים".

מאת: להב מעודהחקירות29/08/121362 צפיות
מודיעין עסקי, אם הוא מתבצע בצורה נכונה ומקצועית, הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר עבור כל עסק המבקש להתחזק, ללמוד את חולשותיו ויתרונותיו מול המתחרים, להבין את מגמות השוק בתחום העסק, חידושים בטכנולוגיה ומה ניתן לשפר. שירות מודיעין עסקי נעשה על יד מומחים בעלי מקצוע, בעלי נסיון רב בתחום, והבנה רחבה של התמונה הכוללת.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171550 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171780 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152858 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152179 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152333 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142855 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143234 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica