חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוקר פרטי מומחה חקירות כלכליות

מאת: להב מעודהחקירות19/05/2013866 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשי עסקים בכל העולם מתבקשים לגלות זהירות ולבחון היטב כל צעד. פנייה אל חוקר פרטי לאיסוף מידע אודות משקיעים חדשים, לקוחות, שותפים או עובדים, לגיטימית לחלוטין. זאת זכותכם המלה לדעת מי הוא האדם שעומד מולכם והאם הוא דובר אמת. ההשקעה בחקירה תתגלה נבונה כאשר תגלו כי הוסתר מכם מידע חשוב. ייתכן גם כי החוקר לא יגלה דבר, האדם שעומד מולכם אכן אמין, תוכלו להמשיך להתנהל מולו בביטחון מלא.

חוקר פרטי מומחה חקירות כלכליות

בעלי עסקים עצמאיים יודעים עד כמה קשה לקבל החלטות. לקוח שמבצע הזמנה גדולה ולא משלים את התשלום כפי שנדרש, עשוי לגרום נזקים כספיים משמעותיים. הדאגות והדרישה לקבל החלטות חשובות בכל יום, גורמת לרוב האנשים להעדיף להיות שכירים. ניהול עסק עצמאי דורש ללא כל ספק המון אחריות, אינטואיציה ומחשבה. פנייה אל בלש פרטי נפוצה בקרב בעלי העסקים הקטנים כאשר יש צורך בבדיקות רקע, איסוף מודיעין עסקי, מעקבים אחר עובדים, התקנת ציוד מעקב בבית העסק ועוד.

לצערי, ישנם לא מעט מקרים בהם אחד העובדים גונב כספים או ציוד ממקום העבודה. בעל העסק מתקין את ציוד המעקב במטרה להגן על רכושו. פנייה אל חוקר פרטי לקבלת ייעוץ מומלצת כאשר חסרים כספים בקופה, המלאי מתרוקן במהרה ללא עדויות למכירה ותחושת בטן לא נעימה של בעל העסק. רגע לפני שאתה נפרד מעוד טוב, כדאי לבחון את הדברים לעומק. אין זה פשוט למצוא היום עובדים טובים ואמינים.

חוקר פרטי לאיסוף מידע על המתחרים

השוק הישראלי מאופיין בסף גבוה של תחרותיות. המתחרים לא חוששים לאסוף מודיעין עסקי, לשתול ציוד מעקבים, לתשאל את עובדי החברה, לנסות לפרוץ אל המחשבים ואפילו לחטט באשפה. חוקר פרטי יוכל לסייע לבעלי העסקים באיסוף מידע על המתחרים (בכפוף לחוק), לצד הגנה ואיתור מהיר של ציוד האזנה שהושתל במקום העבודה. זליגת מידע רגיש אל המתחרים תביא הפסדים כספיים גבוהים.

חקירות כלכליות זוכות לביקוש רב בשנים האחרונות. בעלי עסקים קטנים לצד גדולים, מבקשים לשפר את סיכויי ההצלחה שלהם בשוק באמצעות איסוף מידע פיננסי. הדוח הסופי שמגיש החוקר ללקוח מכיל מידע אודות חשבונות בנק, פירוט נכסים, עסקאות ועוד. אם מדובר בעמית בתחום עמו מבקש הלקוח ליצור קשרים עסקיים בעתיד, בירור מצבו הפיננסי חשוב מאוד. השותף הפוטנציאלי לא ימהר לחשוף גירעונות, חובות לבנק או לחברת הביטוח. חקירת מצב פיננסי אידאלית גם לקראת חתונת הבן או הבת עם אדם מעורר חשד.

בחקירה כלכלית רשאי חוקר פרטי לבחון חשבונות בנק, תיקים משפטיים שמתנהלים כעת או התנהלו בעבר, לאתר רכוש גלוי וחבוי ולתעד פעילויות נוספות של האדם בתחומים אחרים. את רוב המידע מצליחים החוקרים לאסוף ממשרדם, תוך שימוש במחשבים, מאגרי מידע, אנשי קשר וכמה שיחות טלפון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

להב חקירות פרטיות ואיתור מידע - בלש פרטי שמתמחה בחקירות בגידה, מודיעין עסקי וחקירות כלכליות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת להב מעודה

מאת: להב מעודהחקירות07/04/13971 צפיות
משרד חקירות- תמימות שכזו החיים עשויים לזמן לנו מצבים נעימים יותר ומצבים נעימים פחות. הציניקנים שבינינו ורואי השחורות, יתכוננו במשך כל הזמן לרגעים הקשים ולא יופתעו כאשר אלה יתרחשו אך האופטימיים והתמימים אשר נמצאים בננו עשויים למצוא את עצמם אובדי עצות לנוכח מצבים מאיימים או לא נעימים שכאלו.

מאת: להב מעודהחקירות02/04/13971 צפיות
חקירות אישיות- אל עומק התודעה זה אולי נשמע כמו סרט רע, אבל חקירות שונות, כמו למשל חקירות אישיות הינן חלק בלתי נפרד מהחיים. מכיוון שלא הכל תלוי בנו וברצוננו, אנו עלולים להיקלע אל מצבים לא פשוטים בחיים, מצבים בהם אנו מרגישים כי משהו לא טוב מתרחש בגן הילדים של ילדנו, מצבים בהם אנו חשים כי בן הזוג שלנו מתנהג בצורה מוזרה, שונה מבעבר, אירועים בהם הובטח לנו כסף עבור עבודתנו והחייב אינו משלם את התשלום כפי שסוכם ועוד.

מאת: להב מעודהחקירות05/02/13995 צפיות
חקירות כלכליות- השב את הסדר אל מקומו חקירות כלכליות עשויות לעזור ואפילו להציל עסקים, חברות או עובדים עצמאיים רבים מקריסה כלכליות. חישבו על מצב בו אתם עובדים קשה למען לקוח, עסק או חברה אך לא זוכים לקצור את הפרות עבור עמלכם, או במילים אחרות- לא מקבלים את הכספים אשר חייבים לכם.

מאת: להב מעודהחקירות05/02/13907 צפיות
חוקר פרטי- מחזירים לך את החוב אדם היה עורך דין טרי באופן יחסי, אך כבר בתחילת דרכו הסתמן כאחד מעורכי הדין המוצלחים בשוק.

מאת: להב מעודהחקירות09/01/13982 צפיות
חוקר פרטי- עדיף לדעת מאשר לעולם לא לא מעטים הם מקרי הבגידות והעלמות הכספים.

מאת: להב מעודהחקירות23/09/121601 צפיות
במדינת ישראל החוק המגדיר חוקר פרטי הוא "מי שעוסק בהשגת ידיעות על הזולת או איסופן לצרכי אחרים ודרך שרות לכל, ושלא לצרכי מחקר מדעי, דעת הקהל או פרסום ברבים".

מאת: להב מעודהחקירות29/08/121364 צפיות
מודיעין עסקי, אם הוא מתבצע בצורה נכונה ומקצועית, הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר עבור כל עסק המבקש להתחזק, ללמוד את חולשותיו ויתרונותיו מול המתחרים, להבין את מגמות השוק בתחום העסק, חידושים בטכנולוגיה ומה ניתן לשפר. שירות מודיעין עסקי נעשה על יד מומחים בעלי מקצוע, בעלי נסיון רב בתחום, והבנה רחבה של התמונה הכוללת.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171556 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171789 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152864 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152186 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152342 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142862 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143242 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica